Gefeliciteerd, Wouter!

Moderator: mods
Zonder nu ineens mijn gelijk te willen halen heeft uw Weekend Cees, toen een aantal AT’ers hem wilden halen als vervanger van Ziyech, de verwachtingen wat getemperd, met name vanwege zijn leeftijd.Marillion schreef:Ihattaren slecht begrijp ik hieruit? Die jongen zit echt serieus in de put. Wie had dat gedacht na zijn eerste ontwikkeling. Grote vraag zal zijn of hij hiermee om kan gaan. Hij is nog jong zat maar het komt niet alleen aan op voetbaltechnische kwaliteiten.
Nou, dat penaltymoment was echt een twijfelgeval. Maar goed, een paar jaar geleden floot Gozubuyuk in het voordeel van PSV. Ik vond dat Vitesse na die 2-1 goed verdedigde. Maar pal na rust heb ik wel acht minuten met samengeknepen billen gezeten. Gelukkig keepte Pasveer heel goed.
Ik heb niets gezien maar begrijp dat ik de samenvatting straks niet moet missen. Lekker resultaat.Flink gehavend PSV onderuit tegen Vitesse en arbitrage
Belangrijk, want de Brainies hebben een lastiger programma gehad dan Ajax. Groningen, Heracles en Vitesse uit al gehad.
Vitesse heeft een ongebruikelijk goede ploeg dit jaar. Meestal zitten er wel wat koekenbakkers als Frankel, Clark, Dabo etc. tussen, maar dit jaar is er geen echt zwakke schakel.wimpey schreef: ↑zo okt 25, 2020 4:36 pmBelangrijk, want de Brainies hebben een lastiger programma gehad dan Ajax. Groningen, Heracles en Vitesse uit al gehad.
Ik vond mbesv zo slecht als Ajax tegen Groningen trouwens. Vitesse, viel tegen Ajax al op, heeft een weerbaar ploeggie. Goede trainer. Ze misten Bero en het Korte Lontje. Knap opgevangen.
Bij mbesv viel Sangaré op in negatieve zin.
Ajax Rules schreef: ↑zo okt 25, 2020 4:40 pmZahavi onzichtbaar, Ihatteren log en flets, Sangare met veel balverlies,
Gooi maar een linkje door!
https://forum.psv.nl/index.php?threads/ ... 66/page-38Cruijff schreef: ↑zo okt 25, 2020 5:12 pmAjax Rules schreef: ↑zo okt 25, 2020 4:40 pmZahavi onzichtbaar, Ihatteren log en flets, Sangare met veel balverlies,
Zahavi moeten we een slechte dag vergevenwant hij heeft net een week lang corona symptomen gehad.
Of uiteindelijk toch niet?
Gooi maar een linkje door!![]()
Gaizka1985 schreef: ↑zo okt 25, 2020 5:42 pmhttps://forum.psv.nl/index.php?threads/ ... 66/page-38
Hier gaat het over het penalty moment, complot theorieën over Makkelie en Nijhuis haha. (aantal leden is trouwens wel realistisch)
Haha. Frustratie zit weer hoog. Krijg allemaal appjes van collega’s dat Makkelie een Ajacied is :)Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Ja, het moet haast wel door Makkelie komen dat PSV een zaadpot speelde!
Immers: gisteren faciliteerde hij de 0-13 als scheidsrechter en vandaag liet hij PSV niet gelijk maken door als VAR een penalty te onthouden! Toeval?!
Ja vond ik ook. Onbegrijpelijk dat Nijhuis hiervoor floot in eerste instantie.Marillion schreef:Ik zie net de situatie met Hendrix maar die gozer valt gewoon omhoog man. Terechte correctie wat mij betreft.
Groningen, Heracles en Vitesse zijn toch normaal geen lastige uitpotjes voor PSV?wimpey schreef: ↑zo okt 25, 2020 4:36 pmBelangrijk, want de Brainies hebben een lastiger programma gehad dan Ajax. Groningen, Heracles en Vitesse uit al gehad.
Ik vond mbesv zo slecht als Ajax tegen Groningen trouwens. Vitesse, viel tegen Ajax al op, heeft een weerbaar ploeggie. Goede trainer. Ze misten Bero en het Korte Lontje. Knap opgevangen.
Bij mbesv viel Sangaré op in negatieve zin.
Trab schreef: ↑zo okt 25, 2020 6:49 pmHaha. Frustratie zit weer hoog. Krijg allemaal appjes van collega’s dat Makkelie een Ajacied is :)Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Ja, het moet haast wel door Makkelie komen dat PSV een zaadpot speelde!
Immers: gisteren faciliteerde hij de 0-13 als scheidsrechter en vandaag liet hij PSV niet gelijk maken door als VAR een penalty te onthouden! Toeval?!
Thijs schreef: ↑ma mei 02, 2016 8:35 amHahaha, kan natuurlijk niet maar zou wel echt geniaal zijn. Zo'n statig portret met daaronder 'Danny Makkelie, Ajacied van het seizoen 2015-2016' net als die gasten hun kleedkamer uitlopen. Die worden echt he-le-maal gek.Mano schreef:InnerHarbour schreef:Volgens de 'bewoners' van het grote Calimero forum, daar waar Baseman de baas is ligt het allemaal aan die stoute scheidsrechters.
Ik zou volgend jaar een foto ophangen van Makkelie in de spelerstunnel, alleen tijdens Ajax-PSV![]()