FC Twente 2011-2012
Moderator: mods
Re: FC Twente 2011-2012
Zijn inderdaad pover, maar het lukt ze ook tegen PSV en AZ. Ik ben er niet van overtuigd dat Twente hier gaat winnen.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
-
Schalk was toch dat superdepuper talent van NAC? Is zeker snel naast z'n schoenen gaan lopen.
Whitey on the moon.
Nac heeft punten gepakt tegen Ajax, PSV, AZ en volgens mij ook tegen feyenoord. Dus vandaag ook natuurlijk.
I think I lost my fucking headache
Boukhari en Schilder gaan het doen. 

"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Ik vind het onbegrijpelijk dat Boukhari speelt. Die kan er echt helemaal niks van.
Ik voorzie ook nog geweldige invalbeurten voor Jozefzoon en Bonevacia
-
Koenders, Luikx.... NAC is echt heel pover.Alexander schreef:Ik vind het onbegrijpelijk dat Boukhari speelt. Die kan er echt helemaal niks van.
Whitey on the moon.
Ze hebben toch tegen de top 6 punten gehaald.
En natuurlijk angstgegner Lurling.LucaS schreef:Ik voorzie ook nog geweldige invalbeurten voor Jozefzoon en Bonevacia
-
Ik ga wat nuttigs doen. Ik vrees dat Twente gaat winnen uit een vrije trap oid. Voetballend houd het allemaal niet over.
Whitey on the moon.
Hoppakee! 

Na eerst een mega kans voor Boukhari maakt Schalk, na een formidabele actie van Schilder, de 0-1.
Verwacht trouwens wel dat Twente nog langszij gaat komen.
Verwacht trouwens wel dat Twente nog langszij gaat komen.
Assist Schilder.
Hoppa, 0-1 NAC. Is ook geen verrassing natuurlijk. NAC is vanaf de entree in Enschede op oorlogspad....
Spelersbus NAC ramt stadion Twente
De spelersbus van NAC ramt voorafgaand aan de wedstrijd tegen FC Twente de Grolsch Veste. De selectie van NAC Breda maakte een wel heel opmerkelijke entree bij de Grolsch Veste voorafgaand aan de wedstrijd tegen FC Twente. Bij het binnendraaien van het stadion schampte de zijkant van de spelersbus van de Bredanaars een muur van het onderkomen van Twente.
Zowel de bus als de muur raakte daarbij beschadigd. Er vielen geen gewonden.
Bron: powned
Spelersbus NAC ramt stadion Twente
De spelersbus van NAC ramt voorafgaand aan de wedstrijd tegen FC Twente de Grolsch Veste. De selectie van NAC Breda maakte een wel heel opmerkelijke entree bij de Grolsch Veste voorafgaand aan de wedstrijd tegen FC Twente. Bij het binnendraaien van het stadion schampte de zijkant van de spelersbus van de Bredanaars een muur van het onderkomen van Twente.
Zowel de bus als de muur raakte daarbij beschadigd. Er vielen geen gewonden.
Bron: powned
Nil volentibus arduum
NAC wilde effe gaan combineren.999 schreef:En de 1 - 1 ..

2-1... Luuk de Jong is toch wel érrug goed.
Klasbak, die Luuk. Knappe goal.
Wel erg snel.
FC Twente 2011-2012
Als Twente zo blijft spelen gaan wij daar vrij makkelijk winnen.