De TV rechten
Moderator: mods
Zeker is er niks.Zou zeggen email ze ...Marillion schreef:Is het al zeker dat je via Sport1 niets te zien krijgt?Voetske schreef:Vroeger was dat natuurlijk super met die landen + de Eredivisie er nog bij.En dan niet te vergeten al de andere sporten.
Jammer maar de Eredivisie NV. besloot om ook te gaan graaien .. zodat het nu versnippert is over diverse aanbieders en met verschillende prijzen, en ook, al komen daar enkele pas naderhand achter, verschillende paketten wat aantal kanalen betreft.Met 2 kanalen live voetbal kom je er dus niet, dan zul je wedstrijden live moeten missen, en als dat dan net jou(w) favoriete club is ...
Ik denk dat ik dan Sport1 er ook maar eens ga uitgooien. Weer geen spaans voetbal en ook niet meer de eredivisie als vervanger. Ze bekijken het maar met al die verschillende abonnementen.
Blij met de punten ...
Wie zegt van niet dan ?.Spijker schreef:Klopt, maar daarom mag ik er toch wel over twijfelen?Voetske schreef:Denk het niet.Sport1 ( Film1) kun je combineren.Omdat dat van een en dezelfde firma is.Verder zijn het pakketten op zich.En Spijker, niemand verplicht je om een abonnement te nemen ..
Blij met de punten ...
Even schaamteloos off-topic: Heeft er hier iemand ervaring met Digitenne?
Ik overweeg om die hele digitale handel van UPC incl. film1/sport1 er uit te gooien en dan over te stappen naar Digitenne en dan misschien met het eredivisie voetbal. Dan betaal ik per saldo een stuk minder geld en omdat sport1 geen spaans voetbal meer heeft is dat toch een stuk minder interessant. Maar dan moet Digitenne wel een beetje kwaliteit leveren.
TV kijken doe ik zelden en ik ben ook niet geinteresseerd in scherper dan scherp beeld en zo. Gewoon een goed functionerend systeem, dat is alles waar ik behoefte aan heb.
Ik overweeg om die hele digitale handel van UPC incl. film1/sport1 er uit te gooien en dan over te stappen naar Digitenne en dan misschien met het eredivisie voetbal. Dan betaal ik per saldo een stuk minder geld en omdat sport1 geen spaans voetbal meer heeft is dat toch een stuk minder interessant. Maar dan moet Digitenne wel een beetje kwaliteit leveren.
TV kijken doe ik zelden en ik ben ook niet geinteresseerd in scherper dan scherp beeld en zo. Gewoon een goed functionerend systeem, dat is alles waar ik behoefte aan heb.
Nil volentibus arduum
Ik heb daarentegen in Alkmaar nergens last van. Werkt prachtig hier, heb op 2 televisie's Digitenne. Uitstekende kwaliteit, blijft hier (vrijwel) nooit iets hangen.
Verschilt dus blijkbaar nogal. Ik ben er in ieder geval blij mee, goedkope oplossing en geen kabel nodig hier.
Verschilt dus blijkbaar nogal. Ik ben er in ieder geval blij mee, goedkope oplossing en geen kabel nodig hier.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Ter info
Liever betalen per live wedstrijd?
Digitale tv-abonnees van UPC kunnen ook zonder een abonnement op Eredivisie Live live wedstrijden bestellen en kijken. Per bestelde live wedstrijd wordt € 5,95 in rekening gebracht. U heeft geen toegang tot de volledige programmering van Eredivisie Live, Wedstrijd Gemist e.d. maar uitsluitend tot de live wedstrijd.
Blij met de punten ...
Zo, dat is niet goedkoop!Voetske schreef:Ter infoLiever betalen per live wedstrijd?
Digitale tv-abonnees van UPC kunnen ook zonder een abonnement op Eredivisie Live live wedstrijden bestellen en kijken. Per bestelde live wedstrijd wordt € 5,95 in rekening gebracht. U heeft geen toegang tot de volledige programmering van Eredivisie Live, Wedstrijd Gemist e.d. maar uitsluitend tot de live wedstrijd.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
-
- AT Toto winner 15/16