Vitesse
Moderator: mods
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Re: Vitesse
Ik heb liever ene De Gier dan Slutsky of hoe hij dan ook moge heten als trainer. Nuff said.
Provinciaal hoor. Wat de boerin niet kent dat vreet ze niet. Daarom Keukenkampioen!
- Gezond verstand
Henk?Ramona schreef:Ik heb liever ene De Gier dan Slutsky of hoe hij dan ook moge heten als trainer. Nuff said.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Wie? Je bedoelt die malloot die hier ooit ronddoolde? 

- Gezond verstand
En blijkbaar een potentiele NEC trainer 

Fans van andere clubs
http://www.vitesse.org/nieuws/vitesse_i ... koren.html
Ben wel benieuwd of ze consequent gaan zijn en Feyenoord- Ajax ook twintigduizend Feyenoorders gaan opsporen.
Ben wel benieuwd of ze consequent gaan zijn en Feyenoord- Ajax ook twintigduizend Feyenoorders gaan opsporen.
"Hate it or love it, the underdog's on top".
Is da nix voor Ajax?
Matavz heeft zijn onderbeen gebroken vandaag, in de wedstrijd tegen Feyenoord.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Ja, sneu voor Matavz. Ik was ook in de Kuip vandaag. Wat een domme gup is die Bruns. Ik vond rood wat zwaar bestraft maar je weet dat Gozubuyuk in de Kuip graag een rode kaart voor de tegenstander van Feyenoord trekt.
Vitesse heeft nauwelijks meer spelers over met al die geblesseerden en geschorsten. Het zit wat dat betreft wel erg tegen dit seizoen. Doekhi deed het nog best aardig. Tot die domme tweede gele kaart dan.
Vitesse heeft nauwelijks meer spelers over met al die geblesseerden en geschorsten. Het zit wat dat betreft wel erg tegen dit seizoen. Doekhi deed het nog best aardig. Tot die domme tweede gele kaart dan.
Daarmee lijk je aan te geven dat de scheids partijdig is. Hij gaf echter ook rood voor RVP, voor een overtreding die gelijkwaardig is.Wouter schreef:Wat ern domme gup is die Bruns. Ik vond rood wat zwaar bestraft maar je weet dat Gozubuyuk in de Kuip graag een rode kaart voor de tegenstander van Feyenoord trekt.
Ja, en een onterechte vrije trap die tot de 2-1 leidt.
Gozubuyuk fluit Feyenoord-Vitesse bijna elk jaar en elke keer worden alle twijfelgevallen in het voordeek van Feyenoord uitgelegd. Ik kan me ook nog een volleybaldoelpunt van een paar jaar geleden herinneren.
De rode kaart voor Van Persie deed er natuurlijk niet zo veel meer toe in de blessuretijd. Ik vond dat ook geen gelijkwaardige overtreding, want Bruns trapt klunzig op de hak terwijl Van Persie van achteren tackelt.
De 1-1 had overigens afgekeurd moeten worden omdat Van Persie buitenspel stond en de keeper hinderde.
Gozubuyuk fluit Feyenoord-Vitesse bijna elk jaar en elke keer worden alle twijfelgevallen in het voordeek van Feyenoord uitgelegd. Ik kan me ook nog een volleybaldoelpunt van een paar jaar geleden herinneren.
De rode kaart voor Van Persie deed er natuurlijk niet zo veel meer toe in de blessuretijd. Ik vond dat ook geen gelijkwaardige overtreding, want Bruns trapt klunzig op de hak terwijl Van Persie van achteren tackelt.
De 1-1 had overigens afgekeurd moeten worden omdat Van Persie buitenspel stond en de keeper hinderde.
Ik had de indruk dat van persie niet buitenspel stond op het moment van koppen.
dat gelul van de commentator dat hij niet hinderlijk stond en niet meedeed aan het spel was echter bespottelijk als het wel buitenspel zou zijn geweest.
dat gelul van de commentator dat hij niet hinderlijk stond en niet meedeed aan het spel was echter bespottelijk als het wel buitenspel zou zijn geweest.
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
Bruns is echt een waus. Die jongen heeft af en toe blijkbaar een rode waas voor ogen en maakt dan de meest idiote overtredingen.Sandro schreef: Daarmee lijk je aan te geven dat de scheids partijdig is. Hij gaf echter ook rood voor RVP, voor een overtreding die gelijkwaardig is.
Die van RvP was ook 'gewoon' rood.
Wat een slechte keeper hebben de fietstassen trouwens.
Ik vind wel dat Johnk ons even moet bedanken voor het uitdelen van een flinke tik aan een van de concurrenten van Ajax voor de tweede plaats. En dat terwijl jongens als Clarke-Salter, Darfalou en Karavaev natuurlijk allemaal vol Ajax-haat zitten. 

Ik ben naar Radar aan het kijken... is er een stelletje bestuurders van een bedrijf dat geld van klanten gebruikt om een lounge voor zichzelf bij Vitesse te betalen..
Prima dat je de zooi oplicht, maar besteed het dan goed...
Prima dat je de zooi oplicht, maar besteed het dan goed...

Dat Excelsior stelt toch niet veel voor... daar wint NEK zelfs van...
Dat moet voor Vitesse een walk over worden
Dat moet voor Vitesse een walk over worden
Mijn zoontje van 6 kwam vandaag thuis met een Fit-Test diploma van Vitesse. Jajajaja.
Op de 10 x 5 meter sprint heeft hij een tijd gelopen die zelfs voor 10 t/m 13 jaar in de categorie "zeer goed" valt.
Ik ga alvast een goede zaakwaarnemer zoeken
Op de 10 x 5 meter sprint heeft hij een tijd gelopen die zelfs voor 10 t/m 13 jaar in de categorie "zeer goed" valt.
Ik ga alvast een goede zaakwaarnemer zoeken

Meten ze dan 10 maal iemands snelheid op een afstand van 5 meter? 

Er ging het gerucht dat Daphne Schippers ook gepolst werd voor spits bij Vitesse... alleen Abramovic was het er niet mee eens.
Maar het is natuurlijk wel knap om bij Vitesse een van de snelste te zijn...
Maar het is natuurlijk wel knap om bij Vitesse een van de snelste te zijn...
-
Leuk potje vanavond, denk dat Vitesse wel iets kan 'halen' tegen PSV!
Waarom denk je dat? Vitesse laat het juist altijd lopen tegen psv.
Behalve bij die 2-6 een paar jaar terug dan.
Maar goed, PSV heeft op elke positie een betere speler, dus ik verwacht er ook niks van.
Maar goed, PSV heeft op elke positie een betere speler, dus ik verwacht er ook niks van.
-
Vitesse heeft wel een paar spelers die PSV pijn kunnen doen, o.a. Linssen & Odegaard. Voor eredivisie begrippen een lastige tegenstander.Sandro schreef:Waarom denk je dat? Vitesse laat het juist altijd lopen tegen psv.