LucaS schreef:Wat dat betreft is het jammer dat Cruijff vanwege zijn vriend van Basten niet 5 jaar geleden is begonnen met zijn bedreigingen. Dan hadden we dit jaar de CL gewonnen.

Moderator: mods
LucaS schreef:Wat dat betreft is het jammer dat Cruijff vanwege zijn vriend van Basten niet 5 jaar geleden is begonnen met zijn bedreigingen. Dan hadden we dit jaar de CL gewonnen.
Ja, nu duurt het nog een paar jaar (drie à vijf) en ik ben al "op leeftijd", ik zal meer haast hebben, jullie hebben tijd genoeg.Ajaciedjuh schreef:LucaS schreef:Wat dat betreft is het jammer dat Cruijff vanwege zijn vriend van Basten niet 5 jaar geleden is begonnen met zijn bedreigingen. Dan hadden we dit jaar de CL gewonnen.![]()
Met dat eerste ben ik het eens. Want: beter elftal. psv heeft wel betere aanvallers. Maar je defensieve organisatie bepaalt of je ja / nee kampioen wordt. En daar schort het bij psv, al jaren, aan.Rishi schreef:Ajax moet gewoon kampioen worden. Heel simpel. PSV heeft vooral duurdere spelers (Sulejmani was vijf jaar terug). Niet betere.
Ik bewonder je vasthoudendheid. Je kunt wachten op het volgende topic waar een slotje op gaat!LucaS schreef:Wat dat betreft is het jammer dat Cruijff vanwege zijn vriend van Basten niet 5 jaar geleden is begonnen met zijn bedreigingen. Dan hadden we dit jaar de CL gewonnen.
Inderdaad niet relevant dus. Zeker niet in een discussie die over psv gaat.Demosthenes schreef: en relevant dacht ik, maar natuurlijk, die spelers zijn van voor de JC-revolutie, kunnen dus niet voetballenen toch beter dan die van PSV!
Die 3 tussen () hebben talent?!Ajaciedjuh schreef: Nog los van de talenten Hoesen, Andersen, Meleg (Dijks, Sana, Lukoki).
Waar gehakt wordt, vallen spaanders.LucaS schreef: Of is het ook nieuw beleid om een speler eerst te kopen en dan pas te zien of hij geschikt is?
Sig heeft de afgelopen jaren maar een handvol wedstrijden gespeeld. Je weet toch nog niet wat zijn huidige niveau is? (en hoe lang hij heel blijft). Cuenca heeft nog geen minuut gespeeld in Ajax. Weten we feitelijk ook niks van.Rishi schreef:Gelukkig kostte hij maar 3,5 ton en kan je hem voor meer verkopen. International geworden. In de CL-gespeeld. En heeft toch zijn goals meegepikt. Wie weet wordt het nog wat.
Maar PSV betere aanvallers? Mwahhhh..
Ik heb liever Babel, Fischer, Sig, Cuenca dan Matavz, Mertens, Lens en Narsingh.
De een is een talent, de andere 3 halen vnl. de headlines vanwege blessures. Lijkt me eigenlijk evident: psv heeft betere aanvallers. Ze hebben Depay en Locadia ook nog.Rishi schreef: Ik heb liever Babel, Fischer, Sig, Cuenca dan Matavz, Mertens, Lens en Narsingh.
Waarom denk je dat ze tussen haakje staan!?wimpey schreef:Die 3 tussen () hebben talent?!Ajaciedjuh schreef: Nog los van de talenten Hoesen, Andersen, Meleg (Dijks, Sana, Lukoki).
Depay en Locadia vergeten. Maar die krijgen dan ook amper kansen he van ome Dick.wimpey schreef:De een is een talent, de andere 3 halen vnl. de headlines vanwege blessures. Lijkt me eigenlijk evident: psv heeft betere aanvallers. Ze hebben Depay en Locadia ook nog.Rishi schreef: Ik heb liever Babel, Fischer, Sig, Cuenca dan Matavz, Mertens, Lens en Narsingh.
Het probleem daar is niet de aanval, maar de gebrekkige onderlinge afstemming en matige kwaliteit in achterste lijn. Wijnaldum speelt te diep, Strootman wil druk zetten, Bommel achterover leunen, Waterman en CVs zijn subtop.
Niet veel, wel verder. En ja, Ajax pakt de titel weer.Rishi schreef: Ajax is als team veel verder. Komt goed.
Zou je Marcelo, Vermeer en Derijck tegen Toby, Vermeer en Moisander willen ruilen als je kon?Baseman schreef: Want ondanks de slechtere verdediging heeft PSV minder tegendoelpunten en ondanks de gelijkwaardige aanval scoort PSV veel vaker...en ondanks dat PSV minder is als team staan ze 3 punten voor op Ajax.
Baseman schreef: Het belangrijkste voor PSV is dat ze iedere wedstrijd met de juiste instelling spelen, doen ze dat niet dan is zelfs PEC te sterk.
Doen ze dat wel, dan worden ze kampioen.
Wat een 7-0 overwinning op Ado wel niet kan doen hewimpey schreef:Baseman schreef: Het belangrijkste voor PSV is dat ze iedere wedstrijd met de juiste instelling spelen, doen ze dat niet dan is zelfs PEC te sterk.
Doen ze dat wel, dan worden ze kampioen.![]()
Dus Ajax won van psv omdat de instelling van psv niet deugde en niet omdat Ajax veel beter was?![]()
Lucas heeft gelijk: je overschat de mogelijkheden van je ploeg. psv wint niet voor niets al 5 jaar niets.