Haha ja kapotte ruit!Jöhnk schreef:Goede analyse van Van Bommel: 'na de rode kaart van Pieters speelden we met een ruit op het middenveld'
PSV
Moderator: mods
Re: PSV 2012-2013
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer. Epicurus
-
Thom schreef:Haha ja kapotte ruit!Jöhnk schreef:Goede analyse van Van Bommel: 'na de rode kaart van Pieters speelden we met een ruit op het middenveld'

Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Met drie man alleen voor de keeper, allemaal een keertje proberen en niet scoren. Dat is gewoon echt knap!
Nil volentibus arduum
Wat een gek, die Pieters. 

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Dit was overduidelijk een tactische meesterzet van de kleine generaal: "jongens vandaag thuis ff verliezen van Pec Zwolle, dan gaat de gemeente Eindhoven op zeker die transfer van Maher financieren!"
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Respect!
Fraai voorbeeld voor de jeugd!
Fraai voorbeeld voor de jeugd!

Advocaat de toptrainer, hij zit er bovenop en dan komt het allemaal goed. Ik moet eerlijk zeggen dat hij in mijn achting is gestegen door het voetbal wat hij met Zenith liet zien, maar dat lijkt toch meer de uitzondering. Ze hebben het daar nu over de 1e succesperiode van hem bij PSV, maar volgens mij werd het elftal met Stam, Jonk, Cocu, Nilis en nog een paar internationals toen een paar keer helemaal weggetikt door Ajax in verval.
Wollt ihr den totalen Mensch?
Uit de samenvatting kreeg ik mee dat er behoorlijk wat onvrede was tussen de spelers op het veld. Dat is alvast een mooi teken. Die groep zit gewoon onevenwichtig in elkaar en dat gaan ze op korte termijn niet meer oplossen. Ook niet door nog even met een zak geld naar Alkmaar te rijden.
Nil volentibus arduum
Bloemetje naar Stam en een Pluim
voor Pluim 

Thom schreef:Haha ja kapotte ruit!Jöhnk schreef:Goede analyse van Van Bommel: 'na de rode kaart van Pieters speelden we met een ruit op het middenveld'

Arme ruit trouwens. Denk dat die Pieters wel door de grond onder het stadion kan zakken.
Daar heeft hij in ieder geval voorlopig alle tijd voor....
Beschadiging onderarm Pieters; herstel pas later duidelijk
19 januari 2013
PSV meldt in een update over de status van Erik Pieters dat de linksback afgelopen nacht geopereerd is. Daarbij bleek een beschadiging aan meerdere structuren in zijn onderarm. De herstelduur zal de komende weken duidelijk worden.
Bron: PN
Nil volentibus arduum
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Hahaha, heerlijk!
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Thijs schreef:Hahaha, heerlijk!

Dit ook: De herstelduur zal de komende weken duidelijk worden.
Over een week of 5 zal duidelijk zijn dat ie er een week of 8 uit ligt.

Echt, wat een knurft. Daar is psv (ook) lekker mee, want ik meen dat die gozer na volgend seizoen transfervrij is.
Het gaat prima met psv. Nu nog 10 miljoen voor Maher aftikken. Met hem erbij is psv defensief veel zekerder.

Wat vonden jullie trouwens van Van Bommel? Die wordt er echt niet beter op, vind ik. En dan te bedenken dat hij ook volgend seizoen een gegarandeerde basisplaats heeft onder schoonvader.
Speelt zo ongeveer zoals ik had verwacht. Was gewoon geen goed plan om hem terug te halen op deze leeftijd. Hij kan het niet meer belopen.
Nil volentibus arduum
Net zo'n lekkere aankoop als Zanka en Waterman.Jöhnk schreef:Wat vonden jullie trouwens van Van Bommel? Die wordt er echt niet beter op, vind ik. En dan te bedenken dat hij ook volgend seizoen een gegarandeerde basisplaats heeft onder schoonvader.
In één woord genieten: http://www.youtube.com/watch?v=OBj-2wEvoBg
Marcelo, Zanka, Waterman, Bommel en Hutchinson: tja, dan verlies je dus (ook) van PEC.
Dít is me ook een figuur.
http://psv.netwerk.to/nieuws/artikel/29 ... ven%27.php
Twitter, leuk medium:
_Erik_Pieters_ Today it's matchday: @PSV - PEC Zwolle #psvzwo
zorgen voor een goede start in 2013 met de boys en fans #letsdoittogether
#back #play #win

http://psv.netwerk.to/nieuws/artikel/29 ... ven%27.php
Twitter, leuk medium:
_Erik_Pieters_ Today it's matchday: @PSV - PEC Zwolle #psvzwo

met van bommel, 17 punten verloren
zonder van bommel 0 punten verloren
Heel gunstig deze overwachte nederlaag.
Nu Az die bonyloze fietstassen ff tikken, en het kan een heel mooi weekend worden voor
(toch, ik heb een dejavu met vorig jaar, feyenoord, troosteloze arena en erg koud 1-1)
zonder van bommel 0 punten verloren
Heel gunstig deze overwachte nederlaag.
Nu Az die bonyloze fietstassen ff tikken, en het kan een heel mooi weekend worden voor

(toch, ik heb een dejavu met vorig jaar, feyenoord, troosteloze arena en erg koud 1-1)
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
Haha, op YouTube schreef iemand "Bloed, Zweet en Ramen!". 

Die Maher zal zich ook nog wel een keer achter de oren krabben.
Wollt ihr den totalen Mensch?
psv mist Engelaar, iemand die volgens jou i.t.t. Siem de Jong specifieke kwaliteiten heeft.Le T. schreef:Die Maher zal zich ook nog wel een keer achter de oren krabben.

Dat zou je denken, maar in de praktijk zie je doorgaans dat spelers zich door zulke zaken niet laten beïnvloeden als ze hun keuze eenmaal hebben gemaakt. Maher wil weg en als PSV over de brug komt dan is hij weg.Le T. schreef:Die Maher zal zich ook nog wel een keer achter de oren krabben.
- InnerHarbour
Goed plan, vooral weer een zaalvoetballende dwerg, zoals Mahler, kopen in plaats van een echte verdediger zoals een Alex. 

YNWA
- El Clavo
- AT Toto winner 08/09
Ja, zo is die inhaalrace natuurlijk ook niks meer aan als je thuis al van Zwolle gaat verliezen.