Rangers probeert amechtig te combineren, op te bouwen. Als je een beetje gaat pressen, weten ze het niet meer. Er loopt er niet een tussen met een bovenmodale techniek. Druk op die opbouw, dan maak je er na rust 2 of 3.
PSV
Moderator: mods
- Giacomo Puccini
Re: PSV
PSV moet niet panikeren. Ze begonnen net de overhand te krijgen. Gewoon blijven voetballen en beetje doorduwen, dan kunnen ze hier nog altijd een goed resultaat halen.
Wat een misser van die keeper joh. Begon net te denken dat ze daar wel echt vooruit zijn gegaan (wat denk ik nog steeds zo is).
Wat een misser van die keeper joh. Begon net te denken dat ze daar wel echt vooruit zijn gegaan (wat denk ik nog steeds zo is).
Nil volentibus arduum
-
Mja, bij Ajax zag en zie ik geen plek voor Veerman. Vorig jaar hadden we Gravenberch en dit jaar hebben we Taylor. Als vervanger van Alvarez is het te kwetsbaar.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
Gravenberch en Taylor zijn denk ik ook de reden dat Ajax niet concreet is geworden. Wij waren al voorzien.De Dominee schreef: ↑di aug 16, 2022 9:30 pmMja, bij Ajax zag en zie ik geen plek voor Veerman. Vorig jaar hadden we Gravenberch en dit jaar hebben we Taylor. Als vervanger van Alvarez is het te kwetsbaar.
Die jongen doet het daar prima maar vanuit Ajax gezien was dat een gekke transfer geweest. Ik zie 'm inderdaad niet als alternatief voor Alvarez.
Nil volentibus arduum