Twente heeft heel dom gehandeld door Preud'homme weg te jagen. Die presteert normaal gezien per jaar beter.
Ik vind het wel een beetje raar dat McClaren ook alweer weg is bij Nottingham. Dat noem ik ook geen internationaal niveau.
Moderator: mods
Resultaten zijn niet slecht. Ik had qua spel gewoon meer verwacht. Ik heb echter niet gezegd dat McClaren nu terug moet komen ;-).Jöhnk schreef:Niet tevreden over Co?![]()
Twente heeft heel dom gehandeld door Preud'homme weg te jagen. Die presteert normaal gezien per jaar beter.
Ik vind het wel een beetje raar dat McClaren ook alweer weg is bij Nottingham. Dat noem ik ook geen internationaal niveau.
Uitsluiten moet je niets. maar ik verwacht het niet. Volgens mij zit er daarvoor zo links en rechts nog teveel kwaad bloed. Tijd heelt echter alle wonden dus wie weet...wimpey schreef:Dat Rutten en Co van club wisselen is ook niet uitgesloten, toch?
Het elftal van Ron Jans zorgt daar wel voor. Die gaan psv op dezelfde manier verslaan als Feyenoord laatst: in de omschakeling, op felheid en speculerend op de zwakke achterhoede van psv.generaal schreef:Ik hoop dat Ron Jans het PSV-bestuur een reden geeft om Rutten meteen buiten te schoppen.
Denk je echt dat een ander meer uit Marcelo, Derijck of Manolev haalt?generaal schreef:Juist daarom. Nu lozen, en dan een trainer aanstellen die in staat is om meer uit deze spelersgroep te halen.
Heerenveen weet dat ook. Kan ook inlopen op in ieder geval de tweede plaats.999 schreef:Tja, dat zou kunnen, maar Psv weet nu de uitslagen van de concurrent .. Eens kijken of dat een voordeel blijkt te zijn .. Overgens is de achterhoede van Psv nu ook niet je van het ...