Voetbalpraatprogramma's op TV
Moderator: mods
www.hetgesprek.nlMr. Ajax schreef:Is het straks op het internet te bekijken via uitzendinggemist of iets dergelijks?
en dan ff linkje zoeken... is makkelijk te vinden.
Het is nu ook live te zien op internet... (zie site)
Laatst gewijzigd door Banjavi op ma nov 05, 2007 8:43 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
Ik dacht dat er vandaag wel iets zinnigs gezegd zou worden... vandaar dat ik weer eens keek, maar het was allemaal als van de laatste tijd, dus dat hoef ik ook niet meer te zien... vind het echt een nietszeggend programma geworden...
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
De T.Eredivisie werkt aan nieuw tv-plan
door onze Telesportredactie
ROTTERDAM - De eredivisieclubs werken met Feyenoord-directeur Chris Woerts als inspirator aan nieuwe tv-plannen. De ideeën houden betaaltelevisie in, wat automatisch betekent dat het bord op schoot op zondagavond 19 uur verdwijnt. Dat meldt Voetbal International.
Het weekblad legde beslag op het onderzoek dat is uitgevoerd in opdracht van de Eredivisie CV. Het blijkt dat bijna een miljoen Nederlanders bereid zijn te betalen voor wedstrijden op tv.
De ECV stelt als richtbedragen een maandabonnement van vijftien euro voor of 2,50 per wedstrijd. Voorwaarde is wel dat het aantal wedstrijden op het open net dan minder wordt. Daarmee komt de zondagavonduitzending met samenvattingen van de eredivisie op de tocht te staan.
De Eredivisieclubs onderzoeken nu of ze niet samen een eigen BV op kunnen richten om zo zelf de rechten te exploiteren.
PlanetVoetbal zien? Eerst betalen
Gepubliceerd op woensdag 14 november 2007
Zondagavond om zeven uur met het bord op schoot voetbal kijken. Wie is er niet groot mee geworden? Maar aan die traditie zou wel eens een eind kunnen komen.
Met Feyenoord-directeur Chris Woerts als inspirator werken de eredivisieclubs aan nieuwe tv-plannen. Betaaltelevisie zou hierbij het sleutelwoord zijn.
Volgens een onderzoek dat is uitgevoerd in opdracht van de Eredivisie CV zijn ongeveer één miljoen Nederlanders bereid om te betalen voor wedstrijden op tv. Dat meldt Voetbal International, dat beslag legde op het onderzoek.
Vijftien euro voor een maandabonnement op alle wedstrijden of 2,50 euro per eredivisieduel zijn de eerste richtbedragen. Voorwaarde is wel dat er op het open net minder aandacht wordt besteed aan voetbal, aldus VI. Daarmee lijkt er dus een einde te komen aan de voetbaluitzendingen op zondagavond.
De eredivisieclubs onderzoeken nu of ze samen een eigen BV op kunnen richten om zo zelf de rechten te exploiteren.
Voetbal zien ?.Eerst betalen ?, voor Nec - Excelsior e.d. lol ..
Blij met de punten ...
-
Ach zodra ik de naam Woerts zie staan neem ik het niet serieus. Die man heeft er echt geen verstand van. Johan Derksen is helemaal lyrisch van em, want Woerts schijnt in een vorig leven bij een groot bedrijf werkzaam te zijn geweest. Maar van het voetbalwereldje begrijpt hij niet veel. Je ziet het terug bij feyenoord.
Dat gezeur over die live beelden. Ik heb meer dan voldoende aan samenvattingen.
Een pay per view systeem voor live wedstrijden vind ik prima. Zolang ze maar niet proberen om weer een apart kastje of allerlei andere diensten te slijten. Dan haak ik af. Maar er zijn maar bar weinig wedstrijden die ik echt helemaal wil zien.
Een pay per view systeem voor live wedstrijden vind ik prima. Zolang ze maar niet proberen om weer een apart kastje of allerlei andere diensten te slijten. Dan haak ik af. Maar er zijn maar bar weinig wedstrijden die ik echt helemaal wil zien.
Nil volentibus arduum
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Precies. Ik kijk de laatste tijd (lees: het laatste jaar) ook al bijna geen Nederlands voetbal meer. Die vrijdagavondwedstrijden zijn van een erbarmelijk niveau. Ik vond de wedstrijd tussen Feyenoord en Ajax amusant, maar zelfs daar was het voetbal maar matigjes. Je kan daarom van de Nederlandse consument zeker niet verwachten dat men hier ook nog eens voor gaat betalen.
Van Ajax zie ik bijna alles in het stadion en dat vind ik eerlijk gezegd al jaren een behoorlijke klus om vol te houden. Omdat je verbonden bent met de club blijf je kijken maar als neutrale toeschouwer zou ik veel meer overslaan.
Wedstrijden in Nederland waar Ajax niet bij betrokken is vind ik om die reden dan ook nauwelijks te doen. Als het puur gaat om de kwaliteit en/of de amusementswaarde van de gemiddelde wedstrijd in Nederland is er gewoon niets aan. Ik kan me dan ook niet voorstellen dat Nederland massaal de portemonnee zal trekken om daar naar te mogen kijken.
Wedstrijden in Nederland waar Ajax niet bij betrokken is vind ik om die reden dan ook nauwelijks te doen. Als het puur gaat om de kwaliteit en/of de amusementswaarde van de gemiddelde wedstrijd in Nederland is er gewoon niets aan. Ik kan me dan ook niet voorstellen dat Nederland massaal de portemonnee zal trekken om daar naar te mogen kijken.
Nil volentibus arduum
- Venzint
- AT Toto winner 13/14
Ik vind 15 euro voor een maandabonnement en 2,50 euro per wedstrijd wel erg veel geld. Ik heb dit seizoen naast mijn seizoenskaart van Ajax ook een seizoenskaart voor Planet Voetbal a 79 euro. Die opzet in combinatie met de zondagavonduitzending van de samenvattingen bevalt mij prima. Als de nieuwe tv-plannen voor het voetbal doorgaan dan zal ik mijn geld alleen nog uitgeven aan de wedstrijden van Ajax.
-
- AT Toto winner 15/16