Dat was Fischer ook, en die was net als Malen te wild voor de goal.Marillion schreef:Door die 5 doelpunten is hij inderdaad groter gemaakt dan hij is. Maar Malen is in mijn ogen wel degelijk een talentvolle aanvaller.
PSV
Moderator: mods
- Gezond verstand
Re: PSV
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt
Klopt, altijd alles in de hoogste versnelling willen doen. De vraag is of je kunt leren doseren of dat we die kwaliteit niet moeten onderschatten en dat het bijvoorbeeld voortkomt uit dat je beter om je heen kijkt. En je daardoor meer bewust bent van het feit dat je tijd hebt, mits je aanname goed is uiteraard.
Nil volentibus arduum
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Sinisterra is een plaag. Dumfries veroorzaakt een penalty. Ook zo’n helder licht.
2-0. Doei Mark.
Edit: Dumfries is zelfs aanvoerder. Haha.
Wel sneu voor PSV. Ze zijn aan de bal veel beter.
2-0. Doei Mark.
Edit: Dumfries is zelfs aanvoerder. Haha.
Wel sneu voor PSV. Ze zijn aan de bal veel beter.
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Peter schreef:Sinisterra is een plaag. Dumfries veroorzaakt een penalty. Ook zo’n helder licht.
2-0. Doei Mark.
Pff is ook nog international... Kan je toch niet geloven..
Maar zelfs bestuurlijk kan je Bommel toch niet handhaven...
Weer op zoek naar een Interim coach..
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Ik neem aan dat vooral John de Jong z’n koffers kan pakken.
Hij is verantwoordelijk voor deze bagger. Baumgartl, Boscagli, Bruma zijn geen echte parels he.
Doan mist ook overzicht en handelingsnelheid.
Hij is verantwoordelijk voor deze bagger. Baumgartl, Boscagli, Bruma zijn geen echte parels he.
Doan mist ook overzicht en handelingsnelheid.
Prachtig doelpunt inderdaad. Met zo weinig creativiteit in je elftal denk ik inderdaad dat je Pereiro meer moet laten spelen. Daar staat echter wel tegenover dat hij ook hele periodes onzichtbaar is. En het is natuurlijk ook geen speler waar je de oorlog mee wint. Het is allemaal zo vrijblijvend.Peter schreef:Knappe goal. Snap ook niet dat hij zo weinig speelt.
Ook een heel mooi doelpunt van Berghuis (kopbal 1-0) trouwens.
Nil volentibus arduum
Gaat transfervrij weg. Zou ‘m niettemin altijd opstellen.Peter schreef:Knappe goal. Snap ook niet dat hij zo weinig speelt.
20 verliespunten na een halve competitie. Da’s heul veul. Slap elftal. Staan nu te huggen en ginnegappen met die kakkies. Dat kan niet.
Ik hoor 't net. Belachelijk commentaar inderdaad.
Als scheidsrechter kan ik 'm doorgaans prima hebben. Ik hou er van als er gewoon volwassen duels mogen plaatsvinden. Het is een contactsport. Maar nu gaat het over wel/geen strafschop bij 2-0. Met die beslissing is het einde wedstrijd. Als ik de beelden zie snap ik wel dat ze daar bij PSV boos over zijn. Zijn hand is strak langs zijn lichaam, dit was gewoon geen strafschop.
Meneer Nijhuis gaat een beetje teveel in zichzelf geloven. Dan gaat het meestal fout.
Als scheidsrechter kan ik 'm doorgaans prima hebben. Ik hou er van als er gewoon volwassen duels mogen plaatsvinden. Het is een contactsport. Maar nu gaat het over wel/geen strafschop bij 2-0. Met die beslissing is het einde wedstrijd. Als ik de beelden zie snap ik wel dat ze daar bij PSV boos over zijn. Zijn hand is strak langs zijn lichaam, dit was gewoon geen strafschop.
Meneer Nijhuis gaat een beetje teveel in zichzelf geloven. Dan gaat het meestal fout.
Nil volentibus arduum
En dan maar met kaarten wapperen, omdat ze meneer niet mogen aanspreken op z’n beslissingen. Hij is heel impulsief, dat lijkt me niet goed voor een scheids.999 schreef:Ja, echt heel bizar ...wimpey schreef:Die Nijhuis is toch een schande voor het voetbal: scoor er eerst zelf eens 2. Wat een maf.
Persoonlijk vind ik hem dan ook niet zo'n goeie scheidsrechter.wimpey schreef:En dan maar met kaarten wapperen, omdat ze meneer niet mogen aanspreken op z’n beslissingen. Hij is heel impulsief, dat lijkt me niet goed voor een scheids.999 schreef:Ja, echt heel bizar ...wimpey schreef:Die Nijhuis is toch een schande voor het voetbal: scoor er eerst zelf eens 2. Wat een maf.
Blij met de punten ...