PSV
Moderator: mods
-
Re: PSV
Simons is net gewisseld van zaakwaarnemer. Dat doe je meestal niet als je wilt blijven waar je zit...
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
Wie is dan zijn nieuwe zaakwaarnemer?
Dat contract van hem was eigenaardig: voor een vast bedrag naar een bepaalde club? Wat had hij daar voor belang bij? En wat was het aandeel van PSG?
Misschien is het kantoor waar hij bij zat niet meer zo populair nu de pizzabakker wijlen is.

Dat contract van hem was eigenaardig: voor een vast bedrag naar een bepaalde club? Wat had hij daar voor belang bij? En wat was het aandeel van PSG?
Misschien is het kantoor waar hij bij zat niet meer zo populair nu de pizzabakker wijlen is.
van mij ook

Die blinkt niet uit in trainerskwaliteiten
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Nee man. Die is echt nog 10x slechter dan Heitinga.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
als je jezelf als topclub serieus neemt, ben je helemaal niet tevreden over dit seizoen.
ook al heb je de beker en de johan cruijff schaal. Je hebt nooit 1 dag voor het kampioenschap gestreden.
je liep vanaf dag 1 al achter de wagen en omdat Ajax dit seizoen nog slechter is, sta je 2de maar de titel is nooit in beeld geweest.
Daarnaast is/was er geen enkele lijn te ontdekken in de opstelling of speelwijze.
Zij meten zich altijd aan Ajax dus ja, dan heb je het dit seizoen goed gedaan.
ook al heb je de beker en de johan cruijff schaal. Je hebt nooit 1 dag voor het kampioenschap gestreden.
je liep vanaf dag 1 al achter de wagen en omdat Ajax dit seizoen nog slechter is, sta je 2de maar de titel is nooit in beeld geweest.
Daarnaast is/was er geen enkele lijn te ontdekken in de opstelling of speelwijze.
Zij meten zich altijd aan Ajax dus ja, dan heb je het dit seizoen goed gedaan.

Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Een goede trainer is een trainer die een ploeg goed kan laten voetballen. Van Nistelrooy is dus geen goede trainer.
Slechtste nieuws van de week. Stel je voor dat ze hem wegsturen, dan zal PSV aankloppen bij AZ voor Jansen. Dat is wel een goede trainer.
Slechtste nieuws van de week. Stel je voor dat ze hem wegsturen, dan zal PSV aankloppen bij AZ voor Jansen. Dat is wel een goede trainer.
ja ze moeten minimaal nog een seizoen door met RvN.
Zou jij die Jansen bij Ajax willen zien? of is dat te vroeg
laten we hopen dat RvN nog even een seizoen of 2 mag aantonen niet te kunnen trainen/coachen
Vind jij AZ zo lekker voetballen dan onder zijn bewind?
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
In het algemeen wel, ja. Rollen mindere tegenstanders vaak eenvoudig op. In topwedstrijden is het minder, dat wel, maar vergeet niet dat AZ het met Beukema en Clasie moet doen. Wijndal was daar aanvoerder…
Hij heeft uiteindelijk Slot ook geruisloos vervangen. Met veelal behoorlijk spel en zowel nationaal als internationaal goede resultaten.
Hij heeft uiteindelijk Slot ook geruisloos vervangen. Met veelal behoorlijk spel en zowel nationaal als internationaal goede resultaten.
Mee eens, prima werk wat hij laat zien bij AZ. Als je kijkt naar de mogelijkheden daar. Slot opvolgen was niet makkelijk. Er zijn ook nog eens veel belangrijke spelers vertrokken. De club in niet in paniek geraakt door een serie gelijke spelen en hij heeft terugbetaald. Goede resultaten en een elftal wat echt alles doet wat je mag verwachten.
Die strijd om de 2e plaats kan nogal vreemd uitpakken. Als PSV 2e blijft dan is de kans toch best groot dat Van Nistelrooy, in ieder geval voorlopig, blijft zitten. Bij Ajax zal Heitinga niet aanblijven als hoofdtrainer. Draai je de plekken om zie ik het weer zomaar gebeuren dat Ajax wel doorgaat met Heitinga en dat Van Nistelrooy alsnog de rekening moet betalen.
Grote vraag is dan. Wie staat er aan het begin van het volgende seizoen per saldo het beste voor? Het scenario dat de 2e plaats missen het beste kan zijn is in beide gevallen niet ondenkbeeldig.
Die strijd om de 2e plaats kan nogal vreemd uitpakken. Als PSV 2e blijft dan is de kans toch best groot dat Van Nistelrooy, in ieder geval voorlopig, blijft zitten. Bij Ajax zal Heitinga niet aanblijven als hoofdtrainer. Draai je de plekken om zie ik het weer zomaar gebeuren dat Ajax wel doorgaat met Heitinga en dat Van Nistelrooy alsnog de rekening moet betalen.
Grote vraag is dan. Wie staat er aan het begin van het volgende seizoen per saldo het beste voor? Het scenario dat de 2e plaats missen het beste kan zijn is in beide gevallen niet ondenkbeeldig.
Nil volentibus arduum
Het sceelt wel heel veel geld, ECL of CL. Maar goed, Ajax heeft afg jaar goed verdiend en zal met Alvarez, Kudus, Timber en Bassey dit jaar vast ook weer een aardig bedrag binnen krijgen
I think I lost my fucking headache
Ze doen het qua resultaten dit seizoen best goed, maar hun voetbal vind ik maar grijs. Ik zie geen hand van een innoverende trainer ofzo. Maar laat ik het zo vragen (is hierboven al gevraagd maar dat heb je elegant ontweken) - zou jij Jansen volgend seizoen bij ons aan het roer willen zien?Jöhnk schreef: ↑ma mei 22, 2023 8:06 pmIn het algemeen wel, ja. Rollen mindere tegenstanders vaak eenvoudig op. In topwedstrijden is het minder, dat wel, maar vergeet niet dat AZ het met Beukema en Clasie moet doen. Wijndal was daar aanvoerder…
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -