Voetbalpraatprogramma's op TV
Moderator: mods
-
- AT Toto winner 10/11
Het moest sowieso een programma-titel krijgen wat afgekort zou worden als 'VI', aangezien Voetbal International er een dikke vinger in de pap heeft met Derksen. Hoe ze precies op die naam zijn gekomen weet ik niet, maar een niet-bedoelde taalfout zou me niet verbazen.Thomas schreef:Gaan er nog mensen een vraag stellen aan Van Geel?
Waarom heet dat programma eigenlijk Voetbal Insite? Is het een woordspeling tussen inside en insight? Het woord insite bestaat namelijk helemaal niet.
Ik denk wel dat Derksen baalt dat ze bij VI nergens vanaf wisten, maar je kunt natuurlijk niet verwachten dat Van Geel dat bekend gaat maken.Bertje schreef:Derksen zal het trouwens leuk vinden dat MvG gisteren werkelijk niets heeft laten weten over de situatie met Stam. Van Geel moet het wel geweten hebben natuurlijk.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Ik vind Jans ook uitstekend overkomen. En hij heeft bij Groningen natuurlijk ook prima prestaties neergezet. Toen hij begon speelde de ploeg onderin de eredivisie mee en inmiddels ziet iedereen de club als een goede subtopper. En dat terwijl het geen makkelijke club is.
Wat ik ook wel aardig vind is dat hij niet zo'n standaard voetbaltrainer is die alleen maar met voetbal bezig is.
Wat ik ook wel aardig vind is dat hij niet zo'n standaard voetbaltrainer is die alleen maar met voetbal bezig is.
Nil volentibus arduum
Onterecht trouwens vond ik. Er zit een duidelijk verschil tussen de twee kwesties (Van Gaal en Donk). Van Gaal kan zijn werk ook gewoon normaal blijven doen. Dat gezeik over die walkie-talkies ook, mooi antwoord van van Gaal: 'Als ingrijpen echt nodig was geweest bestaat er ook nog zoiets als een mobiele telefoon hoor'.Thomas schreef:Hahahaha, Borst pakt Van Gaal even aan in Studio Voetbal.
Die Edward Metgod, assistent trainer van AZ, kwam maar gek over vond ik tijdens de praatjes met de pers. Constant lachen om zijn eigen grappen, zag er raar uit.
Ik dacht al dat het daar over zou gaan. Op zich heeft Borst daar wel gelijk in, vind ik. Overigens heb ik die Metgod altijd al een vreemde gast gevonden, dat beeld werd inderdaad bevestigd in het interview dat ze met hem hielden.Spijker schreef:Over verantwoordelijkheidsgevoel en dat hij Donk strafte die in het zonnetje naar de A1 stond te kijken en dat de coach zelf nu op zijn leeftijd een partijtje staat te polsstokhoogspringen en dus niet op de bank kan zitten om te coachen.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali