Ik had het dan ook over de spelers voorin om een reden, met name omdat een speler als Saibari nooit bij Ajax aan spelen zou toekomen of improvisaties als Xavi Simons op de vleugels.WP_Legend schreef: ↑ma feb 20, 2023 8:41 amBeetje selectief lijstje.Andriy Demchenko schreef: ↑zo feb 19, 2023 5:36 pmMja ook bij PSV is de boel wel meer uitgekleed voorin he.
Gakpo - Hazard
Gotze - Simons
Zahavi - Fabio Silva
Madueke - El Ghazi
Doan - Til
Hoeven we het nog niet eens over die achterhoede te hebben, alleen de blessureggevoleige Mauro zou een aanwinst zijn bij Ajax.
Je kan ook doen:
Zahavi - Luuk de Jong
Luckassen - Branthwaite
Max - Van Aanholt
Delanghe - Walter Benitez
Doan - Simons
Vinicius - Fabio Silva
Gakpo - Hazard
Gotze - Til
Madueke - El Ghazi
Dan lijkt het zo erg allemaal niet aangezien je dan 6 versterkingen hebt ;-)
PSV
Moderator: mods
-
Re: PSV
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko
-
Keeper die er uit ziet als een Colombiaanse huurmoordenaar, beetje dom zou Maxima zeggen.

''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko
-
Wat een puinhoop die club.
Je beste spelers verkopen halverwege het seizoen voor astronomische bedragen en nog steeds financieel aan een koordje hangen. Hoe dicht zit je langs de afgrond? Wat mij betreft veels te onderbelicht in de media.
PSV heeft nu echt een hele matige selectie... en volgens mij duurt het wel weer een tijdje voordat ze op sterkte komen.
Je beste spelers verkopen halverwege het seizoen voor astronomische bedragen en nog steeds financieel aan een koordje hangen. Hoe dicht zit je langs de afgrond? Wat mij betreft veels te onderbelicht in de media.
PSV heeft nu echt een hele matige selectie... en volgens mij duurt het wel weer een tijdje voordat ze op sterkte komen.
Whitey on the moon.
Wel netjes dat ze deze thuiswedstrijd nog hebben gepakt overigens. Dat mag ook gezegd.
PSV is vooral instabiel. Soms hele mooie resultaten en dan weer enorme missers. Dat is doorgaans niet een patroon waar je prijzen mee wint.
PSV is vooral instabiel. Soms hele mooie resultaten en dan weer enorme missers. Dat is doorgaans niet een patroon waar je prijzen mee wint.
Nil volentibus arduum
- Liberty
- Contacteer:
Ze klagen in Eindhoven vaak dat ze niet de aandacht krijgen waarvan zij vinden dat ze die verdienen. Maar hieruit blijkt dat het ook zo zijn voordelen heeft. Want de media kijkt hier nauwelijks naar en heeft het vrij weinig over de puinhoop bij PSV.GangstaRiB schreef: ↑vr feb 24, 2023 9:37 amWat een puinhoop die club.
Bij Ajax daarentegen wordt na 2 verliespartijen al gespeculeerd over een crisis.
Tijd voor iets nieuws.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
-
Hahaha mooi toch?
Ik was al benieuwd of deze uitspraak (voor zover ik gezien heb alleen door vd Doelen, toch?) voldoende zou zijn om de ruim twee maanden stilte in deze topic te doorbreken 

Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj
vd Doelen heb ik nooit serieus genomen, laat staan bij dit soort vragen.
Laten we nu eerst maar eens kijken of Ajax de laatste drie wedstrijden gaat winnen. :-)
En PSV moet dan ook nog thuis tegen Heerenveen zien te winnen.
Laten we nu eerst maar eens kijken of Ajax de laatste drie wedstrijden gaat winnen. :-)
En PSV moet dan ook nog thuis tegen Heerenveen zien te winnen.
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj
Maar dat id juist het hele punt he. Ajax hoeft de laatste drie wedstrijden niet alle drie te winnen als psv niet van az verliest. Maar goed, wie weet roept Sjaak Swart volgend jaar wel hetzelfde als de situatie omgekeerd is. Hoewel ik dat betwijfel
I think I lost my fucking headache
-
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Zou Simons dan weg gaan?De Dominee schreef:Hebben interesse in Noa Lang.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
-