PSV
Moderator: mods
- Liberty
- Contacteer:
Re: PSV
Sowieso vaak onzichtbaar in de topwedstrijden. Op het WK was hij tegen de zwakke tegenstanders de gevierde man, tegen Argentinië kwam hij echter nauwelijks in het spel voor.
Tijd voor iets nieuws.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
En dan komen ze voor de vervanging van Gakpo uit bij een 23-jarige Noor die bij Molde voetbalt? Brynhildsen. Ik waag maar zo te betwijfelen of dat nou een impactvolle aankoop gaat zijn.
De transfersom van Gakpo zou ergens net boven de 40 miljoen liggen (Engelse bronnen als The Guardian), maar toen kwam persvoorlichter Elfrink van het ED in het spel en lag de som "vele malen hoger" en "op 50 miljoen".
De transfersom van Gakpo zou ergens net boven de 40 miljoen liggen (Engelse bronnen als The Guardian), maar toen kwam persvoorlichter Elfrink van het ED in het spel en lag de som "vele malen hoger" en "op 50 miljoen".

Vind ik ook. Heeft wel fysiek, snelheid en scorend vermogen, maar heeft het volgens mij nog nooit in een echte topwedstrijd laten zien. Zie hem niet slagen bij Liverpool.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Hahaha, ze hadden nog een weekje kunnen wachten, als er X internationale topclubs op Gakpo loerden.@RikElfrink
PSV en Cody Gakpo wilden niet weer zo'n transfersoap als in de zomer. Toen klapte alles na maanden gedraal. Dat wilde niemand meer.
Dat het geen Antony-bedrag is geworden, maakt dit nog geen fluttransfer voor PSV. Er is tijd om te schakelen, duidelijkheid en een aardige zak geld.
PSV moest Gakpo verkopen, JdJ is nota bene gesneuveld omdat het hem niet lukte de deal rond te maken in de zomer. PSV pakt het geld meteen uit angst om weer met lege handen te staan.
Sportief is het trouwens een behoorlijke aderlating. Voor de ED is Gakpo een zekerheidje.
Liverpool, dat is a different cook. Ook op het WK knalde Gakpo tegen zijn plafond aan, in de laatste wedstrijd wist hij zich niet te onderscheiden. Dát heeft PSV veel geld gekost, denk ik.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Gakpo is wel een luie voetballer. Ik moet nog maar zien of hij die vele vuile meters wil gaan zetten bij Liverpool. Liverpool vraagt gigantisch veel van zijn fysiek, want zonder bal moet hij daar vanuit collectiviteit gaan jagen. Ik geef je op een briefje dat hij daar heel veel moeite mee krijgt.
- Liberty
- Contacteer:
Antony liet ook weleens wat leuke dingen zien in de topwedstrijden. Gakpo is te vaak afwezig wanneer het er echt omgaat. Dat was ook goed te zien op het WK. Tegen Qatar en de VS was het allemaal fantastisch, tegen Argentinië was hij onzichtbaar.
Tijd voor iets nieuws.
-
Mooi dat hij weg is. Bedrag is veel te hoog vanwege de WK hype, maar het is duidelijk dat Liverpool hem 'erbij' neemt. Matige voetballer verder, is in topwedstrijden structureel onzichtbaar en gaat het in de PL (en CL) absoluut niet redden.
Voor de Eredivisie wel een goede speler die in veel wedstrijden bepalend kon zijn. Benieuwd hoeveel PSV kan herinvesteren.
Voor de Eredivisie wel een goede speler die in veel wedstrijden bepalend kon zijn. Benieuwd hoeveel PSV kan herinvesteren.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
-
De concurrentie bij Liverpool is krankzinnig. Darwin, jota, diaz. Die zijn allemaal beter dan Gakpo. Liverpool stofzuigt de markt leeg lijkt het wel.
Gakpo is zeker een hele aardige voetballer maar Liverpool (en PL top 5 in z’n algemeenheid) is absolute top. Daarbij aanhaken is zo ontzettend moeilijk. Ik zie het niet zo snel gebeuren.
Gakpo is zeker een hele aardige voetballer maar Liverpool (en PL top 5 in z’n algemeenheid) is absolute top. Daarbij aanhaken is zo ontzettend moeilijk. Ik zie het niet zo snel gebeuren.
Whitey on the moon.
Antony heeft is in topwedstrijden regelmatig bepalend. Eredivisie, CL, PL, bij Brazilië… Hij staat er vrijwel altijd in belangrijke wedstrijden. Bij Gakpo is dat precies het tegenovergestelde.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Ik heb geen statistieken bij de hand maar is dat verhaal niet ook op z'n minst een klein beetje een eigen leven gaan leiden? Gakpo is wat mij betreft in ieder geval een hele talentvolle speler. Die gaan ze missen want hij was in de eerste seizoenshelft erg waardevol.
Of hij daar gaat slagen is dan weer een ander verhaal. Liverpool is een grote club met veel concurrentie.
Of hij daar gaat slagen is dan weer een ander verhaal. Liverpool is een grote club met veel concurrentie.
Nil volentibus arduum
Daar zullen ze het vast wel over gehad hebben toch?Peter schreef: ↑di dec 27, 2022 1:06 pmGakpo is wel een luie voetballer. Ik moet nog maar zien of hij die vele vuile meters wil gaan zetten bij Liverpool. Liverpool vraagt gigantisch veel van zijn fysiek, want zonder bal moet hij daar vanuit collectiviteit gaan jagen. Ik geef je op een briefje dat hij daar heel veel moeite mee krijgt.
IK GELOOF!!!!!!