Feyenoord

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33947
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Feyenoord

Bericht door Duke » vr mar 28, 2014 1:26 pm

Feyenoord zegt contracten van zeven spelers op

Feyenoord zal het aflopende contract van derde keeper Ronald Graafland voor 1 april formeel opzeggen. De clubleiding kan de ervaren doelman niet garanderen dat hij komend seizoen tot de selectie van oefenmeester Fred Rutten behoort.

Dat hangt vooral af van de Griekse keeper Kostas Lamprou. Die staat komend seizoen nog onder contract, maar de bedoeling is dat hij elders op huurbasis zal worden gestald.

Zolang de Griek geen nieuwe club heeft gevonden, blijft Graafland in de wachtkamer. Technisch directeur Martin van Geel trok Warner Hahn van FC Dordrecht al aan als nieuwe doelman. Hij moet komend seizoen met Erwin Mulder uitvechten wie eerste doelman wordt in De Kuip.

Mulder mag dan geregeld volop kritiek krijgen, de laatste weken is er weinig op hem aan te merken. Feyenoord kan zondag in De Kuip tegen Go Ahead Eagles voor de derde keer op een rij de nul achterin houden.

Over het scorend vermogen van het elftal heeft coach Ronald Koeman ook geen klagen. De laatste 21 thuisduels scoorde Feyenoord minimaal eenmaal. Bovendien zijn de Rotterdammers in het kalenderjaar 2014 de meest scorende ploeg in de Eredivisie met 23 treffers in 10 wedstrijden. AZ is tweede met 20 uit 11 wedstrijden.

Bakkal en Fernandez
Feyenoord zegt ook het aflopend contract van Otman Bakkal voor 1 april officieel op. Voor de middenvelder is komend seizoen in De Kuip geen plaats meer. Ook Guyon Fernandez heeft te horen gekregen dat zijn aflopende contract bij de Rotterdammers niet zal worden verlengd. Jordy van Deelen, Mats van Huijgevoort, Boy de Jong en Kaj Ramsteijn moeten eveneens vertrekken uit De Kuip.

Feyenoord heeft het contract met de 19-jarige Lucas Woudenberg wel verlengd. De talentvolle verdediger is dit seizoen verhuurd aan Excelsior, maar zal in de voorbereiding op het nieuwe seizoen aansluiten bij de selectie van de nieuwe trainer Fred Rutten.
www.ad.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Alexander
Berichten: 8586
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: Feyenoord

Bericht door Alexander » vr mar 28, 2014 3:17 pm

Zou me niks verbazen als Bakkal stopt met voetballen. Hij oogt niet echt gemotiveerd meer.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41096
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Feyenoord

Bericht door Marillion » vr mar 28, 2014 3:25 pm

Het zal ook de vraag zijn welke club het risico nog durft te nemen. Hij laat al tijden niets meer zien dat doet vermoeden dat hij een actieve profvoetballer is. In tijden waarin veel clubs scherp naar de kosten moeten kijken is dat bepaald geen aanbeveling. Toch zonde, want die jongen kon best voetballen.
Nil volentibus arduum

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Re: Feyenoord

Bericht door Baseman » vr mar 28, 2014 4:32 pm

Alexander schreef:Hij oogt niet echt gemotiveerd meer.
Dat is hij al heel lang niet meer...de enige keer dat hij gemotiveerd raakte was in zijn laatste contractjaar, zodat hij een nieuw contract af kon dwingen. Maar zelfs dat lukt hem blijkbaar niet meer. Ach ja, heeft hij des te meer tijd om op stap te gaan, te roken, te zuipen en de voetbalwereld uit te lachen om hun dommigheid!

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Re: Feyenoord

Bericht door Bert » zo mar 30, 2014 12:03 pm

Clasie is echt geen schim meer van de felle speler van twee jaar geleden. Hij lijkt me ook niet heel afgetraind.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Feyenoord

Bericht door Demosthenes » zo mar 30, 2014 12:37 pm

Bert schreef:Clasie is echt geen schim meer van de felle speler van twee jaar geleden. Hij lijkt me ook niet heel afgetraind.
Clasie was de hype van twee jaar geleden, de media deden aan promotion, nadat die voor De Vrij en Martins Indi niet zo was aangeslagen. Er was een nieuwe held geboren, Van Hooidonk zei dat hij toen al rijp was voor de basis van RM, maar misschien was hij ook toen wel niet zo goed (Alleen in het stadion zie je goed wat spelers zonder bal doen). Ik kan me zijn paniek, nog niet zo lang geleden, in de bekerwedstrijd tegen Ajax nog herinneren, hij wist niet wat te doen als hij op zijn huid werd gezeten, als Ajax op de bal jaagde, hij schoot de ban in arren moede maar naar voren.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Feyenoord

Bericht door Yopi » zo mar 30, 2014 12:51 pm

F. op 3-0, maar wat een kansen heeft GAE gehad! :excited.gif:

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Feyenoord

Bericht door Demosthenes » zo mar 30, 2014 3:38 pm

Yopi schreef:F. op 3-0, maar wat een kansen heeft GAE gehad! :excited.gif:
Vergelijkbaar met de kansen van Twente? Kansen benutten is voor Nederlandse clubs erg moeilijk, heb ik het gevoel en Feyenoord scoort zo zonder Pelle genoeg doelpunten. In Rotterdam weer vrolijke gezichten, Feyenoord staat twee, de dvd's worden weer gebrand, de Coolsingel is al afgehuurd en Lee Towers zit op zangles.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Feyenoord

Bericht door Yopi » zo mar 30, 2014 3:39 pm

De overwinning van F. was dan ook dik verdiend.

Gebruikersavatar
ferry
Berichten: 3088
Lid geworden op: ma dec 01, 2003 1:36 pm
Locatie: Ireland

Re: Feyenoord

Bericht door ferry » zo mar 30, 2014 7:33 pm

Nu Sport Twittert:
Ajax heeft straks tussen 2011 en 2014 evenveel landstitels behaald als Feyenoord tussen 1974 en 2014.
:smallgrin.gif:

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Feyenoord

Bericht door Demosthenes » zo mar 30, 2014 8:03 pm

Ferry schreef:Nu Sport Twittert:
Ajax heeft straks tussen 2011 en 2014 evenveel landstitels behaald als Feyenoord tussen 1974 en 2014.
:smallgrin.gif:
:ajaxsmiley.gif:
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13430
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Re: Feyenoord

Bericht door Arthur » zo mar 30, 2014 8:13 pm

Wat is er na 74 eigenlijk gebeurd met Feyenoord? Is dat bekend? Er moet toen toch iets zijn gebeurd waardoor die club op slag een subtopper is geworden, want dat kun je met terugwerkende kracht nu toch wel stellen.

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Feyenoord

Bericht door Yopi » zo mar 30, 2014 9:34 pm

Wanbeleid.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Feyenoord

Bericht door Jöhnk » zo mar 30, 2014 9:38 pm

Jack van Gelder en Arno Vermeulen willen dat Immers geselecteerd wordt voor het Nederlands elftal. :excited.gif:

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Feyenoord

Bericht door Yopi » zo mar 30, 2014 9:42 pm

Arno Vermeulen snapt er niets van. Helaas voor hemzelf heeft hij dat niet in de gaten. :aai.gif:

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33947
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Feyenoord

Bericht door Duke » zo mar 30, 2014 9:44 pm

Co zou hem niet meenemen. :smallgrin.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Feyenoord

Bericht door Yopi » zo mar 30, 2014 9:48 pm

Geen enkele trainer zou hem meenemen. Kom op, zeg. :excited.gif:

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13430
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Re: Feyenoord

Bericht door Arthur » zo mar 30, 2014 11:23 pm

Yopi schreef:Wanbeleid.
40 jaar lang?

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Feyenoord

Bericht door InnerHarbour » wo apr 02, 2014 8:42 am

Nou, nou, verbouwing naar 70.000 toeschouwers, ze kijgen dat ding nu alleen maar tegen Ajax vol wat moeten ze dan met een stadion van die omvang? Misschien een paar interlands en een extra concert. Veel geluk ermee.

Het mooiste vind ik nog dat dak. Ach wat hebben ze geprobeerd de Arena belachelijk te maken vanwege een dak en zie hier, zoals altijd is Ajax de trendsetter en zijn de kakkies volgers. :drecul.gif:

AD
YNWA

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13719
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Feyenoord

Bericht door Thijs » wo apr 02, 2014 10:05 am

Eind 2013 zat Bruno Martins Indi niet goed in zijn vel. In december ging hij bij zichzelf te rade en vroeg zichzelf af hoe hij uit het dalletje kon klauteren. 'Op eigen initiatief ben ik mensen om hulp gaan vragen. Ik heb een bepaalde trots en ben zelfverzekerd, maar als ik hulp nodig heb zal ik daar altijd om vragen. Ik heb een apart team om me heen verzameld dat bestaat uit vijf mensen die me als mens en als voetballer beter kunnen maken. Ik ga geen namen noemen, maar het zijn bekende personen uit de voetbalwereld maar ook van daarbuiten.'

'Ze weten bijvoorbeeld hoe ik moet omgaan met bepaalde situaties in het veld. Waarom maak ik die keuze op dat moment? Komt dat omdat ik me niet lekker voel of omdat ik het gewoon verkeerd inschatte? Dat soort zaken, erg interessant. Ik heb me daardoor op veel gebieden ontwikkeld. Ik zie het spelletje nu nog sneller. De laatste weken ben ik puur met verdedigen bezig. Neem het tegendoelpunt van Karim Benzema in de oefenwedstrijd tegen Frankrijk. Leuk hoor, dat ik goed aan de bal ben. Maar dergelijke momenten wordt dat helemaal niet van mij gevraagd. Dan moet ik juist genadeloos zijn, snap je?'

Feyenoord is nog volop in race voor de tweede plek. 'Als we nu weer tweede worden, vind ik dat een knappere prestatie dan in het seizoen 2011/2012. Toen werden we als het lachertje van de Eredivisie gezien. Daar hebben we destijds mee afgerekend, maar nu komt er veel meer druk bij kijken omdat de mensen ook daadwerkelijk hoge verwachtingen hebben. Weer een huldiging? Het was toen erg leuk, er kwamen een hoop emoties los. Ik heb geen idee wat de plannen zijn, maar van mij mag het.'
:smallgrin.gif:
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Feyenoord

Bericht door Demosthenes » wo apr 02, 2014 11:22 am

Als Feyenoord tweede wordt komt er een huldiging en een dvd in rood-wit.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: Feyenoord

Bericht door beelzebub » wo apr 02, 2014 2:49 pm

Zijn ze nou dement aan het raken daar in Rotterdam? Gaat dat ten koste van je spelling?

Afbeelding
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Gebruikersavatar
Khraa
Berichten: 6942
Lid geworden op: ma mei 16, 2005 7:02 pm

Re: Feyenoord

Bericht door Khraa » wo apr 02, 2014 3:15 pm

Toch mooi zo'n beetje hangende ring, maar toch niet helemaal.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!

Gebruikersavatar
elliquido
Berichten: 7915
Lid geworden op: di feb 10, 2004 5:03 pm

Re: Feyenoord

Bericht door elliquido » wo apr 02, 2014 4:28 pm

NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: Feyenoord

Bericht door beelzebub » wo apr 02, 2014 5:13 pm

Het lijkt te beginnen als een site voor en door Feyenoorders. Tot je verder scrollt...

Mooi nieuw logo ook, al is het wel niveau Microsoft Paint :ajaxsmiley.gif:

Afbeelding
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Plaats reactie