PSV

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

Giacomo Puccini

Re: PSV

Bericht door Giacomo Puccini » do nov 07, 2019 8:26 pm

Zeer middelmatig team zonder Malen en Bergwijn. Blijkbaar nog geen crisis in Eindhoven, maar dat kan ook niet lang meer duren met zoveel belabberde uitslagen op rij. Straks is ook AZ niet meer te achterhalen, en de uitschakeling in Europa komt wel erg dichtbij nu.
Ajax!

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » do nov 07, 2019 8:35 pm

Nummertje 4 ligt er in. Al 5 wedstrijden op rij niet meer gewonnen.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

999

Bericht door 999 » do nov 07, 2019 9:10 pm

Kan iemand mij vertellen wat de invloed ( hand) van van Bommel op dit elftal is.Ik zie v.n spelers die de bal naar voren rammen ..
Blij met de punten ...

zeux

Bericht door zeux » do nov 07, 2019 9:21 pm

Jinne schreef:Nummertje 4 ligt er in. Al 5 wedstrijden op rij niet meer gewonnen.
Wel klote voor de coëfficiënt.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

wimpey

Bericht door wimpey » do nov 07, 2019 9:44 pm

Ajax was met 9 beter dan mbesv met 11.

Wat een tandeloos zootje is dat. Zouden die miskopen langs de scouting zijn geweest of komen die weer uit de koker van trainer en schoonpapa?

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » do nov 07, 2019 9:59 pm

999 schreef:Kan iemand mij vertellen wat de invloed ( hand) van van Bommel op dit elftal is.Ik zie v.n spelers die de bal naar voren rammen ..
Dat was vorig jaar ook al zo, maar toen stond daar Luuk de Jong.

Sjoerd Mossou heeft hem al uitgeroepen tot topcoach, maar Mark van Bommel is een zwakke trainer.

mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19

Bericht door mattie » do nov 07, 2019 10:22 pm

zeux schreef:
Jinne schreef:Nummertje 4 ligt er in. Al 5 wedstrijden op rij niet meer gewonnen.
Wel klote voor de coëfficiënt.
Yep en hun laatste wedstrijd is in Portugal... Lijkt mij een uitschakeling waard..
Weer op zoek naar een Interim coach..

Mano

Bericht door Mano » do nov 07, 2019 10:23 pm

Bommel verziekt het uefa coëfficiënt weer voor NL
Lijkt geen chemie meer tussen spelers.

Hopen dat Feyenoord van de Oostenrijkers weet te winnen
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » do nov 07, 2019 10:24 pm

Gelukkig hebben ze met wat beperkte middelen heel aardig ingekocht.

LASK Linz is gewoon net even wat verder. 12.5 miljoen begroting en daar koop je dus net geen Bruma voor.

zeux

Bericht door zeux » do nov 07, 2019 10:27 pm

Mano schreef:Bommel verziekt het uefa coëfficiënt weer voor NL

Zwitsers
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

zeux

Bericht door zeux » do nov 07, 2019 10:28 pm

(maar voorlopig even niet met dit gepruts)

Mano

Bericht door Mano » do nov 07, 2019 10:42 pm

zeux schreef:

Zwitsers
:smallgrin.gif: Oeps..zat in de buurt :hypocrite.gif:
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

WP_Legend

Bericht door WP_Legend » do nov 07, 2019 11:27 pm

Haalt de trainer de kerst?

Gezond verstand

Bericht door Gezond verstand » vr nov 08, 2019 6:00 am

En juist tegen een land dat een directe concurrent is.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

Toppie

Bericht door Toppie » vr nov 08, 2019 10:53 am

WP_Legend schreef:Haalt de trainer de kerst?
Ja de Kerstboom :biggrin.gif:

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » vr nov 08, 2019 11:10 am

Toon Gerbrands gaat hem niet ontslaan hoor. Dat mag niet van Raiola.

Voor PSV is het te hopen dat Van Bommel zelf opstapt, maar dat zie ik niet zo snel gebeuren.

Yopii

Bericht door Yopii » vr nov 08, 2019 11:12 am

Ome Toon schijnt weer met een boekje bezig te zijn geweest: 'De prijs van succes'. :smallgrin.gif:

Van Bommel lijkt me geen empathische man en of hij een goede trainer is, staat te bezien, maar eerlijk is eerlijk, met de selectie van PSV valt niet veel aan te vangen. Zeker het middenveld is zwaar onder de maat. Er is veel geld gestoken in spelers die tegenvallen, dat mag de scouting zichzelf aanrekenen. Bruma bijvoorbeeld is een kip zonder kop, en dat voor 15 miljoen.

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » vr nov 08, 2019 11:19 am

Ik denk wel dat Van Bommel geen goeie trainer is. Om te beginnen leeft hij in het verleden. Hij denkt nog dat je kunt spelen met een ‘blok op het middenveld’, het 4-2-3-1 zeg maar. Sterker: hij is ervan overtuigd dat het zo moet. Daarnaast zie je dat er geen beweging is zonder bal, behalve bij counters. Spelers weten duidelijk niet waar en wanneer hun loopacties in te zetten. Daar wordt dus niet op getraind (vorig seizoen werd dit nog verbloemd via de lange peer op Luuk deJong). Ten derde gedraagt hij zich autoritair. Ook dat is echt passé. Mensen gaan tegenwoordig op een normale manier met elkaar om. Het is niet voor niets dat de formule van Mourinho is uitgewerkt.

Alexander

Bericht door Alexander » vr nov 08, 2019 11:22 am

Jöhnk schreef:Toon Gerbrands gaat hem niet ontslaan hoor. Dat mag niet van Raiola.

Voor PSV is het te hopen dat Van Bommel zelf opstapt, maar dat zie ik niet zo snel gebeuren.
Lees de tweet van Toon even en vooral de reacties daaronder. Genieten.

999

Bericht door 999 » vr nov 08, 2019 11:29 am

Jöhnk schreef:Ik denk wel dat Van Bommel geen goeie trainer is. Om te beginnen leeft hij in het verleden. Hij denkt nog dat je kunt spelen met een ‘blok op het middenveld’, het 4-2-3-1 zeg maar. Sterker: hij is ervan overtuigd dat het zo moet. Daarnaast zie je dat er geen beweging is zonder bal, behalve bij counters. Spelers weten duidelijk niet waar en wanneer hun loopacties in te zetten. Daar wordt dus niet op getraind (vorig seizoen werd dit nog verbloemd via de lange peer op Luuk deJong). Ten derde gedraagt hij zich autoritair. Ook dat is echt passé. Mensen gaan tegenwoordig op een normale manier met elkaar om. Het is niet voor niets dat de formule van Mourinho is uitgewerkt.
Ik denk dat ook.Punt lijkt me wel dat, mits iedereen fit dat door een trainer met een duidelijke visie en aanpak er heel wat meer ( voetballend ) uit de Psv selectie te halen is.
Blij met de punten ...

Yopii

Bericht door Yopii » vr nov 08, 2019 11:34 am

Dat is ook waar. :biggthumpup.gif:

Vorig seizoen alle ballen op De Jong, terwijl je met een spits als De Jong in een grote competitie niet meer kunt aankomen. De Eredivisie is erg naar binnen gericht wat dat betreft.

Maar... de selectie van PSV lijkt nergens op, en het falen van spelers (Zoet!) mag je niet alleen aan de trainer toeschrijven. Het lijkt wel werkweigering.

PSV had altijd goede lijntjes met zaakwaarnemers, maar naar het zich laat aanzien hebben ze nu alleen Raiola nog. Dus inderdaad, Van Bommel zal wel blijven zitten.

wimpey

Bericht door wimpey » vr nov 08, 2019 12:12 pm

Zorgen en vraagtekens ook bij de opperfan namens de Pravda: https://www.ed.nl/psv/als-dit-nog-even- ... ~a1926ec8/

wimpey

Bericht door wimpey » vr nov 08, 2019 12:32 pm

Yopii schreef:Ome Toon schijnt weer met een boekje bezig te zijn geweest: 'De prijs van succes'. :smallgrin.gif:
Mooie timing van die boekpresentatie. :biggthumpup.gif:
Van Bommel lijkt me geen empathische man en of hij een goede trainer is, staat te bezien, maar eerlijk is eerlijk, met de selectie van PSV valt niet veel aan te vangen.
Van Bommel komt wat kil over. Calculerend. Reageert prikkelbaar op een lastige vraag. Ik denk dat ie het deep down maar niets vindt, dat het stappenplan v.w.b. zijn carrière wordt verneukt door spelers van het niveau van mbesv en een dito TD.

Zou ie in tijden als deze kunnen praten met z'n spelers, zonder dat die spelers zich geïntimideerd/gekleineerd voelen? Ik betwijfel het. De onvolprezen Rik van den Boog zou zeggen: even spiegelen. :biggrin.gif: Zou Van Bommel dat doen? Ik betwijfel het. Aan hem ligt het niet. Toch?! :hypocrite.gif:
Zeker het middenveld is zwaar onder de maat. Er is veel geld gestoken in spelers die tegenvallen, dat mag de scouting zichzelf aanrekenen. Bruma bijvoorbeeld is een kip zonder kop, en dat voor 15 miljoen.
mbesv heeft op papier op iedere plek een betere speler staan dan Sparta en LASK Linz. Positiespel van mbesv is ronduit knudde. En dat is niet van deze reeks van 5 wedstrijden. Blok en gokken op wat daarvoor staat. Schoonpapa-voetbal.

Stel je bent scout: dan ga je toch vóór aankopen als Bruma, die Griek, Doan, Baumgartl liggen? Ik vermoed sterk dat die aankopen er door TD en/of MVB/schoonpapa heengejaagd zijn.

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » vr nov 08, 2019 12:41 pm

Yopii schreef:Maar... de selectie van PSV lijkt nergens op, en het falen van spelers (Zoet!) mag je niet alleen aan de trainer toeschrijven. Het lijkt wel werkweigering.
Misschien is het dat ook wel... maar dat zie ik dan niet los van het gedrag van de trainer.

Van Bommel acteert een soort maffiabaas of zoiets. Ik kan me voorstellen dat spelers zich daardoor geïntimideerd voelen. Ik kan me ook voorstellen dat je als speler niet voor zo’n man door het vuur gaat.

Yopii

Bericht door Yopii » vr nov 08, 2019 12:42 pm

Bruma staat al jaren op het lijstje. Iemand binnen PSV moet dolenthousiast over die jongen zijn geworden. Dat is zeker een scout die in zijn vrije tijd naar paardenrennen gaat. :confused.gif:

De scouts hebben weinig te vertellen nadat ze zijn aangekomen met Pereiro, Guti en die Argentijnse spits die alweer uitgeleend is. En iemand moet die Lato toch gescout hebben ? En Boscagli, hmmm, kwam die uit het netwerk van MVB en schoonpapa? :confused.gif:

Ome Toon roept op tot rust. 'Iedereen moet nu achter het elftal gaan staan', meer komt er niet uit zijn mond. Daar zou ik niet door gerustgesteld zijn, als ik supporter van PSV was. :smallgrin.gif:
Ome Toon poept het ene boekje na het andere uit, maar intussen loopt het niveau van PSV van jaar tot jaar terug. Daar is hij toch verantwoordelijk voor.

Plaats reactie