Die zat er snel in...
PSV
Moderator: mods
-
Re: PSV
Iemand die de hele wedstrijd heeft gezien en iets kan roepen over Gotze, Sangare en die Fein?
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
- Cluijffert
Als Gotze fit weet te blijven, dan gaat hij voor psv een sleutelspeler zijn. Anders dan een voorspelbaar kansloze gok als ze namen met Afelay en wellicht ook Van Ginkel zou dit wel eens een sensationele aankoop kunnen zijn. Leuk voor de competitie in ieder geval.
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
PSV heeft een redelijk goed draaiend elftal. Ajax en PSV gaan om de titel strijden.
Het surplus aan inkomen
is op dit moment niet zichtbaar op het veld. Ik denk ook niet in een onderling duel.
Als Ajax de titel pakt en PSV loopt de prijzen (lees: CL) mis, dan kan het gat geslagen worden. PSV heeft dergelijke investeringen gedaan dat deze (mijn inziens) dit jaar voor resultaat moeten zorgen
Het surplus aan inkomen

Als Ajax de titel pakt en PSV loopt de prijzen (lees: CL) mis, dan kan het gat geslagen worden. PSV heeft dergelijke investeringen gedaan dat deze (mijn inziens) dit jaar voor resultaat moeten zorgen
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Ja, Wimpey refereert daar ook altijd aan.
Toch begrijp ik nooit hoe ze zo'n 'schaduw-salarishuis' langs de KNVB-accountant kunnen krijgen.
Ik dacht dat dit soort parallelle financiering verboden was.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Is het niet toch vooral iets uit de categorie ongrijpbaar gerucht? Ik weet niet wat ik er van moet denken. Het is soms wel opvallend wat ze investeren maar het lijkt mij ook dat je een degelijke begroting moet indienen.
Dat ze de nodige risico's hebben genomen lijkt me in ieder geval duidelijk. Als dit niet tot prijzen (of moet ik zeggen inkomsten) gaat leiden dan zullen ze moeten verkopen. Met een aantal aanvallende talenten hebben ze daar wel wat mogelijkheden voor. De mogelijke transfersom voor een jongen als Ihattaren is de afgelopen maanden natuurlijk eerder afgenomen maar spelers als Gakpo, Malen en Madueke zijn ook interessant. Dumfries is ook wel redelijk goed te verkopen schat ik zo in.
Dat ze de nodige risico's hebben genomen lijkt me in ieder geval duidelijk. Als dit niet tot prijzen (of moet ik zeggen inkomsten) gaat leiden dan zullen ze moeten verkopen. Met een aantal aanvallende talenten hebben ze daar wel wat mogelijkheden voor. De mogelijke transfersom voor een jongen als Ihattaren is de afgelopen maanden natuurlijk eerder afgenomen maar spelers als Gakpo, Malen en Madueke zijn ook interessant. Dumfries is ook wel redelijk goed te verkopen schat ik zo in.
Nil volentibus arduum
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Dat kan toch vrij eenvoudig? Je spreekt met Götze af dat hij voor wat promotionele werkzaamheden kan worden ingezet door VDL en spreekt daar een mooie fee voor af. Plus dat je dan afspreekt dat het via de BV van Willem van der Leegte loopt. Dat is toch niet verboden? Heeft alleen nooit iemand zicht op, maar dat hoeft ook niet.
- Giacomo Puccini
Ik blijf het ongelooflijk vinden dat PSV een speler als Mario Götze heeft weten te strikken. Wat drijft deze gozer om PSV te verkiezen boven financieel veel aantrekkelijkere opties?
Ajax!
Wellicht dat die opties er niet waren.Giacomo Puccini schreef: ↑ma okt 19, 2020 12:34 pmIk blijf het ongelooflijk vinden dat PSV een speler als Mario Götze heeft weten te strikken. Wat drijft deze gozer om PSV te verkiezen boven financieel veel aantrekkelijkere opties?
Maar de boeren hebben onderhand toch wel een - op het eerste gezicht - sterke selectie samen kunnen stellen. Vooral aanvallend. Gotze, Zahavi, Malen, Gakpo, Ihattaren, Madueke... Aardig wat vuurkracht. Gevarieerd ook. Wij hebben Tadic, Promes, Neres, Antony, Traore en Huntelaar. Houden we elkaar in evenwicht in deze?
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
-
Toch lees ik her en der dat hij buiten zijn goal vrij onzichtbaar was? Sangare was wel indrukwekkend lees ik. Beresterk en voetballend de oplossing vooruit zoeken.Giacomo Puccini schreef: ↑ma okt 19, 2020 12:34 pmIk blijf het ongelooflijk vinden dat PSV een speler als Mario Götze heeft weten te strikken. Wat drijft deze gozer om PSV te verkiezen boven financieel veel aantrekkelijkere opties?
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
Heb geen 90 minuten gezien, dus kan er niet over oordelen.De Dominee schreef: ↑ma okt 19, 2020 1:57 pmToch lees ik her en der dat hij buiten zijn goal vrij onzichtbaar was?Giacomo Puccini schreef: ↑ma okt 19, 2020 12:34 pmIk blijf het ongelooflijk vinden dat PSV een speler als Mario Götze heeft weten te strikken. Wat drijft deze gozer om PSV te verkiezen boven financieel veel aantrekkelijkere opties?
Hij toonde wel meteen al zijn puike techniek in de 1e minuut. Kaats op teamgenoot, bal terug krijgen, perfecte aanname en direct heel goochem PEC mannetje uitspelen.
De NOS opent de samenvatting met de eerste, direct goede balcontacten van Götzke. Kun je misschien ff terugkijken.
De goal die hij maakte was zacht gezegd niet de moeilijkste uit zijn carrière. Het was wel heel attent.
Een nieuwe start op een nieuw podium kan soms erg verfrissend zijn. We mogen aannemen dat deze jongen begonnen is met voetballen omdat hij het ontzettend leuk vindt om te doen?Giacomo Puccini schreef: ↑ma okt 19, 2020 12:34 pmIk blijf het ongelooflijk vinden dat PSV een speler als Mario Götze heeft weten te strikken. Wat drijft deze gozer om PSV te verkiezen boven financieel veel aantrekkelijkere opties?
Als je jarenlang tussen de grote jongens bij de nationale ploeg hebt rondgelopen, dan lijkt me bijvoorbeeld cashen in de zandbak of ergens de bank of zelfs tribune warm houden zéér onbevredigend.
PSV schijnt 4 basisspelers te hebben die positief getest zijn op Corona, iemand iets gevonden?
kan er niets over terug vinden.
kan er niets over terug vinden.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
https://www.ed.nl/psv/coronavirus-slaat ... ~a657a48e/
Ajax heeft ook nog steeds niet bevestigd dat in augustus minstens 9 mensen van de club waaronder in ieder geval de spelers Gravenberch en Onana corona hadden hè.
Maar nu de nieuwe uitbraak bij PSV was gister begin vd middag al in het journaal hoor.
Bij PSV is bekend dat eerst een deel van het dameselftal en bijna hun hele staf corona hadden. Er is toen een PSV dames wedstrijd uitgesteld.
Maar dat is circa 5 weken geleden. COVID-19 woekert ondertussen verder voort.
Nu is Zahavi na een interland met Israël sowieso positief getest en werd hij net als Teze al van de groep geïsoleerd voor PEC uit.
Trainer Schmidt gaf de corona gevallen gewoon toe aan de pers, kijk maar:
https://www.youtube.com/watch?v=rE2UB_MDcoc
https://www.nu.nl/voetbal/6084633/psv-m ... atest.html
Ajax heeft ook nog steeds niet bevestigd dat in augustus minstens 9 mensen van de club waaronder in ieder geval de spelers Gravenberch en Onana corona hadden hè.
Maar nu de nieuwe uitbraak bij PSV was gister begin vd middag al in het journaal hoor.
Bij PSV is bekend dat eerst een deel van het dameselftal en bijna hun hele staf corona hadden. Er is toen een PSV dames wedstrijd uitgesteld.
Maar dat is circa 5 weken geleden. COVID-19 woekert ondertussen verder voort.
Nu is Zahavi na een interland met Israël sowieso positief getest en werd hij net als Teze al van de groep geïsoleerd voor PEC uit.
Trainer Schmidt gaf de corona gevallen gewoon toe aan de pers, kijk maar:
https://www.youtube.com/watch?v=rE2UB_MDcoc
https://www.nu.nl/voetbal/6084633/psv-m ... atest.html
-
Aardige goal Gotze, hij is beter/fitter dan ik had verwacht!
Leek alsof hij zich blesseerde bij het juichen...Gaizka1985 schreef: ↑do okt 22, 2020 6:54 pmAardige goal Gotze, hij is beter/fitter dan ik had verwacht!
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
-
Heb de 1-2 gemist, maar hoe kun je het zo uit handen geven? PSV speelt als los zand. Mauro Junior wisselen voor een andere tiener... zo breed is die selectie dus niet.
Achterin zijn ze ook echt heel kwetsbaar.
Achterin zijn ze ook echt heel kwetsbaar.
Whitey on the moon.
-
Wordt me wel enigszins duidelijk waarom die trainer uit China gehaald is... geen volgassfussbal en er blijft eigenlijk heel weinig van over.
Whitey on the moon.