PSV 2011-2012
Moderator: mods
Re: PSV 2011-2012
Had je iets anders verwacht dan?
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Mertens wordt de nieuwe Suarez met z'n geduikel en vragen om pingels. Gaat tegen hem werken op den duur.
‘Van alle emoties wordt angst beschouwd als de meest dwingende overtuiger’ - Silvan Tomkins
Vitesse heeft een beetje pech dat de eerste kans voor PSV erin vliegt, maar qua (verdedigend) spel valt het me niet tegen. Zelfs meer kansen gehad dan PSV. Kashia weer erg sterk.
Brom moet Reis misschien maar brengen voor Pedersen en op het beste hopen.
Brom moet Reis misschien maar brengen voor Pedersen en op het beste hopen.
psv doet het niet goed. Laag tempo, veel fouten in de opbouw en de creatieve jongens hebben te weinig impact. Vitas bleef easy op de been, totdat Velthuizen zich ermee ging bemoeien.
Geen idee hoe Reis ervoor staat, maar slechter dan Pedersen zal ie niet zijn.
Geen idee hoe Reis ervoor staat, maar slechter dan Pedersen zal ie niet zijn.
‘Van alle emoties wordt angst beschouwd als de meest dwingende overtuiger’ - Silvan Tomkins
Uitstekende verdediger, ja.Wouter schreef: Kashia weer erg sterk.

Büttner rost de bal op de paal. psv knoeit maar wat aan, de betere ploeg staat achter.
Goed schot Stootman, goed schot Pedersen. Het wordt wat leuker nu. Reis loopt zich warm.
Onbegrijpelijk dat Nijhuis daar Derijck geen geel geeft. 

Vitesse gaat nog wel scoren. psv speelt bedroevend, echt heel erg slecht.
Vitesse moet toeslaan. Zijn de betere ploeg. Psv is echt helemaal niks.
Zal zo dus wel 2-0 worden.
Zal zo dus wel 2-0 worden.
Bouma voor Derijck nu. Nood voor ellende. Zo spelend wordt het weer niks met psv dit seizoen. Die zijn slecht uit de winterstop gekomen.CdE schreef:Vitesse moet toeslaan. Zijn de betere ploeg. Psv is echt helemaal niks.
Reis komt er zo in. 

Die Mertens: flipper is er niets bij. Duikelaar.
Manolev is nog slechter dan Daley Blind.
Mooie goal Mertens, weggeven door Vitesse achterin. Tekenend.
Gekruk van Willems en Marcelo, 2-1 door Havenaar.
Come on Vitas. Nog een minuut of 6.
Come on Vitas. Nog een minuut of 6.
De zeer geflatteerde 3-1. Ik leg me vast: dit psv wordt geen kampioen.
Kut. Vooraf verwacht je een verlies, maar Vitesse had op zijn minst een punt verdiend. Maar ja, PSV is wel efficiënt met de kansen. Drie kansen, die doelpunten.
Wel grappig trouwens, D_skilled noemde Ibarra een zwakke speler, maar die jongen kwam wel keer op keer die Willems voorbij.
Wel grappig trouwens, D_skilled noemde Ibarra een zwakke speler, maar die jongen kwam wel keer op keer die Willems voorbij.
D_s is er als de kippen bij om de zwakke plekken bij diverse ploegen te benoemen. Over de zwakke plekken van psv hoor je 'm niet.Wouter schreef: Wel grappig trouwens, D_skilled noemde Ibarra een zwakke speler, maar die jongen kwam wel keer op keer die Willems voorbij.

Vitesse heeft best een leuk ploeggie, Wouter. Brom bewijst een goede trainer te zijn.
Het probleem ligt vooral op het middenveld. Kashia en Kalas zijn goede centrale verdedigers, en we hebben ook wel goede aanvallers. Vitesse mist echter een echte spelverdeler in de as. Daarom hebben ze zo veel moeite als ze het spel moeten maken. Verder is Kashia de enige man achterin die een beetje kan opbouwen, als hij wegvalt is de ploeg meteen veel zwakker.
Ibarra viel me de voorgaande wedstrijden tegen, wellicht had hij een aanpassingsperiode nodig.
Willems is nog niet wekelijks aan dit niveau toe, dus je kan het hem niet echt kwalijk nemen.
Vitesse heeft inderdaad een leuk elftal. Vooral achterin staat het goed. Op het middenveld ben ik gecharmeerd van van Ginkel en voorin houdt het kwalitatief niet over zonder Bony. Pedersen tilt het elftal niet naar een hoger plan en Chanturia heeft talent maar moet nog een hoop leren.
Willems is nog niet wekelijks aan dit niveau toe, dus je kan het hem niet echt kwalijk nemen.
Vitesse heeft inderdaad een leuk elftal. Vooral achterin staat het goed. Op het middenveld ben ik gecharmeerd van van Ginkel en voorin houdt het kwalitatief niet over zonder Bony. Pedersen tilt het elftal niet naar een hoger plan en Chanturia heeft talent maar moet nog een hoop leren.
Vandaag vooral in het doel. Die Room is beter dan die Piet.Wouter schreef:Het probleem ligt vooral op het middenveld.
Ik denk dat Vitesse te laat in de smiezen kreeg dat er wat te halen viel. psv was nl. erg kwetsbaar. Iedere bal die bij hen in de 16 viel leverde gevaar op. En gevaarlijke snelle aanvallen heb ik amper van ze gezien.
Vitesse moet lekker zo doorgaan. Organisatie was goed en ze kwamen er voetballend heel aardig uit. Dat doet die Brom knap. Vakman, liet ie bij ADO ook al zien.
Room maakte vorig jaar elke week van dit soort fouten (en erger). Piet doet het eens in het halfjaar. Toch liever Piet dus...Vandaag vooral in het doel. Die Room is beter dan die Piet.
Ik vind PSV ook niet zo geweldig, de ploeg is wel heel erg afhankelijk van een Mertens bijvoorbeeld. Maar ja, echt geweldige ploegen spelen niet in de eredivisie. AZ lijkt het wel iets beter te hebben staan, vooral achterin.
PSV zou die Willems eens een jaartje moeten verhuren en in de tussentijd eens moeten investeren in de achterhoede.Willems is nog niet wekelijks aan dit niveau toe, dus je kan het hem niet echt kwalijk nemen.
- SylvievdVaart
De eerste helft was echt allejezus saai.
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy