PSV
Moderator: mods
Re: PSV
Die Monaco speler met oranje schoenen staat wel al een tijdje te buffelen op het middenveld. Haalt alles weg.
Was te vroeg met m’n oordeel
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Bij heel PSV gaat er enorm veel mis. Heel erg veel. Echt bizar hoeveel balverlies er is, los van de goal hebben ze nog geen 6x naar elkaar kunnen spelen. En gewoon allemaalGiacomo Puccini schreef:Bij Gakpo gaat wel veel verkeerd he
Haha! Inderdaad, die vind ik best goed. Alvarez op steroidsMano schreef:Die Monaco speler met oranje schoenen staat wel al een tijdje te buffelen op het middenveld. Haalt alles weg.
Er staat veel spanning op zo is mijn beeld. Niet zo gek ook want de wens om CL te spelen is natuurlijk groot.
Nil volentibus arduum
Voor de coëfficiëntenlijst is het natuurlijk veel beter als psv in de Conference League gaat ballen. Daar kan het misschien iets uitrichten. CL lijkt me te hoog gegrepen voor ze.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Ik zie er onderin beeld dat RvN een ballen jongen rust maant. Dat hij de bal langzamer moet teruggeven
Tsss
Tsss
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!