FC Utrecht
Moderator: mods
Re: FC Utrecht
Tja, Feyenoord had liever Jan-Arie... 

HahaWouter schreef:Tja, Feyenoord had liever Jan-Arie...

Heeft echt een prima trap die jongen, maar hij kon niet verdedigen, kan nog steeds niet verdedigen en hoeveel breder hij ook probeert te worden met pompen in het krachthonk, dat wordt nooit wat.

- Jinne
- Site Admin
Ramon Leeuwin aangereden door een scooter op trainingscomplex van Utrecht. Grapjas van teletekst liet de voornaam alleen achterwege.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Dit reserveshirt van Utrecht is best mooi, maar toch heb ik een net niet-gevoel.
https://www.voetbalshirts.com/blog/fc-u ... 2017-2018/
https://www.voetbalshirts.com/blog/fc-u ... 2017-2018/
Netjes van Utrecht. Maar 1-0 is misschien net te weinig om dit tweeluik te winnen.
"Hate it or love it, the underdog's on top".
Toch knap, ook al redden ze het misschien niet.
Zou Utrecht dit met Marcel Keizer als trainer ook gelukt zijn? Ik denk het niet.
Zou Utrecht dit met Marcel Keizer als trainer ook gelukt zijn? Ik denk het niet.
Utrecht heeft itt de topclubs een echte trainer. Zenit is wel ff wat anders dan Osijek en Heracles.
-
Knap. Toch betwijfel ik of Ten Hag een goede trainer voor Ajax zou zijn.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
- InnerHarbour
Laat Utrecht al 2 seizoenen goed en met resultaat spelen. De trainers van de topclubs zijn zo goed als hun materiaal.De Dominee schreef:Knap. Toch betwijfel ik of Ten Hag een goede trainer voor Ajax zou zijn.
Met zo'n accent redt je het nooit bij Ajax, hoe onterecht dat ook zou zijn..
En het accent van Frank de Boer dan? 

In de jeugdopleiding werden de Boertjes daar nog mee gepest. Vooral dankzij Edwin Evers is 't cult geworden.Jöhnk schreef:En het accent van Frank de Boer dan?
Overigens, hoe hard die Evers vaak zijn stijlmiddel 'doordrukt', het echte gelul van Frank en Ronald was vaak nog een stuk warriger:
Al krijgt hier Frank onterecht de schuld van een uitglijder van Ronald.

https://www.youtube.com/watch?v=jfC55SBHHvI
Niet alleen een goed resultaat, ik begrijp ook dat ze prima gespeeld hebben. Meer dan prima zelfs. Heeft iemand een linkje naar een ruime samenvatting?Sandro_Calaaabro schreef:Netjes van Utrecht. Maar 1-0 is misschien net te weinig om dit tweeluik te winnen.
In het late journaal gisteravond zag ik 6 grote kansen voor Utrecht en 1 afstandsschot van Zenit.
Leuk maar net te weinig voor de uitwedstrijd.
Gun ze het wel maar verwacht een ander Zenit uit.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Utrecht heeft een paar grote kansen gemist zeg, kanonnen kijk die Dessers hier eens net na de 1.30 minuten:Mano schreef:Leuk maar net te weinig voor de uitwedstrijd.
https://www.youtube.com/watch?v=tvFtuUjFpN8
Geweldige pass van Braafheid trouwens waarmee hij over een meter of 40 met een bal van links naar rechts iemand op de vleugels lanceert.

Jammer, met een extra doelpunt verschil marge zou Utrecht echt een goede kans hebben gehad de manier waarop ze nu spelen.
Deze samenvatting laat de allerlaatste kans van Utrecht 3 minuten in de blessuretijd echter niet zien. Die zat gisteravond wel in het late NOS journaal. Enorme poeier die de keeper maar net aan pakte.
het niet afmaken als tegenstander op de slachtbank ligt, lijkt een typisch Nederlands probleem.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Ik kan nog wel een paar landen opnoemen, waar ze daar een handje van hebben.Mano schreef:het niet afmaken als tegenstander op de slachtbank ligt, lijkt een typisch Nederlands probleem.
Italië bijvoorbeeld.
Ik denk het ook niet. Ik had Ten Hag graag gezien als opvolger van Bosz.Jöhnk schreef:Toch knap, ook al redden ze het misschien niet.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Achter tegen groningen... toch niet zo best voor zo'n topteam... of toch niet?
Die hebben het 1 en ander in de benen zitten.
"Hate it or love it, the underdog's on top".