Feyenoord

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

Wouter

Re: Feyenoord

Bericht door Wouter » zo nov 24, 2013 9:40 pm

Rishi schreef:Ze zijn dan ook niet zo goed.
Ik vind veel spelers van Feyenoord ook overschat. Desalniettemin is F. de enige club die de ploeg een beetje bijeen heeft kunnen houden. Dan valt dit toch een beetje tegen.

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » ma nov 25, 2013 4:38 pm

Pellè ontsnapt aan gele kaart door fout arbiter Vink

Feyenoord, Joris Mathijsen en Graziano Pellè zijn ontsnapt aan een gele kaart. Scheidsrechter Pieter Vink schreef de gele kaart zondag toe aan de Italiaan, terwijl Joris Mathijsen de vermeende overtreding beging en niet Pellè. Omdat de verwisseling niet op het wedstrijdformulier stond ontloopt de Italiaanse spits van de Rotterdammers nu zijn derde gele kaart van dit seizoen.

Na de 1-0 nederlaag bij RKC Waalwijk bleek dat Vink de gele kaart van Pellè aan de verkeerde speler had toegekend. Nadat de Rotterdamse club daar melding van had gemaakt, heeft de aanklager betaald voetbal besloten op basis van de reglementen de kaart niet te registeren. De kaart wordt eveneens níét toegeschreven aan Mathijsen. Voor hem was het zijn derde gele prent van dit seizoen geweest.

Alleen als de arbiter van dienst van een dergelijke verwisseling melding maakt op het wedstrijdformulier, kan de kaart nog aan een andere speler worden toegekend. Nu kan dat niet meer.

Pellè was in Waalwijk pas net terug van een schorsing van drie duels vanwege een rode kaart. Zijn derde gele kaart telt evenwel niet mee, waardoor een schorsing (bij vijf gele kaarten) verder weg is. Aangezien Pellè uit de laatste speelronde van vorig seizoen óók een gele kaart had meegenomen, staat hij dus nog niet op scherp.

Een pleister op de wonde voor de verliespartij, die tot stand kwam in de blessuretijd door een goal van Aurélien Joachim, was de meevaller nauwelijks.
www.vi.nl

Vreemd, zo'n kaart komt toch gewoon bij Pelle terecht?
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Lionel

Bericht door Lionel » ma nov 25, 2013 4:43 pm

Wat is dit nou weer voor onzin?
IK GELOOF!!!!!!

beelzebub

Bericht door beelzebub » ma nov 25, 2013 5:30 pm

KNKB! :ajaxsmiley.gif:
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » ma nov 25, 2013 9:04 pm

Het commentaar op Radio Rijnmond na de 1-0 van RKC:

http://www.youtube.com/watch?v=lIq2TDTmkXI

:biggrin.gif:

En daarom moet Feyenoord dus elk jaar meedoen voor de titel (of denken dat ze meedoen).

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » ma nov 25, 2013 9:11 pm

Haha, heerlijk! Op maandagavond hebben ze altijd een programma op de radio waarbij supporters hun mening mogen geven. Als wij tegen ze hebben gespeeld wil ik nog wel eens meeluisteren via de website. :smallgrin.gif:
Nil volentibus arduum

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » di nov 26, 2013 7:01 am

Rishi schreef:Wat is dit nou weer voor onzin?
Is vorig seizoen toch ook al een keer gebeurd, de verkeerde Feyenoorder een kaart geven?
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » zo dec 01, 2013 7:21 pm

Scherrer schreef:
Marillion schreef: Bakal is overigens een hele nuttige speler. Ik weet niet hoe het hem in Rusland is vergaan maar hij is denk ik goed voor zeker 10 doelpunten in een seizoen. Slimme deal van Feyenoord. Al is het natuurlijk korte termijn. Die jongen wil daarna zo snel mogelijk weer ergens heen waar hij meer kan verdienen.
Daar kan ik nog wel iets over vertellen.

Ben Bakkal begin augustus in een hippe Moskouse nachtclub tegengekomen. Peukie in z'n bek, patserige fles Roberto Cavalli vodka van 250 euro in zijn linkerhand, blonde dame met waarschijnlijk een nog iets hoger uurtarief aan zijn rechterhand en een keurig opbollend pensje onder zijn T-shirt. Kortom, Otman had het goed. Wat hij daar zelf nog van mee kreeg, dan. Want hij was compleet van de kaart.

Ik was daar met wat vrienden, waaronder enkele Feyenoorders die hem aanspoorden om naar R'dam te komen. Gelukkig ook nog een Ajacied, die het ludieke idee had om een foto met Bakkal te maken. Toen Otman keurig poseerde, deed deze vriend echter een 'Suarezje': hij vloog met zijn tanden naar de hals van Bakkal (zonder echt te bijten, uiteraard). Bakkal kon er wel om lachen. Pleit voor hem. :biggthumpup.gif:

Wat me vooral bij is gebleven is de staat waarin hij daar rond liep. No way dat die de komende 2 maanden in staat is om 90 minuten vol te maken. Alles behalve afgetraind.
Hoe zou het toch met hem zijn? :smallgrin.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

wimpey

Bericht door wimpey » ma dec 02, 2013 8:52 am

Hebben Werner Hahn vanaf komend seizoen vastgelegd.

Lionel

Bericht door Lionel » ma dec 02, 2013 11:52 am

Ben benieuwd. Van Dordrecht naar de Kuip...
IK GELOOF!!!!!!

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » ma dec 02, 2013 12:06 pm

Beter dan Erwin Mulder schat ik zo in. Feyenoord had er verstandiger aan gedaan hem in de winterstop alvast binnen te hengelen, met Mulder in het doel ga je je niet voor (voorronde) CL plaatsen...

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » ma dec 02, 2013 12:12 pm

Rishi schreef:Ben benieuwd. Van Dordrecht naar de Kuip...
Komt uit de jeugd van Ajax, is dus wel druk gewend! :666.gif:
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » di dec 03, 2013 12:45 pm

Warner Hahn vond ik in de jeugd geen uitblinker, slecht op hoge ballen (Welke Ajaxkeeper is dat niet?) en slecht kunnen voetballen. Het kan zijn dat hij zich op beide punten heeft verbeterd, dan kan hij met zijn lengte erg goed worden. Voor Ajax zat hij trouwens bij Sparta.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » zo dec 08, 2013 2:01 pm

Bijna 2-2 bij F.

De flow van Finnbogasson is voorbij. :smallgrin.gif:

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » zo dec 08, 2013 2:11 pm

Aan bijna 2-2 heb je niets; mocht Feyenoord uit winnen van Heerenveen (net als Vitesse uit wint bij PSV) dan is dat een knappe prestatie waar Ajax jaloers op mag zijn.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » zo dec 08, 2013 2:13 pm

Jaloers op Feyenoord. :smallgrin.gif:

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » zo dec 08, 2013 2:14 pm

Jöhnk schreef:Jaloers op Feyenoord. :smallgrin.gif:
sorry op het resultaat van!

wimpey

Bericht door wimpey » zo dec 08, 2013 2:25 pm

Demosthenes schreef:
Ook niet. Feyenoord en Vitesse laten weer elders punten liggen waar Ajax ze wel pakt.

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » zo dec 08, 2013 2:30 pm

wimpey schreef:
Demosthenes schreef:
Ook niet. Feyenoord en Vitesse laten weer elders punten liggen waar Ajax ze wel pakt.
Ik neem aan van wel, maar de relatie met de zin hieronder is mij duister. Ik had Ajax graag uit van PSV en Heerenveen zien winnen, jij dus niet, want het gaat dan ineens om punten in andere wedstrijden? Zijn daar meer punten te verdienen?
Aan bijna 2-2 heb je niets; mocht Feyenoord uit winnen van Heerenveen (net als Vitesse uit wint bij PSV) dan is dat een knappe prestatie waar Ajax jaloers op mag zijn.

wimpey

Bericht door wimpey » zo dec 08, 2013 2:33 pm

Demosthenes schreef: Ik had Ajax graag uit van PSV en Heerenveen zien winnen, jij dus niet, want het gaat dan ineens om punten in andere wedstrijden? Zijn daar meer punten te verdienen?
You're weird dude....

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » zo dec 08, 2013 2:43 pm

en weer niet over de inhoud, maar iets onzinnigs over de poster, soort achtervolgingswaanzin? (gaat over de poster!)

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » zo dec 08, 2013 2:46 pm

Demosthenes schreef:Aan bijna 2-2 heb je niets; mocht Feyenoord uit winnen van Heerenveen (net als Vitesse uit wint bij PSV) dan is dat een knappe prestatie waar Ajax jaloers op mag zijn.
Ik heb de tweede helft gezien en was niet onder de indruk van F, maar dat zal aan mij liggen.

wimpey

Bericht door wimpey » zo dec 08, 2013 2:49 pm

Demosthenes schreef:en weer niet over de inhoud, maar iets onzinnigs over de poster, soort achtervolgingswaanzin? (gaat over de poster!)
Waarom zou ik niet willen dat Ajax van psv en Heerenveen wint? Weird...

Fait accompli dat dat niet het geval was. Zoals Vitesse en de kakkies weer punten laten liggen waar Ajax wel wint.

Zo beredenerend wordt degene kampioen die het minst vaak jaloers is. Wederom weird...

Het gaat trouwens niet over de poster, couldn't care less. Wel over de bullshit die gepost wordt.

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » zo dec 08, 2013 3:55 pm

Wel over de bullshit die gepost wordt.
Mee eens, er lopen er rond met meer dan 20.000 keer bullshit.

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » zo dec 08, 2013 3:57 pm

Is F. titelkandidaat? Ik denk van niet. Al hebben ze wel het voordeel dat ze niet Europees spelen.

Plaats reactie