Ja maar nu is het wel definitief klaar he. Mooi zo

Moderator: mods
Wauw, heerlijke stuff. Dank je wel.Zeux schreef: ↑zo mei 08, 2022 6:11 pmZeker!
https://forum.psv.nl/index.php?threads/ ... ost-674724
Ze zijn woe-dend!![]()
Alle ballen op de knvb...
Dat is waar.
Dat geld via sponsors is toch volstrekt normaal? Ik zou ook wel willen investeren in een pool spelers bij Ajax… rendement gegarandeerd.mattie schreef: ↑zo mei 08, 2022 6:33 pmWat een zielepoten daar in 040...
Mijn god alles maar naar de KNVB kijk eens in de spiegel... Kopen Kopen via Sponsors..
Hoeveel punten hebben zij de afgelopen jaren internationaal binnen gehaald ..wel geteld 0...
Er waren/ zijn teveel wedstrijden zoals deze...
De toppers onderling:columbus schreef: ↑zo mei 08, 2022 6:40 pmSnap goed dat het heel erg zuur is voor de PSV fans, de penalty was best een momentje.
Maar ze moeten niet zeuren en mekkeren. Altijd maar dat gejank naar de randstad toe, een coach die goed mee doet in dat sentiment. Hij moet er voor zorgen dat PSV helemaal niet in die situatie(s) komt. De eerste helft was er geen vuiltje de lucht, de 2e helft laten ze het gewoon gebeuren wanneer Feijenoord wat opportunisme er in gooit
Dit is dus typisch PSV. Altijd janken, altijd zeuren. Altijd dat calimero-gedoe.columbus schreef: ↑zo mei 08, 2022 6:40 pmSnap goed dat het heel erg zuur is voor de PSV fans, de penalty was best een momentje.
Maar ze moeten niet zeuren en mekkeren. Altijd maar dat gejank naar de randstad toe, een coach die goed mee doet in dat sentiment. Hij moet er voor zorgen dat PSV helemaal niet in die situatie(s) komt. De eerste helft was er geen vuiltje de lucht, de 2e helft laten ze het gewoon gebeuren wanneer Feijenoord wat opportunisme er in gooit
Kom op Frank. PSV is hier toch wel heer en meester in. Zelfs de coach doet er aan mee.
Ik wil hier geen welles-nietes spelletje ontketenen, maar aangezien het protesteren bij scheidsrechter een van de redenen voor mij is om geen voetbal meer te lijken ben ik het niet met je eens.
Klopt, dat zelf ik dus ook. PSV moet eens nagaan waarom het al jaren fout gaat, niet alleen tegen de topclubs maar ook tegen de mindere goden. Ze nemen een voorsprong veel te makkelijk op, denken het dan wel over de streep te kunnen trekken.
Dat ben ik zeker met je eens. Dat eeuwige gezeur en gezanik rondom de scheidsrechter.Frank schreef: ↑zo mei 08, 2022 7:13 pmIk wil hier geen welles-nietes spelletje ontketenen, maar aangezien het protesteren bij scheidsrechter een van de redenen voor mij is om geen voetbal meer te lijken ben ik het niet met je eens.
Gebeurt overal, omdat ze niet (zoals nu bij PSV) eerst maar zichzelf kijken. En dus de aandacht naar externe oorzaken zoeken.
Ajaciedjuh schreef:https://twitter.com/matthijstweet/statu ... HzFmNOIWDQ
Volgens mij kun je niet 4 punten verliezen in 1 wedstrijd....Nee, maar serieus, dit kan toch niet meer mis.
Soms denk ik wel eens dat jij niet wil dat AJAX kampioen wordt zo dat jr nog meer kan afgeven op alles en ( bijna) iedereen bij AJAX .
Het kan altijd, maar het mag niet meer.
Dat zal het zijn. Zeik jij lekker verder op Brobbey en blijf herhalen dat Haller beter is.