PSV
Moderator: mods
Re: PSV 2012-2013
Daar blijf ik bij. Journalisten hebben hun eigen agenda.
Overmars heeft gezegd dat Ajax (voor) een speler betaalt wat ze hem waard vinden. Tegen andere clubs opbieden doen ze niet meer. Dan heb je ook weinig aan de 'hulp' van de T. Het is simpel: op het moment dat PSV meer biedt dan Ajax gaat de speler naar PSV.
Overigens deed Maher zijn gewraakte uitspraak van begin januari juist in de T:
http://www.telegraaf.nl/telesport/voetb ... PSV__.html
Verklaar dat maar eens. Viel er niets te verdraaien of te manipuleren? Of was dit gewoon een primeurtje voor de T?
Overmars heeft gezegd dat Ajax (voor) een speler betaalt wat ze hem waard vinden. Tegen andere clubs opbieden doen ze niet meer. Dan heb je ook weinig aan de 'hulp' van de T. Het is simpel: op het moment dat PSV meer biedt dan Ajax gaat de speler naar PSV.
Overigens deed Maher zijn gewraakte uitspraak van begin januari juist in de T:
http://www.telegraaf.nl/telesport/voetb ... PSV__.html
Verklaar dat maar eens. Viel er niets te verdraaien of te manipuleren? Of was dit gewoon een primeurtje voor de T?
Er lopen nu twee 'discussies' door elkaar Yopi: het intrinsieke manipulative karakter van De Telegraaf in zijn algemeenheid en de mogelijkheid die de krant heeft om in het specifierke geval van Maher invloed uit te oefenen.
Als je opmerking louter het specifieke geval betreft, dan kan De T. inderdaad vrij weinig invloed uitoefenen. Is je opmerking generiek bedoeld, dan zeg ik: De Telegraaf heeft bewezen activistisch te zijn.
Als je opmerking louter het specifieke geval betreft, dan kan De T. inderdaad vrij weinig invloed uitoefenen. Is je opmerking generiek bedoeld, dan zeg ik: De Telegraaf heeft bewezen activistisch te zijn.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Ik heb het over dit geval. Dat anderen de discussie willen aangaan over de journalistieke koers van de T. in het algemeen moeten zij weten.
Dus aan jou de vraag: acht jij het aannemelijk dat het zo zal gaan als Van Raaij zegt?
Dus aan jou de vraag: acht jij het aannemelijk dat het zo zal gaan als Van Raaij zegt?
Kun je niet lezen?Yopi schreef:Ik heb het over dit geval. Dat anderen de discussie willen aangaan over de journalistieke koers van de T. in het algemeen moeten zij weten.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Heel aardig, dank je.
Overmars kan kiezen voor een strategie die niet werkt. Dat zou wel een beetje dom zijn van hem.

Overmars kan kiezen voor een strategie die niet werkt. Dat zou wel een beetje dom zijn van hem.
Je moet het voetbalverstand van de Telegraaf natuurlijk niet onderschatten. Zij hadden direct al gezien dat Narsingh het geld niet waard zou zijn en hij beter naar PSV kon vertrekken!Yopi schreef:Nogmaals, Van Raaij beweert dat Ajax de T. inzet, Van Raaij beschuldigt Ajax dus van vuil spel.
Vooralsnog zijn er geen bewijzen voor. Sterker nog, de laatste keer dat de clubs achter dezelfde speler aanzaten (Narsingh) ging het in het geheel niet zo.

Hier ben ik het helemaal mee eens.Zeux schreef:Die argwaan van Harry is dus ook niet geheel ongefundeerd, al is het wel Calimero om zich zo slachtofferig op te stellen.
Verder mag Van Raaij natuurlijk zijn mening hebben, maar regelmatig helpt hij zijn club er niet echt mee.
Het zal niet de eerste keer zijn dat de t zich door de huidige leiders van Ajax laat gebruiken om stemming te kweken.
I think I lost my fucking headache
Het zal niet de eerste keer zijn dat een discussie binnen de kortste keren een herhaling van zetten wordt.
Ik was ook niet van plan om die discussie over te doen, maar verbazing dat de t zich voor zoiets zou kunnen lenen, is wat mij betreft wat eigenaardig.
I think I lost my fucking headache
Echt? Op AT?Arthur schreef:Het zal niet de eerste keer zijn dat een discussie binnen de kortste keren een herhaling van zetten wordt.

Net zo waarschijnlijk als dat Zeux beweert dat iemand niet kan lezen, wanneer diegene het niet met hem eens is.
En nu voeg ik er nog effe aan toe dat Danny Blind het AD gebruikte om zijn ei kwijt te kunnen. En dan is het cirkeltje weer fijn rond.
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Zeux gaf al in een eerder stadium aan het eens te zijn met Joey over dat ene punt vandaar de vraag of Joey niet kon lezen. Was dus niet omdat ze het niet eens waren.wimpey schreef:Echt? Op AT?Arthur schreef:Het zal niet de eerste keer zijn dat een discussie binnen de kortste keren een herhaling van zetten wordt.![]()
Net zo waarschijnlijk als dat Zeux beweert dat iemand niet kan lezen, wanneer diegene het niet met hem eens is.
En nu voeg ik er nog effe aan toe dat Danny Blind het AD gebruikte om zijn ei kwijt te kunnen. En dan is het cirkeltje weer fijn rond.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Dat had ik dan overlezen.
Sorry Zeux.

Sorry Zeux.

Of andersom. Over het algemeen heeft De Telegraaf geen gebruik door een ander nodig om stemming te maken.LucaS schreef:Het zal niet de eerste keer zijn dat de t zich door de huidige leiders van Ajax laat gebruiken om stemming te kweken.
Wollt ihr den totalen Mensch?
wimpey schreef:Dat had ik dan overlezen.![]()
Sorry Zeux.
Ik gun je je obsessies.

Externe geldschieters voor Maher?
Aldus het Eindhovens dagblad. Baseman ???
Aldus het Eindhovens dagblad. Baseman ???
IK GELOOF!!!!!!
Mwah, er zit wel een klein verschil tussen je mening geven en onzin verkondigen. Hoe weet Van Raaij nou wat er over zes maanden gaat gebeuren? Deze uitspraak reken ik tot de categorie 'Alex is van ons'.Baseman schreef:Hier ben ik het helemaal mee eens.Zeux schreef:Die argwaan van Harry is dus ook niet geheel ongefundeerd, al is het wel Calimero om zich zo slachtofferig op te stellen.
Verder mag Van Raaij natuurlijk zijn mening hebben, maar regelmatig helpt hij zijn club er niet echt mee.
Wat zien mensen toch in die Strootman. Vanavond toont hij vooral weer zijn beperkingen aan. Wie gaat daar 20 miljoen voor neertellen?
Fantastische voetballer
IK hoop dat hij nog een seizoen blijft, maar ik verwacht dat hij in de zomer voor een groot bedrag wordt verkocht.

IK hoop dat hij nog een seizoen blijft, maar ik verwacht dat hij in de zomer voor een groot bedrag wordt verkocht.
Ik vind hem strontvervelend. Maar Strootman is natuurlijk wel degelijk een hele goede voetballer. Hij moet alleen oppassen dat hij niet doorslaat met dat zeuren. Het is op zijn positie goed om aanwezig te zijn in het veld maar je kunt het ook overdrijven. Dan gaat het ten koste van je spel.
Wat hij waard is hangt natuurlijk voor een groot gedeelte ook van de markt af. Welke clubs hebben interesse en hebben die ook een alternatief op het oog. Het zal eerder 10 dan 20 zijn, dat laatste is hij niet waard. Maar een mooie transfersom zit er wel in.
Wat hij waard is hangt natuurlijk voor een groot gedeelte ook van de markt af. Welke clubs hebben interesse en hebben die ook een alternatief op het oog. Het zal eerder 10 dan 20 zijn, dat laatste is hij niet waard. Maar een mooie transfersom zit er wel in.
Nil volentibus arduum
Hij heeft z'n hoofd ook niet mee natuurlijk.Marillion schreef:Ik vind hem strontvervelend. Maar Strootman is natuurlijk wel degelijk een hele goede voetballer. Hij moet alleen oppassen dat hij niet doorslaat met dat zeuren.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Haha, ik zou kinderen niet voor het slapengaan een foto van Strootman laten zien.Duke schreef:Hij heeft z'n hoofd ook niet mee natuurlijk.

Die jongen kan er niets aan doen dat hij zo lelijk is, maar als hij gaat lopen fulmineren - dat heeft iets angstaanjagends, hoor.
Laatst gewijzigd door Yopi op do feb 07, 2013 12:54 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Hij harkt met zijn lelijke kop toch meer centjes bij elkaar, en voetbald op een hoger nivo dan jullie ooit zullen doen of hebben gedaan ..
Maar gaan we nu na de naampjes over spelers hun uiterlijk hebben ?.What's Next ? ...
Maar gaan we nu na de naampjes over spelers hun uiterlijk hebben ?.What's Next ? ...
Blij met de punten ...