AZ
Moderator: mods
-
Re: AZ
Halen Troy Parrot van Spurs als vervanger van Pavilidis. 8mln. Goede spits.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
Ouch die quote over Beuker...
Code: Selecteer alles
Berk heeft in ieder geval geen hoge pet op van Beuker. "Bij AZ zeiden ze altijd al: ‘Wat heeft hij voor functie binnen de club?’ Hij voegde ook niks toe en was de hele dag aan het voetvolleyen. Hij voerde dan ook die gesprekken qua teamgeest et cetera. Maar als hij kwam binnenlopen, zeiden die trainers ook: ‘Marijn, jij verdient ook makkelijk je geld, hé? Wat doe jij nou eigenlijk?’ Marijn voerde dan die gesprekken, maar dat escaleerde toch vaak in onderling gezeik. Dat kon hij ook helemaal niet, dat steeg hem naar zijn bol. Zijn functie was echt lachwekkend. Maar voor de rest is het wel een aardige man."
Is een beetje in het vervolg van de verhalen die Nico Dijkshoorn vertelde over zijn zoon die in de jeugd van AZ liep. Daar werd vooral aangeleerd om Ajax te haten.
Heb ook met jongens gevoetbald die uit de opleiding van ADO en Feijenoord kwamen. Daar hadden ze ook van die rare uitspraken en bijzondere motivatie praatjes. Maar goed de bekende Ajax docu is ook tenenkrommend
Heb ook met jongens gevoetbald die uit de opleiding van ADO en Feijenoord kwamen. Daar hadden ze ook van die rare uitspraken en bijzondere motivatie praatjes. Maar goed de bekende Ajax docu is ook tenenkrommend
Dat is echt krankzinnig
Maak nu van redelijk dichtbij mee hoe bij Sparta het een ander gedaan wordt. Hebben het goed voor elkaar, naar de spelertjes toe, naar de ouders toe. Snap wel dat daar een heleboel talent vandaan komt
Maak nu van redelijk dichtbij mee hoe bij Sparta het een ander gedaan wordt. Hebben het goed voor elkaar, naar de spelertjes toe, naar de ouders toe. Snap wel dat daar een heleboel talent vandaan komt
Sparta heeft denk ik de beste opleiding van Nederland: weinig middelen, maar een goed 'oog' voor talent.
Bij AZ scouten ze in Amsterdam, ze pakken wat Ajax laat liggen en dat is nogal wat. Verder produceren ze veel teamspelers, wat gezien hun manier van werken te voorspellen is. Ze leiden teams op en persen spelers in een mal.
Bij AZ scouten ze in Amsterdam, ze pakken wat Ajax laat liggen en dat is nogal wat. Verder produceren ze veel teamspelers, wat gezien hun manier van werken te voorspellen is. Ze leiden teams op en persen spelers in een mal.
Haha ik werd echt gek van dat gejubel rondom hem. Ook nu weer berichten dat het zulk goed leiderschap is etc. Dinsdag mogen ze ook pak slaag krijgen van Twente.
IK GELOOF!!!!!!
AZ
Precies. Media klopt alles weer heerlijk op omdat van Persie gewoon zich zelf blijft. En dan klinkt er een ander geluid ipv de saggo dooddoeners die normaal wordt gezegd
Het was natuurlijk bizar wat van Persie stond te vertellen. Als je 9-1 verliest kan je moeilijk zeggen dat je trots bent, het is geen pupillen voetbal. Hij wil zijn spelers in bescherming nemen maar op deze manier een tikkeltje naïef
Het was natuurlijk bizar wat van Persie stond te vertellen. Als je 9-1 verliest kan je moeilijk zeggen dat je trots bent, het is geen pupillen voetbal. Hij wil zijn spelers in bescherming nemen maar op deze manier een tikkeltje naïef
Zei hij letterlijk dat hij trots is? (Ik heb het niet gezien/gehoord). Dan is hij nu al compleet ongeschikt gebleken natuurlijk.columbus schreef: ↑zo sep 15, 2024 2:49 pmPrecies. Media klopt alles weer heerlijk op omdat van Persie gewoon zich zelf blijft. En dan klinkt er een ander geluid ipv de saggo dooddoeners die normaal wordt gezegd
"Hate it or love it, the underdog's on top".
Was ff matten. Komen ze weer goed weg met die rode kaart en goal in blessuretijdJinne schreef:Wel veel tokkie materiaal met die rooie albino, Goes, Clasie en Lothar Jr.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Zeefuik op huurbasis naar Leuven inclusief optie tot koop. Ik had meer van die jongen verwacht al geef ik er gelijk bij toe dat dit slechts was op basis van wat losse beelden van twee doelpunten uit zijn Volendam periode.
Nil volentibus arduum
AZ onderuit tegen Sparta. In de blessuretijd kwamen ze terug tot 1-1 en nog verder in de blessuretijd geven ze het alsnog weg met 1-2. Zal het Steijn effect zijn. Maar dan met enige vertraging.
Was wel tijd dat ze weer eens een slecht resultaat moeten slikken. Zo houden we ze mooi op een flinke afstand.

Was wel tijd dat ze weer eens een slecht resultaat moeten slikken. Zo houden we ze mooi op een flinke afstand.
Nil volentibus arduum
Mooi resultaat weer in Europa voor AZ. Die hebben echt wel een heel mooi seizoen zo alles bij elkaar. Winnen van AS Roma en Fenerbache, Galatasaray uitschakelen, nu weer Spurs verslaan.
Of ze dit in Londen ook over de streep gaan trekken is nog een ander verhaal maar met zo'n jonge groep is dit echt wel heel sterk.
Of ze dit in Londen ook over de streep gaan trekken is nog een ander verhaal maar met zo'n jonge groep is dit echt wel heel sterk.
Nil volentibus arduum