Feyenoord
Moderator: mods
Re: Feyenoord
1-0 Heracles 

We mogen dus voorzichtig gaan denken aan een titel komend weekend.
- El Clavo
- AT Toto winner 08/09
Laten we zondag dan maar verliezen, kunnen we tegen ADO kampioen worden 

- Jinne
- Site Admin
Feyenoord staat nu los voor plek 2. Ongetwijfeld reden voor een complete vulling van Studio Voetbal. Ook in het geval wij van het weekend al kampioen worden.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Ik hoorde vanavond 1-0 bel hasani. Maar niemand heeft zijn nummer.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
En 1 meer dan Ajax er tussen 1996 en 2011 haalde.Ferry schreef:Nu Sport Twittert:Ajax heeft straks tussen 2011 en 2014 evenveel landstitels behaald als Feyenoord tussen 1974 en 2014.

Koeman: van alle verdedigers die kandidaat zijn voor Oranje maakt Kongolo de minste fouten, op de andere verdedigers van Feyenoord na.
Misschien moest die man maar reclame gaan maken voor WC-eend in plaats van HAK.
-
Op het WK een achterhoede met Janmaat-De Vrij-Kongolo-Martins Indi (reserve: Vlaar en Mathijsen)? Dat durft zelfs Van Hanegem niet te beweren. Wat is er aan de hand met Koeman? Zijn hele selectie behouden (als enige uit de top/subtop) zelfs uitbreiding ervan met Armenteros en Bakkal en toch geen kampioen worden? (Die drie nederlagen aan het begin van het seizoen werden hem, door zijn tactiek, kwalijk genomen), allemaal internationals achterin en toch zo veel tegendoelpunten? Heeft hij nog geen andere baan? Staan Barcelona en MU niet dagelijks met smeekbedes voor zijn deur?Jöhnk schreef:Koeman: van alle verdedigers die kandidaat zijn voor Oranje maakt Kongolo de minste fouten, op de andere verdedigers van Feyenoord na.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Alsof de concurrenten van deze jongens zoveel beter zijn...
Kongolo is al jaren wissel. Waarom heeft Koe hem niet eerder opgesteld?

Kongolo is al jaren wissel. Waarom heeft Koe hem niet eerder opgesteld?
-
Feyenoord wil Kongolo behouden, zijn contract laten verlengen; ik denk dat Koeman hem om die reden de laatste weken opstelt. Een jongere broer van Kongolo staat in de belangstelling van Manchester City (hij schijnt al getekend te hebben) en ook die wil(de) Feyenoord behouden. Kongolo maakt op mij tot op heden een sterke indruk.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Dat hoeft ie niet: de bondscoach lijkt sowieso een faible te hebben voor spelers van de kakkies.Jöhnk schreef:Koeman: van alle verdedigers die kandidaat zijn voor Oranje maakt Kongolo de minste fouten, op de andere verdedigers van Feyenoord na.
-
Voorkeur mag ook! Hij zal het, in zijn ogen, sterkste elftal opstellen en misschien zitten Cillessen, Van der Wiel, Blind en Vlaar in dat elftal. Ik weet niet welke spelers hij meeneemt/opstelt op het wk.wimpey schreef:Dat hoeft ie niet: de bondscoach lijkt sowieso een faible te hebben voor spelers van de kakkies.Jöhnk schreef:Koeman: van alle verdedigers die kandidaat zijn voor Oranje maakt Kongolo de minste fouten, op de andere verdedigers van Feyenoord na.
Aan die ogen mankeert wat wanneer je kort voor het WK nog loopt te hannesen met Clasie en Schaars tegen Pogba en Matuidi. Op het WK kom je Estland en Hongarije niet tegen.Demosthenes schreef: Voorkeur mag ook! Hij zal het, in zijn ogen, sterkste elftal opstellen en misschien zitten Cillessen, Van der Wiel, Blind en Vlaar in dat elftal.
Ben erg benieuwd naar de WK-selectie. Ik verwacht een overdaad aan eredivisiespelers en dat in het buitenland geharde spelers thuis mogen blijven.
Gehard? De Eredivisie doet niet onder voor de PL, hoor.wimpey schreef: Ben erg benieuwd naar de WK-selectie. Ik verwacht een overdaad aan eredivisiespelers en dat in het buitenland geharde spelers thuis mogen blijven.

-
Ben benieuwd wat bovenstaande kenners al weten. Kunnen jullie de namen al geven van al die spelers uit de eredivisie?
- Ajaciedjuh
AD:

Vormer schreef:'Maar het blijft zonde dat wij niet meer meedoen om de landstitel. Als er een jaar was waarin Feyenoord weer eens kampioen kon worden, dan was het dit seizoen wel. We hebben te vaak onnodig punten laten liggen. Van RKC uit en Heracles thuis mag Feyenoord niet verliezen, tel die zes punten erbij en we hadden bovenaan gestaan. Aan de andere kant: we hebben drie keer (beker en competitie, red.) van Ajax verloren. Dat zegt ook wel iets.'

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
-
Het nadeel van de 'in het buitenland geharde spelers' is dat ze meestal ook de 'Nederlandse' manier van voetballen verleren. Van Gaal wil van achteruit voetballen, maar een jongen als Vlaar is alleen maar kick and rush gewend. Het is een afweging die je moet maken, maar ik snap Van Gaal wel. We hebben nou eenmaal niet de luxe van spelers die in de top van Europa spelen, behoudens Robben, Persie, Strootman en Wiel. Die eerste 3 zijn daarom niet voor niets de zekerheidjes voor LvG en ik denk dat Wiel dat ook wel zal worden. LvG wil spelers die de NL filosofie nog uitoefenen en probeert ze optimaal voor te bereiden op wat komen gaat. Het is alleen jammer dat spelers als Martins Indi (fysiek enorm sterk) en Boeitius (te vrijblijved) zich niet doorontwikkelen.
Het is wel een teken dat LvG bij Feyenoord aan het kijken is, want bij Ajax loopt op dit moment helemaal niks wat meekan.
Het is wel een teken dat LvG bij Feyenoord aan het kijken is, want bij Ajax loopt op dit moment helemaal niks wat meekan.
Whitey on the moon.
Dat kun je vinden, maar naar mijn idee loopt er bij Feyenoord net zo goed niemand die meekan. De Ajaxjongens hebben in ieder geval nog wat ervaring op het hoogste niveau.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Ik vind dat dus geen teken, hoor. Ik heb LvG hoog zitten, maar zijn 'gedweep' met Feyenoorders slaat nergens op. Indi speelt als een natte krant en zit nu op de bank, De Vrij is absoluut geen zekerheidje. Vilhena is een groot talent, maar staat dit jaar vrijwel stil. Boetius is nog zo wisselvallig als de neten. Voor een team dat in Europa niets klaar speelt en weinig klaar speelt in topduels in NL, is het bijzonder dat je toch continu zo dominant aanwezig bent in Oranje-selecties. Ik zou eerder van Rhijn en Veltman meenemen dan een Janmaat en de Vrij bijvoorbeeld.
Een jaar geleden snapte ik wel dat hij Janmaat meenam en niet Van Rhijn. Nu zou dat belachelijk zijn. Net zoals het meenemen van BMI. Die is reserve bij 010.
IK GELOOF!!!!!!
Maak jij voor de gein eens een Oranje van eredivisiespelers dan.GangstaRiB schreef: Het is wel een teken dat LvG bij Feyenoord aan het kijken is, want bij Ajax loopt op dit moment helemaal niks wat meekan.
Van Gaal heeft zich nog steeds niet los gemaakt van Clasie en Schaars. Dat lijkt me rijkelijk laat met het oog op het WK.
-
Van Rhijn is toch een slapjanus eerste klas. Van der Wiel en daarna Janmaat. Van Rhijn heeft helemaal niks op het WK te zoeken.Rishi schreef:Een jaar geleden snapte ik wel dat hij Janmaat meenam en niet Van Rhijn. Nu zou dat belachelijk zijn. Net zoals het meenemen van BMI. Die is reserve bij 010.
Whitey on the moon.