FC Twente 2011-2012
Moderator: mods
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Re: FC Twente 2011-2012
Het is Derksen, dus eerst maar eens zien of het waar is. Zal wel weer een broodje aap zijn dit.
Ja, da's waar. Dat ze hem willen hebben geloof ik wel want het speelt al een tijdje. Maar wellicht is het bericht nog wat voorbarig.
Nil volentibus arduum
FC Twente 2011-2012
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar Epi z'n verhaal. Meestal kwam hij wel even langs na een succesje.
Het AD meldt het ook, vanochtend, via de Twente-watcher. Het zal dus wel waar zijn.Peter schreef:Het is Derksen, dus eerst maar eens zien of het waar is. Zal wel weer een broodje aap zijn dit.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
-
Epi is al een tijdje niet meer geweest.Jabu schreef:Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar Epi z'n verhaal. Meestal kwam hij wel even langs na een succesje.
Epi Drost
Laatst bezocht: 09 sep 2011, 20:11
Check op monitor van McClaren niet langer toegestaan
08/03/2012 12:29
Steve McClaren moet tijdens het competitieslot een traditie overboord zetten. De KNVB deed navraag bij de FIFA en kreeg te horen dat het door de trainer van FC Twente verlaten van de zogenaamde instructiezone niet is toegestaan.
McClaren besloot de laatste weken regelmatig de catacomben in te lopen om op een monitor herhalingen van belangrijke wedstrijdmomenten terug te kijken. De KNVB speelde de vragen op dit gebied door aan de FIFA en de uitkomst is negatief voor McClaren.
'Zowel FIFA als de werkgroep spelregels geeft aan dat trainers, spelers en andere officials binnen de grenzen van de instructiezone dienen te blijven, behalve in het geval van bijzondere omstandigheden', luidt een deel van het statement.'
'Het bekijken van (herhalingen van) televisiebeelden valt naar de mening van zowel FIFA als de werkgroep spelregels uitdrukkelijk niet onder een bijzondere omstandigheid. Ter volledigheid meldt de bond dat televisieschermen/monitoren (in welk formaat dan ook) niet zijn toegestaan in de instructiezone', zo luidt het slot van de KNVB-uitleg.
Mocht een speler of trainer de regel overtreden, legt de KNVB het voorval voor aan de aanklager betaald voetbal', laat de KNVB in een extra reactie weten aan VI.
Blij met de punten ...
-
Supporters drinken vriendschappelijk een biertje
ENSCHEDE - De Oude Markt in Enschede kleurt deze donderdagmiddag langzaam blauw. Supporters van Schalke04 komen samen bij café ZoZo en drinken een biertje met FC Twente -supporters.
Een kenner van voetbalgeweld van de politie Twente noemt het 'uniek' dat supportersgroepen zo vriendschappelijk met elkaar omgaan. De politie is wel voorbereid op eventuele strubbelingen. De bereden politie galoppeert, koppels ME-agenten surveilleren lopend door de Enschedese binnenstad. De horeca doet goede zaken, de terassen zitten vol. ,,Zo is voetbal een feest voor iedereen'', aldus woordvoerder Ronald Scholten van de Enschedese horeca.
Twente speelt heel goed voetbal die ola john die zie je toch ook graag in de arena voetballen
Wat een matennaaier die De Jong ...
Laatst gewijzigd door 999 op do mar 08, 2012 8:17 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
De Jong valt over zijn eigen benen, maar tegenstander krijgt rood en een penalty.
De Jong struikelt buiten de 16 over zijn eigen poten. Gevolg: rood voor Matip en penalty Twente. 

Schandalige penalty zeg... Echt te bizar dat de grensrechter niet ziet dat de Jong gewoon struikelt...
Zelden gezien dit hoor.
FC Twente 2011-2012
Wat een dikke, lelijke schwalbe.
- Ajaciedjuh
Het schijtsen corps is geweldig 

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Denk dat het niet eens een schwalbe was. Meer een motorisch ongelukje.
Geloof niet dat dit een schwalbe is, daar vind ik de Jong de persoon niet voor. Hij struikelt gewoon ongelukkig over zijn eigen voeten...Jabu schreef:Wat een dikke, lelijke schwalbe.
Belachelijk, door een scheidsrechterlijke dwaling wordt weer een belangrijk potje beslist. Waar blijft de video bij de 4e man. Even snel checken en de wedstrijd blijft een wedstrijd...
Geen Swalbe, hij lag nog niet of was al verontwaardig met zijn armen aan het zwaaien ..
Blij met de punten ...
- peter
Heb nou niet echt het gevoel (kom pas net binnen) dat ik naar een hoogstaand potje zit te kijken. Het is allemaal errug traag.
Volgens mij dacht/denkt De Jong dan ook serieus dat hij geraakt werd.999 schreef:Geen Swalbe, hij lag nog niet of was al verontwaardig met zijn armen aan het zwaaien ..
Je hebt wel gelijk 999... Hij liep wel verontwaardigd met zijn armen te wapperen. Helemaal okselfris is het inderdaad niet.
Vind het verder niet al te best en hoogstaand. Twente zou Fer of Janssen moeten wisselen voor een aanvallender type speler.
Vind het verder niet al te best en hoogstaand. Twente zou Fer of Janssen moeten wisselen voor een aanvallender type speler.
- peter
De Jong roept nu naar de scheids dat 'ie beter moet kijken. Jaja. 

Bijna alle Twente spelers hebben daar het handje, eeh armpje van .. Dat steeds maar weer reclameren en zwaaien na een beslissing van de scheidsrechter ..Jöhnk schreef:Volgens mij dacht/denkt De Jong dan ook serieus dat hij geraakt werd.999 schreef:Geen Swalbe, hij lag nog niet of was al verontwaardig met zijn armen aan het zwaaien ..
Blij met de punten ...
Geen speld tussen te krijgen. Hij moet zeker beter kijken.Peter schreef:De Jong roept nu naar de scheids dat 'ie beter moet kijken. Jaja.