PSV
Moderator: mods
- Ajaciedjuh
Re: PSV
Puntjes pakken op het niveau waar ze thuishoren en lekker donderdag nog voetballen. 

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
-
-
Benieuwd of Man U nog voor Gakpo gaat na deze vertoning (en de vorige). Of Sangare niet liever ergens CL gaat spelen. En wie er eventueel voor hen terug komt, nu ze geen CL te bieden hebben.
Ja. Lekker dit
Ja. Lekker dit

All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
-
Brainalho ging ook niet vrijuit.
Vroeger had je van die e-cards met De CL ballen erop en dan Groeten uit de Champions League.....wel toepaselijk voor nu.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko
Was een vreselijk slechte pot. Als je dit niet wint, heb je niks in de CL te zoeken en die fout, dat was niet eens het probleem.
Ging zoveel mis bij psv.
Maar
Helemaal prima

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ging zoveel mis bij psv.
Maar
Helemaal prima

Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
-
Hij gelooft niet zoin vroeg drukzetten,laat dat nou net de tactiek zijn waar je Rangers mee ontmantelt.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko
Neem je weekendje vrij want, we hebben zo druk seizoen en dan leg je dit op de mat 

Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Ik heb tot nu toe vrij weinig voetbal gezien dus geloof je gelijk. Dat weekend rust snap ik ook nooit, wat je zegt, ritme is wel fijn zou je zeggen en dan zou je gelijk spelen op zondag. De competitie is nog jong en de andere clubs gaan ook echt wel punten verliezengeneraal schreef:Het gaat al fout door af te wijken van wat het team - gekeken naar de voorbereiding - gewend is.columbus schreef: ↑wo aug 24, 2022 9:41 pmHet is toch meer een fout van de keeper, die ziet toch dat er 3 man in de rug Ramalho staan? En hij weet dat het geen balvirtuoos is en hij speelt hem ook nog eens slecht in…generaal schreef:Ramalho…. Die alibiverdediger. Ongelooflijk. Door hem verlies je.
Natuurlijk had hij iets sneller mogen handelen, maar vind het meer een fout van de keeper
Waarom die Ramalho überhaupt opstellen als Teze en Obispo een prima samenwerking in het centrum hebben?
En dan het weekend rust.. Zo breek je alleen maar het ritme van je team. Rangers voetbalt alsof ze fitter zijn dan de PSV’ers.
Dit examen heeft Van Nistelrooij verkloot. En dat begint met al die zichtbare en onzichtbare angst die eraan voorafgaat.
Had niet gedacht dat de ondergrens zo laag zou liggen bij PSV. Vandaag echt op alle fronten de mindere en misschien maar 2 kansen gecreëerd (de Jong 1e helft en Gakpo 2e helft)
-
Wow… had echt verwacht dat Rangers geen probleem moest zijn. Maar ik lees dat PSV weer op z’n PSV’s met poep in de broek speelde.
Ajax had haar Wouters en Blind.
PSV heeft nu z’n Nistelrode.
Alleen Feyenoord doet het slim door Kuyt eerst zich te laten bewijzen (of niet) op een lager nivo.
Ajax had haar Wouters en Blind.
PSV heeft nu z’n Nistelrode.
Alleen Feyenoord doet het slim door Kuyt eerst zich te laten bewijzen (of niet) op een lager nivo.
Whitey on the moon.
- Ajaciedjuh
Ze verdiende het ook al niet tegen Monaco. Terecht eruit.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- Ajaciedjuh
En Veerman heeft weinig zelfreflectiecolumbus schreef:Wat is die interviewer slecht zeg