Vitesse
Moderator: mods
Re: Vitesse
Bij drie van de vier resterende competitiewedstrijden moet Ramona hopen dat Vitesse wint... 

- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Vitesse en iets moeten, laat staan hopen op...Wouter schreef:Bij drie van de vier resterende competitiewedstrijden moet Ramona hopen dat Vitesse wint...

- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Dat zou een mooie zijn:
Vitesse is bij winst kampioen maar speelt tegen een mede degradatie kandidaat van NEC en daardoor zou NEC dus veilig zijn. Wat zou Ramona kiezen? Vitesse kampioen en NEC veilig of Vitesse geen kampioen en daardoor degradatie?
Keuzes, keuzes..
Vitesse is bij winst kampioen maar speelt tegen een mede degradatie kandidaat van NEC en daardoor zou NEC dus veilig zijn. Wat zou Ramona kiezen? Vitesse kampioen en NEC veilig of Vitesse geen kampioen en daardoor degradatie?
Keuzes, keuzes..

"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
- Ramona
Ik ben benieuwd... 

- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
NEC is laatst toch al een keer gedegradeerd? Dan zou ik gewoon kiezen voor degradatie. Heel erg, maar die ene keer in de historie dat Vitas kampioen wordt, lijkt me erger.
http://m.vitesse.org/nieuws/vitesse_in_ ... s.html?f=h
Zou Sandro er ook al één achter zijn ruit hebben hangen?
- Ramona
Prachtig, heel Wouters' huis volgeplakt...
Arme vriendin!

Arme vriendin!

Er hangt er eentje op de John Frostbrug. Dat is al erg genoeg.Wouter schreef:http://m.vitesse.org/nieuws/vitesse_in_ ... s.html?f=h
"Hate it or love it, the underdog's on top".
Je bent op de 30e wel moederziel alleen in Arnhem...
Paardenlul Van Wolfswinkel pakt een gele kaart door te protesteren, waardoor Vitesse het zonder goede spits moet stellen tegen Feyenoord.
Hebben zij weer!!!Wouter schreef:Paardenlul Van Wolfswinkel pakt een gele kaart door te protesteren, waardoor Vitesse het zonder goede spits moet stellen tegen Feyenoord.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Het geluk van Feyenoord kent geen grenzen. Sowieso zal Vitesse er weinig meer aan doen na deze zeperd.
-
Is het geluk?Jöhnk schreef:Het geluk van Feyenoord kent geen grenzen. Sowieso zal Vitesse er weinig meer aan doen na deze zeperd.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
-
- AT Toto winner 15/16
Van Wolfswinkel is Fnoord supporter dus daar had ik sowieso lage verwachtingen van. Vitesse zal zondag de rode loper wel uitleggen of verwacht jij nog bloed aan de paal Wouter?
Zhang is veel minder dan Van Wolfswinkel. En centraal achterin hebben ze opeens ook problemen. Van der Werff en Miazga kunnen niet meedoen, dus Kruiswijk zal centraal naast Kashia spelen en Buttner linksback.brigade zuid schreef:Van Wolfswinkel is Fnoord supporter dus daar had ik sowieso lage verwachtingen van. Vitesse zal zondag de rode loper wel uitleggen of verwacht jij nog bloed aan de paal Wouter?
Desalniettemin vind ik middenveld en aanval meer een probleem. Baker en Nathan zijn slappe mooiboys. Zhang gewoon een matige spits.
-
- AT Toto winner 15/16
Maar zal Vitesse er nog voor gaan? Fnoord heeft het momenteel tegen iedereen moeilijk in uitwedstrijden, maar dan moet Vitesse wel een beetje zn best doen.
-
Vitesse gaat er geen reet aan doen. Sparen voor de bekerfinale en dan die finale verliezen. Die gasten spelen een wedstrijdje per week en gaan zich sparen. Dat zijn dan profs.
Whitey on the moon.
Ik vrees dat je wel eens gelijk zou kunnen hebben.GangstaRiB schreef:Vitesse gaat er geen reet aan doen. Sparen voor de bekerfinale en dan die finale verliezen. Die gasten spelen een wedstrijdje per week en gaan zich sparen. Dat zijn dan profs.
En terecht ook... beker is voor Vitesse veel belangrijker...
Dan moet je je prio's stellen en dat is dan niet Feyenoord
Dan moet je je prio's stellen en dat is dan niet Feyenoord
Niet mee eens. Als ze straks met 0-4 worden afgedroogd door Feyenoord gaan ze met een ander gevoel die finale in dan na een goed resultaat.
-
Dan staan ze uitgerust in de finale en ik neem aan dat er tegen Feyenoord ineens een paar "geblesseerd" zijn.Wouter schreef:Niet mee eens. Als ze straks met 0-4 worden afgedroogd door Feyenoord gaan ze met een ander gevoel die finale in dan na een goed resultaat.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Als Vitesse de instelling niet heeft om van Feyenoord te winnen maakt het ze ook niet uit als ze verliezen...
Ik hoop dat ze het op kunnen brengen Feyenoord pijn te doen, maar als je al niet van Excelsior kan winnen...
Ik hoop dat ze het op kunnen brengen Feyenoord pijn te doen, maar als je al niet van Excelsior kan winnen...
Excelsior heeft thuis best aardige stats tegen clubs in de bovenste helft.Javiskamp schreef:Als Vitesse de instelling niet heeft om van Feyenoord te winnen maakt het ze ook niet uit als ze verliezen...
Winst tegen Groningen, Heracles, Heerenveen en Vitesse, gelijk tegen Ajax, Twente en AZ.
Ze spelen op kunstgras toch?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
-
- AT Toto winner 15/16
Ik ben het wel met Johnk eens, het geluk van Fnoord kent geen grenzen. Daar valt ook onder wanneer ze een tegenstander treffen. Eagles thuis na Ajax uit, Vitesse een week voor de bekerfinale om er zo eens een paar te noemen. Excelsior zal zich wel net veilig gespeeld hebben als ze tegen Fnoord moeten.
Laatst gewijzigd door brigade zuid op zo apr 16, 2017 10:29 am, 2 keer totaal gewijzigd.
Weet je wie er ook nog naar Excelsior moet?zeux schreef:Excelsior heeft thuis best aardige stats tegen clubs in de bovenste helft.Javiskamp schreef:Als Vitesse de instelling niet heeft om van Feyenoord te winnen maakt het ze ook niet uit als ze verliezen...
Winst tegen Groningen, Heracles, Heerenveen en Vitesse, gelijk tegen Ajax, Twente en AZ.
Ze spelen op kunstgras toch?

Nil volentibus arduum