PSV
Moderator: mods
Re: PSV
AH, mijn favoriete spelletje, mag ik meedoen?
Eerste helft van de competitie (toen het nog zo makkelijk ging voor Ajax), Ajax en PSV een strafschop gekregen (t/m 19 dec).
Stand nu (na de veel moeizamere periode voor Ajax) heeft PSV nog steeds maar een strafschop gekregen. En Ajax?

Eerste helft van de competitie (toen het nog zo makkelijk ging voor Ajax), Ajax en PSV een strafschop gekregen (t/m 19 dec).
Stand nu (na de veel moeizamere periode voor Ajax) heeft PSV nog steeds maar een strafschop gekregen. En Ajax?

Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj
Snap ook niet waarom er niet gewoon voor buitenspel werd gefloten. Hij komt toch in balbezit in buitenspel positie? En er is toch een voordeel want ze blijven in balbezit. Apart999 schreef:Dit is al enkele wedstrijden aan de gang, maar als je dat constateerd ben je een Calimero ...
Hoe buitenspel wil je het dan hebben Kamphuis ? ,
Hoeveel keer hebben jullie al tegen 10 man staan te ballen een groot deel van de wedstrijd ? :)Frank schreef: ↑zo mei 01, 2022 6:08 pmAH, mijn favoriete spelletje, mag ik meedoen?
![]()
Blij met de punten ...
Heeft PSV volgens jou dan penalties niet gekregen die het wel had verdiend? En Ajax andersom? De cijfers zelf zeggen natuurlijk niks.Frank schreef:AH, mijn favoriete spelletje, mag ik meedoen?
Ja klopt niks van ..columbus schreef: ↑zo mei 01, 2022 6:12 pmSnap ook niet waarom er niet gewoon voor buitenspel werd gefloten. Hij komt toch in balbezit in buitenspel positie? En er is toch een voordeel want ze blijven in balbezit. Apart999 schreef:Dit is al enkele wedstrijden aan de gang, maar als je dat constateerd ben je een Calimero ...
Hoe buitenspel wil je het dan hebben Kamphuis ? ,
Blij met de punten ...
Zeker!
https://forum.psv.nl/index.php?threads/ ... ost-674724
Ze zijn woe-dend!

Alle ballen op de knvb...
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Buhdangkt! Gauw kijken!Zeux schreef: ↑zo mei 08, 2022 6:11 pmZeker!
https://forum.psv.nl/index.php?threads/ ... ost-674724
Ze zijn woe-dend!![]()
Alle ballen op de knvb...

Trab: ''Niet afspelen, maar uitspelen.''

Pagina 32: de Variabele Ajax Regel.

"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
- Ajaciedjuh
Calimero Smidt 

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."