Feyenoord

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23236
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Feyenoord

Bericht door Cruijff » ma mar 03, 2014 2:11 pm

Dit is een veilige oplossing voor een directielid als Van Geel (die, niet heel erf lang terug, eigenhandig zijn salaris flink heeft verhoogd).

Wanneer dit in de soep loopt is Fred Rutten bij iedereen de pispaal. De directie kan Fredje dan de deur uittrappen en zelf weer overleven.

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Feyenoord

Bericht door wimpey » ma mar 03, 2014 2:12 pm

Update - 14.00 uur
De openbare aanklager van de KNVB heeft een onderzoek gestart naar het gedrag van Graziano Pellè. De aanklager wil een schriftelijke verklaring van de spits voor de elleboog die hij gaf aan Joël Veltman tijdens de Klassieker.
Statement: I dunno what you talkin about! If you suspend me, I'm sure the paper I'm writing my statement on was printed in Amsterdam!

It's a conspiracy! Every brylcreemed hear underneath my eggshell will tell you the same!

columbus
Berichten: 5465
Lid geworden op: ma okt 25, 2004 3:30 pm

Re: Feyenoord

Bericht door columbus » ma mar 03, 2014 2:17 pm

Nadat ik gisteren hoorde dat Stevens was ontslagen had ik gedacht dat Feyenoord voor hem zou gaan. Past ook wel een beetje bij die club. Schelden en tieren en de boel opjutten...

Vind Rutten ook geen slechte keus. Althans, zoveel keus was er niet. Zoals gezegd verwacht ik alleen niet dat de man veel krediet zal hebben...

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23236
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Feyenoord

Bericht door Cruijff » ma mar 03, 2014 2:19 pm

Columbus schreef:Nadat ik gisteren hoorde dat Stevens was ontslagen had ik gedacht dat Feyenoord voor hem zou gaan. Past ook wel een beetje bij die club. Schelden en tieren en de boel opjutten...
Ja, maar het ontslag van Stevens komt dus te laat voor de onfortuinlijke beleidsmakers in Rotterdam. :aai.gif:

Stevens is afgelopen weekend ontslagen, met Fred Rutten was Martin van Geel 9 dagen geleden al rond.

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23236
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Feyenoord

Bericht door Cruijff » ma mar 03, 2014 2:20 pm

Overigens leek het er gisteravond bij Studio Voetbal op dat Co Adriaanse nog een rekening met Louis van Gaal heeft openstaan en even fijntjes wilde benadrukken dat Louis 2e keus was en hij 1e.

Adriaanse beweerde namelijk dat hij als eerste benaderd is door Martin van Geel die persoonlijk bij hem langskwam. Dat hij toen nee heeft gezegd en Feyenoord als 2e optie voor Van Gaal is gegaan. Heeft verder iemand hier dat nog gezien? :smallgrin.gif: Hebben we redenen om aan de woorden van Co te twijfelen? :smallgrin.gif:

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11441
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Re: Feyenoord

Bericht door Toppie » ma mar 03, 2014 2:28 pm

Het is toch wat in Rotje knor 2x verloren in de competitie van je aartsrivaal 2 wedstrijden geschorst door je club de ster aanvaller. :drecul.gif:

Alexander
Berichten: 8589
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: Feyenoord

Bericht door Alexander » ma mar 03, 2014 2:37 pm

Dat hele kaartenhuis van ze zakt mooi maar even in richting het einde van het seizoen. Ik ben benieuwd of ze Europees gaan halen.

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: Feyenoord

Bericht door beelzebub » ma mar 03, 2014 2:37 pm

Cruijff schreef:Overigens leek het er gisteravond bij Studio Voetbal op dat Co Adriaanse nog een rekening met Louis van Gaal heeft openstaan en even fijntjes wilde benadrukken dat Louis 2e keus was en hij 1e.

Adriaanse beweerde namelijk dat hij als eerste benaderd is door Martin van Geel die persoonlijk bij hem langskwam. Dat hij toen nee heeft gezegd en Feyenoord als 2e optie voor Van Gaal is gegaan. Heeft verder iemand hier dat nog gezien? :smallgrin.gif: Hebben we redenen om aan de woorden van Co te twijfelen? :smallgrin.gif:

Mwoah. Toen er werd doorgevraagd gaf hij aan dat hij als eerste werd gevraagd. Hij vertelde alleen dat hij een maand geleden o.i.d. was benaderd. Toen trok Sjek de conclusie dat-ie nummer 1 keuze was en toen zei Co: Ja. Dat is wel iets anders he Cruijff :ajaxsmiley.gif:
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Feyenoord

Bericht door Yopi » ma mar 03, 2014 2:38 pm

Adriaanse past ook beter bij F. dan Van Gaal. Adriaanse is van niet lullen maar poetsen, geen grote mond en allemaal netjes naar de kapper. Als de spelers vervelend zijn, moeten ze voor straf op de rails van station Rotterdam-Zuid gaan liggen.

Van Gaal zou het daar niet redden, denk ik. Te Amsterdams, te veel bezig met Ajax. Als trainer van F. moet je niet bazelen over 'mijn club' als je daarmee het gehate 020 bedoelt.

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23236
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Feyenoord

Bericht door Cruijff » ma mar 03, 2014 2:50 pm

beelzebub schreef:Mwoah. Toen er werd doorgevraagd gaf hij aan dat hij als eerste werd gevraagd. Hij vertelde alleen dat hij een maand geleden o.i.d. was benaderd. Toen trok Sjek de conclusie dat-ie nummer 1 keuze was en toen zei Co: Ja. Dat is wel iets anders he Cruijff :ajaxsmiley.gif:
Is zeker net iets anders, want het lijkt me aannemelijk dat Van Gaal al minimaal 8 of 9 weken terug gepolst is.

Alleen Co leek een beeld neer te willen zetten dat hij de eerste keus van Martin van Geel zou zijn en Jack van G. vond dat een mooi verhaaltje om eens even instemmend ja bij te knikken.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Feyenoord

Bericht door Jöhnk » ma mar 03, 2014 6:26 pm

Bedenk me nu pas dat Rutten PSV ooit naar een 10-0 coachte tegen 010. Zou dat nog een rol gaan spelen?

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: Feyenoord

Bericht door brigade zuid » ma mar 03, 2014 6:54 pm

Rutten deed het bij Twente aardig maar alle trainers die na hem kwamen presteerden beter. Bij Vitesse doet Bosz het beter dan Rutten terwijl die Bony had. Bij Schalke ontslagen en bij Psv nooit wat gewonnen. Hij wint sowiezo nooit wat.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48024
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Feyenoord

Bericht door peter » ma mar 03, 2014 7:37 pm

Helemaal waar BZ, maar overschat je Feyenoord ook niet een beetje? Ze worden dit seizoen gewoon weer vierde of vijfde. Vorig seizoen derde, jaar ervoor tweede en in '10/'11 werd men tiende. Al met al ben je dan gewoon de vierde/vijfde club van Nederland, maar ze doen nog altijd alsof ze een topclub zijn. Face it, goede trainers mikken hoger, want je wint daar in Rotterdam toch nooit wat. De mogelijkheden zijn matig en de verwachtingen zijn nog altijd wel hoog. Valt geen enkele eer te halen, zoveel is nu wel duidelijk.

Mr. Ajax
Berichten: 14588
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Feyenoord

Bericht door Mr. Ajax » ma mar 03, 2014 7:37 pm

Yopi schreef:Adriaanse past ook beter bij F. dan Van Gaal. Adriaanse is van niet lullen maar poetsen, geen grote mond en allemaal netjes naar de kapper. Als de spelers vervelend zijn, moeten ze voor straf op de rails van station Rotterdam-Zuid gaan liggen.

Van Gaal zou het daar niet redden, denk ik. Te Amsterdams, te veel bezig met Ajax. Als trainer van F. moet je niet bazelen over 'mijn club' als je daarmee het gehate 020 bedoelt.

Niet met je eens hoor. Van Gaal past natuurlijk niet bij feyenoord, maar Adriaanse ook niet. Hij is streng, ja, maar ook een groot romanticus. Ik kan me nog een quote van hem herinneren van een tijd terug, toen hij ook al werd gepolst voor die functie, en dat hij zelf zei dat hij geen type is van 'mouwen opstropen en aan de bak', terwijl je dat wel moet zijn om daar te passen/slagen.

Ik vond hem sowieso een goede indruk maken gisteren.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Wouter
Berichten: 19083
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: Feyenoord

Bericht door Wouter » ma mar 03, 2014 7:53 pm

Rutten is zeker geen toptrainer (zette Havenaar als linksbuiten neer) maar het gejank op de Feyenoordfora is ook een beetje overdreven.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41189
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Feyenoord

Bericht door Marillion » ma mar 03, 2014 9:15 pm

Mijn inschatting is dat hij een prima veldtrainer is maar dat hij de persoonlijkheid mist om ook daarbuiten de hoofdtrainer van een grote club te zijn. Daarmee kom je bij een club als Feyenoord niet weg. Als het straks even tegen zit dan zal hij niet veel krediet hebben.

En de kans dat het stroef gaat is gewoon best groot. Er blijven echt geen spitsen naar binnen wandelen die alles binnen schieten. En de groep is verder gewoon niet zo heel bijzonder. Paar aardige jonge spelers maar ook heel veel middelmaat.
Nil volentibus arduum

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Feyenoord

Bericht door Yopi » ma mar 03, 2014 10:48 pm

Marillion schreef:Mijn inschatting is dat hij een prima veldtrainer is.
Met name bij Schalke en PSV was daar weinig van te merken. :confused.gif:

Roept niet iedereen dat omdat Hiddink hem naar voren geschoven heeft?

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41189
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Feyenoord

Bericht door Marillion » ma mar 03, 2014 11:21 pm

Als hij het totale pakket moet doen komen zijn zwakke plekken ook aan het licht. Dan ging hij nog wel eens gekke dingen doen. Maar ik denk dat hij best een goede veldtrainer is. Alleen geen hoofdcoach voor een club waar de druk en aandacht groot zijn.
Nil volentibus arduum

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Re: Feyenoord

Bericht door Bert » ma mar 03, 2014 11:41 pm

PSV is alleen maar minder gaan spelen sinds Rutten weg is.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23236
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Feyenoord

Bericht door Cruijff » ma mar 03, 2014 11:55 pm

Van Hanegem aan tafel bij Pauw & Witteman.

Niveautje hoor. :excited.gif:

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Re: Feyenoord

Bericht door Baseman » di mar 04, 2014 8:36 am

Yopi schreef:
Marillion schreef:Mijn inschatting is dat hij een prima veldtrainer is.
Met name bij Schalke en PSV was daar weinig van te merken. :confused.gif:
Roept niet iedereen dat omdat Hiddink hem naar voren geschoven heeft?
Nee, dat wordt vooral geroepen omdat zo ongeveer al zijn spelers dat hebben gezegd...
Rutten is een uitstekende veldtrainer en hij kan goed omgaan met de 'moeilijke spelers', als hoofdcoach komt hij echter net tekort.
Hij zou daarom heel goed passen als trainer in het Engelse model, met een manager boven hem.

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Feyenoord

Bericht door wimpey » di mar 04, 2014 8:37 am

Bert schreef:PSV is alleen maar minder gaan spelen sinds Rutten weg is.
De ene 2-6 is de andere niet. :smallgrin.gif:

Ik zie de kakkies met Rutten wel boven psv met Cocu eindigen.

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Re: Feyenoord

Bericht door Baseman » di mar 04, 2014 8:40 am

Hahaha, toen Rutten coach was van PSV was je negatief, maar nu hij coach wordt van Feyenoord gaat Feyenoord ineens beter presteren dan onder Koeman?
Logisch...

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Feyenoord

Bericht door wimpey » di mar 04, 2014 9:00 am

Baseman schreef:Hahaha, toen Rutten coach was van PSV was je negatief, maar nu hij coach wordt van Feyenoord gaat Feyenoord ineens beter presteren dan onder Koeman?
Logisch...
Koeman eindigt ook boven Cocu. :neutral.gif:

Er kleven best bezwaren aan Rutten. Hij raakt wat in de war wanneer het tegen zit. Geen sterk manager, die een ploeg uit een wak trekt. Maar je kunt moeilijk beweren dat hij het bij Twente, psv en Vitesse slecht heeft gedaan.

Van Cocu kun je moeilijk beweren dat hij het goed doet bij psv. Maar t.t.v. Rutten was het verwachtingspatroon bij psv nog heel anders. En de prestaties trouwens ook.

Gebruikersavatar
elliquido
Berichten: 7918
Lid geworden op: di feb 10, 2004 5:03 pm

Re: Feyenoord

Bericht door elliquido » di mar 04, 2014 9:19 am

Rutten heeft bij PSV 2x grote voorsprongen weggegeven en daardoor geen kampioenschap behaald. Ook bij Vitesse en Schalke blonk hij niet uit in leiderschap.
Misschien heeft hij ervan geleerd.. maar ik vrees dat koning faalhaas zijn nest heeft gevonden in het faalhazenhol
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Plaats reactie