PSV
Moderator: mods
Re: PSV
Waardeloze scheids. Een scheids moet niet in de geest van wedstrijden fluiten en 'mannelijk voetbal' toejuichen, een scheids moet regels handhaven en liefst zoveel mogelijk exact interpreteren als al zijn andere collega's
I think I lost my fucking headache
-
Mwoah. Ze verliezen best vaak in de Kuip, deze nederlaag was vermoedelijk wel ingecalculeerd. Hij mag denk ik nog wel even blijven, of Zwolle moet hele gekke dingen gaan doen komend weekend.
- Jinne
- Site Admin
Jammer. Ik had hem graag nog wat langer zien spartelen. Benieuwd wie ze als vervanger op het oog hebben. Slot is geen optie op dit moment. Tenzij hij echt veel meer geld krijgt bij PSV, maar dan nog... Voor de rest loopt er in de Eredivisie niet echt nog een ander talent rond. Of ze moeten denken dat A3 het voor ze op kan lossen.Peter schreef:Van Bommel eruit. Vind ik best verrassend nog.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Kees Rijvers is ook vrij!Ramona schreef:Las dat Erwin Koeman vrij is...
Van Bommel zeiknat bij z'n 1e trainersklus. Kon een half jaar voortborduren op wat er lag. En ging in 2019 gigantisch kopje-onder.
mbesv heeft wel een probleem. Onervaren assistenten. Onervaren TD. Matige selectie met een batterij aan miskopen, die een vermogen hebben gekost.
- Jinne
- Site Admin
Hij leeft inderdaad nog steeds. Was bij zijn laatste invalbeurt voor Aad de Mos eigenlijk nog niet eens zo oud (hij was nog in de 60). Dick is er nu al met een paar jaar over heen.wimpey schreef:Kees Rijvers is ook vrij!Ramona schreef:Las dat Erwin Koeman vrij is...
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Ik neem aan dat ze John de Jong ook nog op de keien zetten, toch? Hij is toch echt verantwoordelijk voor de grote chaos.
Neem die linksbackpositie. Daar heb je Lato, maar die is dus blijkbaar echt te slecht. We hebben hem nog amper gezien, maar de keren dat hij mee deed was het echt triest. Vervolgens moet van Bommel kiezen uit Boscagli en Sadilek. Sadilek is een middenvelder en Boscagli is eigenlijk helemaal niks. Ik denk dat er geen slechtere verdediger is te vinden in Nederland. Nu hadden ze Paal en die was heel matig, maar die Boscagli weet niet wat hij moet doen zonder bal. Positionering, duelkracht, inzicht. Het ontbreekt allemaal.
Neem die linksbackpositie. Daar heb je Lato, maar die is dus blijkbaar echt te slecht. We hebben hem nog amper gezien, maar de keren dat hij mee deed was het echt triest. Vervolgens moet van Bommel kiezen uit Boscagli en Sadilek. Sadilek is een middenvelder en Boscagli is eigenlijk helemaal niks. Ik denk dat er geen slechtere verdediger is te vinden in Nederland. Nu hadden ze Paal en die was heel matig, maar die Boscagli weet niet wat hij moet doen zonder bal. Positionering, duelkracht, inzicht. Het ontbreekt allemaal.