PSV
Moderator: mods
- Ajaciedjuh
Re: PSV
Ik hoop toch nog op een gelijkspel. Beide puntenverlies en een beetje extra onrust in Eindhoven
.

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
-
2-2
Danilo na een geweldige (ahum) pass van die top keepert.
En Nistelrode die een beetje met halve gebaren staat te coachen.

Danilo na een geweldige (ahum) pass van die top keepert.
En Nistelrode die een beetje met halve gebaren staat te coachen.
Laatst gewijzigd door GangstaRiB op zo sep 18, 2022 2:13 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Whitey on the moon.
Hoe Obispo het voor elkaar krijgt om de perfecte assist te geven op Danilo... had hij nog beter van de bal af kunnen blijven.
Til rent zich rot, maar er komt niets zinnigs van zijn voeten. Alles moet bij PSV van Gakpo komen.
Interessant om te zien hoe de teams er conditioneel voorstaan.
De verdediging van PSV is erg zwak, dan krijg je zoveel tegendoelpunten dat al dat geploeter weinig zin heeft. F. heeft vooral veel moeite in de opbouw.
Wat vinden jullie van Timber op het middenveld?

Til rent zich rot, maar er komt niets zinnigs van zijn voeten. Alles moet bij PSV van Gakpo komen.
Interessant om te zien hoe de teams er conditioneel voorstaan.
De verdediging van PSV is erg zwak, dan krijg je zoveel tegendoelpunten dat al dat geploeter weinig zin heeft. F. heeft vooral veel moeite in de opbouw.
Wat vinden jullie van Timber op het middenveld?
Laatst gewijzigd door Yopii op zo sep 18, 2022 2:25 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Het is gewoon triest. Toegegeven: Madueke, Mauro Junior, Boscagli en De Jong zouden fit allemaal in de basis staan. Maar dan nog is het droevig om te zien dat de ‘concurrenten’ van Ajax dit beschamende niveau etaleren.
-
Leuke pot!
PSV nu op 4-3 uit en corner.
Ik denk dat ik Feyenoord sterker vind als concurrent. Dus prima als PSV deze wint.
Die Pool die invalt bij Feyenoord.… goede speler hoor.
PSV nu op 4-3 uit en corner.
Ik denk dat ik Feyenoord sterker vind als concurrent. Dus prima als PSV deze wint.
Die Pool die invalt bij Feyenoord.… goede speler hoor.
Laatst gewijzigd door GangstaRiB op zo sep 18, 2022 3:12 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Whitey on the moon.