PSV
Moderator: mods
Re: PSV
Psv is eigen huis met rug tegen de muur.
Dekken allemaal op 2 meter
Het is dat rangers (te) voorzichtig is
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Dekken allemaal op 2 meter
Het is dat rangers (te) voorzichtig is
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
PSV
Kent is wel een leuke speler. En die Kamara vind ik ook wel een goede speler. Deed in de 1e wedstrijd niet mee volgens mij. De boeren doen het in hun broekMano schreef:Rangers mist wel techniek en dat listige.
Het oogt allemaal erg voorspelbaar
En ondanks dat, bakt psv er geen reet van
Laatst gewijzigd door Trab op wo aug 24, 2022 8:27 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Dus dit 040 denkt vanuit pot 4 een rol te kunnen gaan betekenen.... no way wat een angsthazen shit club is dit toch.. Met zijn allen inzakken en Rangers aan de bal laten...
Weer op zoek naar een Interim coach..
-
Voetballend is dat al langer zo geweldig is Ruuds tactiek niet, maar geluk, beleving, een goede kopper voorin en een keeper die ballen tegenhoudt en je kunt een wedstrijd alnog winnen.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko
Verdedigers van Rangers zijn ballen kijkers.
Iedereen is steeds z’n man kwijt.
Waar psv eerder dodelijk effectief was, zijn ze dat tot nu toe niet. Dat kan positief zijn
Iedereen is steeds z’n man kwijt.
Waar psv eerder dodelijk effectief was, zijn ze dat tot nu toe niet. Dat kan positief zijn

Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
-
We weten allemaal hoe dit eindigt, Rangers tweede helft iets meer kansen. Veerman dan in de 88ste minuut een assist op Luuk. De Ranger nog een bal op lat of paal en dan zijn ze door.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko
Max en vooral Ramalho doen pijn aan mijn ogen. Oplossing: Mwene en Guti op de backs, Veerman naast Sangaré en Simons achter De Jong. Eventueel Bakayoko nog voor Saibari brengen in het laatste kwartier. De Rangers klop je met voetbal, voetbal en voetbal.
Veerman is op z’n best als controleur naast Sangare. Dan kan hij het spel naar zich toetrekken. Als 10 wordt hij veels te weinig in het spel betrokken. Onbegrijpelijk dat van Nistelrooij weer zo begint. Bakayoko zou ik ook opstellen en idd Xavi op 10. Het is allemaal veels te angstig. Als je een beetje druk zet weten die Schotten het niet.generaal schreef:Max en vooral Ramalho doen pijn aan mijn ogen. Oplossing: Mwene en Guti op de backs, Veerman naast Sangaré en Simons achter De Jong. Eventueel Bakayoko nog voor Saibari brengen in het laatste kwartier. De Rangers klop je met voetbal, voetbal en voetbal.
Verschil met eerdere wedstrijden: toen had psv 1 kans, 1 goal.
Vanavond niet en rangers is onthutsend zwak
Vanavond niet en rangers is onthutsend zwak
- Giacomo Puccini
In drie spelers nog wel. Ik zie die Gakpo vandaag in het vierde Europese voorronde potje op rij door het ijs zakken, het lijkt me sterk dat die jongen een stap omhoog aankan. Bij PSV is hij op zijn plek, maar er bovenuit steken doet hij totaal niet.
Ajax!
Moet je eens kijken hoe vaak psv de ruimte dicht loopt. Dus ipv weg te lopen waardoor er ruimte komt en inspeelmogelijkheden, lopen spelers naar de bal toe (en nemen tegenstander mee) waardoor het moeilijk wordt.