Feyenoord

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

Arthur

Re: Feyenoord

Bericht door Arthur » zo feb 23, 2014 10:54 pm

Betekent natuurlijk wel dat wij volgende week 2 goals afstand zullen moeten nemen om te winnen, want dit wordt uiteraard zo snel mogelijj gecorrigeerd door onze helden in het zwart.

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » zo feb 23, 2014 11:05 pm

Peter schreef:Het is genieten bij Studio Voetbal. Oh oh oh wat is Feyenoord genaaid. :neutral.gif:
Moest er wel om lachen. Alsof F. nooit 'het voordeel van de twijfel' krijgt...

Daarna SV afgezet, trouwens. Arno V. kan ik niet al te lang verdragen.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » zo feb 23, 2014 11:12 pm

Gelijkspelleke. Prima resultaat. :neutral.gif:

Lekker thuiskomen zo. Ajax wint dik met weer eens een doelpunt van een debutant, terwijl Feyenoord in de slotseconden punten verspeelt.

Het was een teleurgestelde wedstrijd, zou John de Wolf zeggen. :smallgrin.gif:

Toppie

Bericht door Toppie » zo feb 23, 2014 11:31 pm

Feyenooit krijgt altijd tegen Ajax een pingel thuis er zitten nog 44000 man in het zwart schuimbekkend te smeken om een pingel en vaak onterecht gegeven Ben benieuwd wie deze wedstrijd gaat krijgen

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » zo feb 23, 2014 11:32 pm

Makkelie?

elliquido

Bericht door elliquido » zo feb 23, 2014 11:43 pm

Wiedemeijer :ajaxsmiley.gif:
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » ma feb 24, 2014 1:44 am

Toppie schreef:Feyenooit krijgt altijd tegen Ajax een pingel thuis er zitten nog 44000 man in het zwart schuimbekkend te smeken om een pingel en vaak onterecht gegeven Ben benieuwd wie deze wedstrijd gaat krijgen

Deze keer niet, want ik zit zondag in de Kuip. Doorgaans brengt dat Ajax een hoop voorspoed.

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » ma feb 24, 2014 8:49 am

FdB zal deze week toch wel trainen op het spelen met tien man?
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » ma feb 24, 2014 9:02 am

Peter schreef:Het is genieten bij Studio Voetbal. Oh oh oh wat is Feyenoord genaaid. :neutral.gif:
Het grappigste was nog dat Jan Mulder opperde dat het misschien geen buitenspel was omdat er een verdediger (bijna) op één lijn stond. Maar daar was geen discussie over mogelijk, het was gewoon buitenspel!
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » ma feb 24, 2014 9:03 am

Ik ben wel benieuwd wat de KNVB met Pelle gaan doen. Het gaat mij er niet zozeer om of hij tegen Ajax speelt. Maar ik denk wel dat je hier iets mee moet doen. Je kan toch moeilijk een speler straffeloos het stadion van de tegenstander laten verbouwen als het even tegenzit.

Ze hebben in ieder geval een mentale tik gehad. Met winst was er in theorie nog iets mogelijk geweest als ze van ons hadden gewonnen. Nu is het gat naar de bovenste plaats echt te groot.
Nil volentibus arduum

wimpey

Bericht door wimpey » ma feb 24, 2014 9:29 am

De kromme kakkerlak in z'n kollum:

Ik eindig zo meteen positief, maar er moet me nog één irritatie van het hart. Ik erger me echt wekelijks blauw aan de verslaggeving en de becommentariëring bij FOX Eredivisie. Bij FC Twente - Feyenoord analyseren twee ex-spelers van Twente en die vinden dat Castaignos geen buitenspel stond.

Dat is compleet ongeloofwaardig. De meeste mensen bij FOX, ik zei het al eerder, hebben óf een voorkeur voor en betrokkenheid bij Ajax, en wat er over blijft heeft een verleden bij Twente of gewoon een zwak voor die club. Vind je het gek dat het slecht gaat bij die zender? Nou, ik niet. Mensen willen gewoon niet belazerd worden.

:drecul.gif:

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » ma feb 24, 2014 9:29 am

Marillion schreef:Ik ben wel benieuwd wat de KNVB met Pelle gaan doen. Het gaat mij er niet zozeer om of hij tegen Ajax speelt. Maar ik denk wel dat je hier iets mee moet doen. Je kan toch moeilijk een speler straffeloos het stadion van de tegenstander laten verbouwen als het even tegenzit.

Ze hebben in ieder geval een mentale tik gehad. Met winst was er in theorie nog iets mogelijk geweest als ze van ons hadden gewonnen. Nu is het gat naar de bovenste plaats echt te groot.
De kwaadheid komt ook door die mentale tik. Koeman was al bezig met Ajax, gezien zijn opmerkingen over de twee cruciale wedstrijden. Een straf voor Pelle, als hij wordt gestraft (grootste boete uit de clubgeschiedenis, € 25,00?) dan zal het effect er pas na Ajax zijn.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » ma feb 24, 2014 9:35 am

Bij een eventuele schorsing kunnen ze nog in beroep gaan zodat hij zondag kan spelen. Dat zullen ze altijd doen.

Het is op zich ook wel weer ontzettend grappig. Typisch Feyenoord ook weer. Stiekem dachten ze de overwinning op zak te hebben en zich volgende zondag via een overwinning op Ajax terug in de titelrace te spelen. De spelers die op scherp stonden, met Pelle voorop, wisten dat ze absoluut geen kaart mochten pakken. En dan gaat het binnen 1 minuut helemaal mis. Discutabel doelpunt tegen en je spits helemaal door het lint. Haha, dat kan alleen daar. :smile-ajax.gif:

Vervolg van dit scenario is een schorsing waarbij alles en iedereen daar weer over complotten gaat praten. Dan gaan ze in beroep, verliezen ze mét Pelle van Ajax. En is hij er daarna niet bij waarna Feyenoord besluit om zonder hun vaste spits het uitzicht op de 2e plaats te verliezen. Ja, dat lijkt me wel wat.
Nil volentibus arduum

El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo » ma feb 24, 2014 9:45 am

Wat een gejank van die kakkies overal man. Ze staan nog steeds ruimschoots bovenaan in het gegeven strafschoppen klassement.

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » ma feb 24, 2014 10:01 am

Natural Born Losers.
Whitey on the moon.

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » ma feb 24, 2014 10:06 am

Bij een eventuele schorsing kunnen ze nog in beroep gaan zodat hij zondag kan spelen. Dat zullen ze altijd doen.
Ten eerste: ik verwacht geen schorsing in de zin van een wedstrijd onvoorwaardelijk.

Ten tweede: mocht er wel zo'n beslissing volgen en gaat Feyenoord in beroep, dan kan de tuchtcommissie op vrijdagmiddag gewoon bij elkaar komen en een uitspraak doen, is al eerder gebeurd. Lang geleden, Wouters geschorst voor de wedstrijd tegen PSV, Ajax gaat op het laatste moment in beroep, maar daar had de tuchtcommissie op gerekend: op vrijdagmiddag werd de straf bevestigd.

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » ma feb 24, 2014 10:20 am

wimpey schreef:De kromme kakkerlak in z'n kollum:

Ik eindig zo meteen positief, maar er moet me nog één irritatie van het hart. Ik erger me echt wekelijks blauw aan de verslaggeving en de becommentariëring bij FOX Eredivisie. Bij FC Twente - Feyenoord analyseren twee ex-spelers van Twente en die vinden dat Castaignos geen buitenspel stond.

Dat is compleet ongeloofwaardig. De meeste mensen bij FOX, ik zei het al eerder, hebben óf een voorkeur voor en betrokkenheid bij Ajax, en wat er over blijft heeft een verleden bij Twente of gewoon een zwak voor die club. Vind je het gek dat het slecht gaat bij die zender? Nou, ik niet. Mensen willen gewoon niet belazerd worden.

:drecul.gif:

:smallgrin.gif:

Laat je belazeren: koop een seizoenkaart in de Kuip! :smile-ajax.gif:

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » ma feb 24, 2014 10:31 am

Ziet Van Hanegem wel iets met die enorme eierdop op zijn hoofd? :smallgrin.gif:

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » ma feb 24, 2014 11:10 am

Yopi schreef:Ziet Van Hanegem wel iets met die enorme eierdop op zijn hoofd? :smallgrin.gif:
Ik hoop dat hij steeds meer invloed krijgt bij Feyenoord.

Ik heb de situatie gisteren een aantal keren mogen zien, maar zo duidelijk is het niet, dat buitenspel. Op één lijn staan is geen buitenspel en de uitleg bij Studio Voetbal was duidelijk: bij twijfel krijgt de aanvallende partij gelijk.

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » ma feb 24, 2014 11:37 am

AD: Van Gaal bovenaan lijstje Van Geel, Adriaanse en Bosz ook in beeld

Volgens het Algemeen Dagblad staat Louis van Gaal bovenaan het lijstje van Louis van Gaal. Daar waar RTV Rijnmond meldde dat er al een aantal gesprekken hebben plaatsgevonden met de huidige bondscoach, meldt het Algemeen Dagblad dat Van Gaal nog slechts louter is gepolst. Verder zouden Co Adriaanse op het lijstje staan en heeft Van Geel intern bij Feyenoord gepolst hoe de club staat tegenover de eventuele komst van Peter Bosz.
FN

"wij zijn de besten! en niet alleen van rotterdam, maar ook van amsterdam! en van eindhoven... :smallgrin.gif:

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » ma feb 24, 2014 11:42 am

Yopi schreef:
AD: Van Gaal bovenaan lijstje Van Geel, Adriaanse en Bosz ook in beeld

Volgens het Algemeen Dagblad staat Louis van Gaal bovenaan het lijstje van Louis van Gaal. Daar waar RTV Rijnmond meldde dat er al een aantal gesprekken hebben plaatsgevonden met de huidige bondscoach, meldt het Algemeen Dagblad dat Van Gaal nog slechts louter is gepolst. Verder zouden Co Adriaanse op het lijstje staan en heeft Van Geel intern bij Feyenoord gepolst hoe de club staat tegenover de eventuele komst van Peter Bosz.
FN

"wij zijn de besten! en niet alleen van rotterdam, maar ook van amsterdam! en van eindhoven... :smallgrin.gif:
Ik geloof er allemaal weinig van. Voorheen wisten 'bronnen' ook te vermelden dat Tymoschuck destijds zou tekenen (uiteindelijk kwam een andere loser).... Dat was de tijd dat Feyenoord geen rooice cent te besteden had. Die gasten willen gewoon belazerd worden.
Whitey on the moon.

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » ma feb 24, 2014 11:45 am

Hij zou drie jaar geleden ook gepolst zijn, maar ging hij? De fans hebben weer iets om zich gelukkig te voelen, Feyenoord denkt alleen aan de beste.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » ma feb 24, 2014 11:46 am

Als hij daar coach zou worden zou ik het niet leuk vinden. Van Gaal is met enige regelmaat onuitstaanbaar. Maar hij is voor mij ook nog altijd een vakman die ik direct associeer met de successen van onze in de jaren 90. Zo iemand zie ik niet graag als trainer in Rotterdam.

Maar ik denk niet dat het gaat gebeuren. Hij heeft gezegd de voorkeur te hebben voor een tussenjaar. Met een WK in de zomer is het ook niet ideaal om ergens in te stappen. Een uitzondering zie ik hem alleen maken voor een mooie baan in Engeland. Daar heeft hij nog wat te bewijzen. In Nederland feitelijk niet meer. Grote successen met Ajax en daarna ook met AZ een titel gepakt. Ik weet wel dat het met Feyenoord nóg moeilijker is. Maar het is wel meer van hetzelfde.
Nil volentibus arduum

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » ma feb 24, 2014 11:52 am

Als die Engelse club niet komt, zou het best eens kunnen gaan gebeuren, hoor. :666.gif:

Sabbatical, ik vind het een raar idee. Hoe oud is hij nu? Vlak voor zijn pensioen een sabbatical? En sowieso werken bondscoaches niet zo hard, waar heeft die man een sabbatical voor nodig?

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » ma feb 24, 2014 11:56 am

Marillion schreef:Als hij daar coach zou worden zou ik het niet leuk vinden. Van Gaal is met enige regelmaat onuitstaanbaar. Maar hij is voor mij ook nog altijd een vakman die ik direct associeer met de successen van onze in de jaren 90. Zo iemand zie ik niet graag als trainer in Rotterdam.
Van Gaal een beetje kennende schat ik in dat hij erg duidelijk mikt op een klus in de Premier League, een club van het kaliber Tottenham Hotspurs.

Maar wat me behoorlijk tegenstaat is dat hij deze optie al maanden openhoudt. Het enige juiste antwoord dat hij kan geven is: "Ik denk er geen seconde over na om trainer te worden van een club met een aanhang die mijn pas overleden vrouw op een vreselijke manier beledigd en onteerd heeft."

Plaats reactie