Vitesse
Moderator: mods
Re: Vitesse
Yep, i know. Daarom zet ik het rijtje er ook neer. :-)
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Het zou wel de ultieme stunt zijn als ze uitgerekend daar hun titel kwijt zouden spelen. Bij de voormalige satelietclub in de eigen stad.
Maar ik heb de hoop op Vitesse ook nog niet opgegeven. Hun goede serie is nu doorbroken en je wil toch niet met twee nederlagen op rij naar de bekerfinale.
Maar ik heb de hoop op Vitesse ook nog niet opgegeven. Hun goede serie is nu doorbroken en je wil toch niet met twee nederlagen op rij naar de bekerfinale.
Nil volentibus arduum
Ik denk dat Frazer Feyenooit lekker laat winnen oude club kampioen Excelsior net gered voor degradatie en zij de beker complot theorie Yep 

- InnerHarbour
Tuurlijk wordt Feyenoord kampioen, Utrecht was voor Ajax de laatste hoop, Vitas gaat er geen klote aan doen, die willen de bekerfinale winnen met een fitte selectie.
YNWA
Haha, toevallig weer. En dan het mooie verhaal erbij: "Ik moet daar slimmer in zijn, ik ben er oud en wijs genoeg voor, maar ja frustratie.."Wouter schreef:Paardenlul Van Wolfswinkel pakt een gele kaart door te protesteren, waardoor Vitesse het zonder goede spits moet stellen tegen Feyenoord.

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Beter zo en een gemotiveerde speler ervoor in de plaats in plaats van die mol die net te laat komt of voorlangs schiet steeds zou ik zeggen. 

Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Fraser zet Zhang erin.
Heeft hij dit seizoen al gescoord of worden dit zijn eerste doelpunten voor Vitesse?
Nil volentibus arduum
Het zou natuurlijk wel lachen zijn als, nu al die Feyenoorders denken dat het een makkie wordt omdat Van Wolfswinkel er niet bij is en Vitesse een week later de bekerfinale moet spelen, uitgerekend Zhang ze de nek omdraait.
Maar goed, eerst zien en dan geloven.
Maar goed, eerst zien en dan geloven.
-
- AT Toto winner 15/16
Hoe leeft het onder de Vitesse supporters? Vinden ze het wel lachen als Fnoord kampioen wordt, iedereen heeft immers een hekel aan Ajax en alleen de bekerfinale telt. Of hebben ze zin om Fnoord te naaien?
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Vitesse gaat gewoon hard falen. Daar ben ik wel van overtuigd.
Misschien dat ze voor een gelijkspel gaan om de schijn op te houden.Maar dan nog, dat wij bij Psv gaan winnen is echt geen zekerheidje.
Blij met de punten ...
Gewoon, niet. Het kan niemand een zak schelen of Ajax of Feyenoord kampioen wordt. Sommigen gunnen het Bosz nog een beetje. En ze houden niet bepaald van het idee dat Feyenoorders in Arnhem feest gaan vieren.brigade zuid schreef:Hoe leeft het onder de Vitesse supporters? Vinden ze het wel lachen als Fnoord kampioen wordt, iedereen heeft immers een hekel aan Ajax en alleen de bekerfinale telt. Of hebben ze zin om Fnoord te naaien?
Maar op het Vitesseforum zijn 68 pagina's volgeschreven over de bekerfinale en 11 over Vitesse-Feyenoord. Zegt genoeg.
Het lijkt me ook niet de zaak van Vitesse of Feyenoord door winst bij hen (veel) dichter bij het kampioenschap komt.Wouter schreef:Gewoon, niet. Het kan niemand een zak schelen of Ajax of Feyenoord kampioen wordt. Sommigen gunnen het Bosz nog een beetje. En ze houden niet bepaald van het idee dat Feyenoorders in Arnhem feest gaan vieren.brigade zuid schreef:Hoe leeft het onder de Vitesse supporters? Vinden ze het wel lachen als Fnoord kampioen wordt, iedereen heeft immers een hekel aan Ajax en alleen de bekerfinale telt. Of hebben ze zin om Fnoord te naaien?
Maar op het Vitesseforum zijn 68 pagina's volgeschreven over de bekerfinale en 11 over Vitesse-Feyenoord. Zegt genoeg.
Als de Rotterdammers met één punt verschil kampioen worden, heeft Ajax dat helemaal aan zichzelf te wijten. Te weinig punten gepakt. Je moet helemaal niet afhankelijk hoeven zijn van de vraag of Vitesse wel of niet een goede wedstrijd gaat spelen tegen Feijenoord. Zelf winnen, dat is het enige dat telt.
Desondanks hoop ik natuurlijk dat Vitesse haar stinkende best doet om die pot minimaal in een gelijkspel te laten eindigen.

"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Tuurlijk gaat Vutesse dat niet doen...
Fraser voor Feyenoord, ze spelen bekerfinale en vd Brom ook nog eens gewonnen... vitesse zal het cd Brom ook wel gunnen...
En Bosz heeft ze zomaar verlaten voor Israel... dat kan natuurlijk niet...
Dat wordt met de beentjes wijd...
Je moet als Vitessenaar ook overal aan denken... ;)
Lijkt me lastig...:)
Fraser voor Feyenoord, ze spelen bekerfinale en vd Brom ook nog eens gewonnen... vitesse zal het cd Brom ook wel gunnen...
En Bosz heeft ze zomaar verlaten voor Israel... dat kan natuurlijk niet...
Dat wordt met de beentjes wijd...
Je moet als Vitessenaar ook overal aan denken... ;)
Lijkt me lastig...:)
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Hup, Vitesse! 

Dat is ware clubliefde Ramona! Chapeau.
- Giacomo Puccini
Je moet hopen op slap spel Feyenoord of vizier niet op scherp. Een stapje extra kan je van Vitesse niet verwachten
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Vitesse speelt als een draak!!!
Staat al 0-1

Staat al 0-1
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
- InnerHarbour
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Laat AZ er dan volgende ook overheen gaan... het is en blijft een........ clubMano schreef:Vitesse speelt als een draak!!!![]()
Staat al 0-1
Weer op zoek naar een Interim coach..
-
- AT Toto winner 15/16
Tyfushonden en einde oefening.
- InnerHarbour