Vitesse
Moderator: mods
Re: Vitesse
Ging op zijn 11e van Doetinchem naar Ajax en op zijn 16e naar de A-jeugd van Vitesse. Toch een klein beetje eigen opleiding... 

Die 14 wedstrijden?Sandro_Calaaabro schreef:Dat hoeft op zich ook niet; je had hem ook bij Anderlecht kunnen volgen.

Die jongen heeft maar iets van 50 wedstrijden gespeeld sinds 2012.
Speciaal voor Wouter. Mocht je het gemist hebben en toch willen zien:
http://www.omroepgelderland.nl/tv/progr ... /916744484
http://www.omroepgelderland.nl/tv/progr ... /916744484
"Hate it or love it, the underdog's on top".
Ik mis een hele hoop sinds ik in het laagland woon waar Arnhemmers van grote hoogte op neerkijken, Sandro...
Lager dan Rotterdam kun je niet zinken
Die Büttner is wel een beetje een patsertje he? Maar volgens mij geen verkeerde gast.

Die Büttner is wel een beetje een patsertje he? Maar volgens mij geen verkeerde gast.
In Rotterdam heb je tenminste nog wat hoogtepunten.
En Büttner is volks ja.
En Büttner is volks ja.
Hoogte 80 zou ik niet echt een 'park' noemen. :-)
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Betis schijnt interesse te hebben in Kashia.
Büttner naar Vitesse.
Diks ook. Nu Pröpper en Van Ginkel nog en de reünie kan echt beginnen.
- InnerHarbour
Sinds dat Vitas Feyenoord uitschakelde in de beker heeft Wouter wel weer zijn grote muil terug. Zie je elk jaar, een opleving en daarna back to normal. Wouter duikt dan weer onder.
YNWA
Ja, je hebt wel een heel grote muil als je opschrijft dat Diks terug gaat naar Vitesse. En ik was in geen velden of wegen te bekennen in de beroerde jaren natuurlijk. 

Laat Wouter met rust hé.
Vitesse is een mooie club.
Vitesse is een mooie club.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
- InnerHarbour
Vitas was een mooie club voordat die luchtfietser Aalbers de macht greep. Nu is het een satellietclub van Chelsea dat speelt in een sfeerloze evenementenhal. Niks meer van over.
YNWA
Wat doet wouter nu.precies verkeerd behalve dat hij niet snapt dat NEC de mooiste club van Gelderland is?
En die discussie over chelsea 2 kennen we nu wel toch?
En die discussie over chelsea 2 kennen we nu wel toch?
Hij woont ook nog eens in Rotterdam Javiskamp. Fouter kan je het bijna niet krijgen. 

Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Ik dacht dattie in Den Haag woonde...
Haha...
Ik trek me dan weer terug uit deze discussie...

Haha...
Ik trek me dan weer terug uit deze discussie...

Het is niet voor niks dat we deze smiley wel hebben van NEC en niet van Vitas. NEC! 

Tja, ik kwam in 1989 voor het eerst bij Vitesse als jongetje en dan kom je toch nooit meer van die liefde af...Ookal zijn veel wedstrijden het aanzien niet waard en heb ik me regelmatig afgevraagd waarom ik toch weer het halve weekeinde eraan besteed...Dan ga je de week erop toch weer en ja, dan word je optimistisch als er opeens een beker lonkt. Die zullen ze wel niet winnen, maar toch...
Overigens denk ik niet dat er veel clubs zijn in de eredivisie met zo veel eigen jeugd in de selectie. Ik vind het in elk geval wel leuk met spelers als Room, Van Wolfswinkel, Diks, Buttner, Kashia etc. Sowieso kreeg ik bij die wedstrijd tegen Feyenoord voor het eerst in jaren het gevoel dat het weer eens echt ergens om ging, zoals in de jaren van Karel Aalbers en de jaren pal erna (Bremen-uit etc.).

Overigens denk ik niet dat er veel clubs zijn in de eredivisie met zo veel eigen jeugd in de selectie. Ik vind het in elk geval wel leuk met spelers als Room, Van Wolfswinkel, Diks, Buttner, Kashia etc. Sowieso kreeg ik bij die wedstrijd tegen Feyenoord voor het eerst in jaren het gevoel dat het weer eens echt ergens om ging, zoals in de jaren van Karel Aalbers en de jaren pal erna (Bremen-uit etc.).
Laatst gewijzigd door Wouter op di jan 31, 2017 7:25 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Ik kan me nog heel goed herinneren dat Nekkers vonden dat Vitesse een vreemdelingenlegioen had en dat ze dat vreselijk vonden aan die club...
Daar lees ik nu (heel raar) niks meer over bij ze... :)
Ik heb helemaal niks met Vitesse, maar ook niks met dit NEC. Ik hoop dat ze in de eredivisie blijven, maar daar houdt het ook echt mee op...
Waarom zou Vitesse de beker niet winnen? Ik denk dat ze de beste zijn uit de teams die over zijn gebleven...
Gefeliciteerd alvast... :)
Daar lees ik nu (heel raar) niks meer over bij ze... :)
Ik heb helemaal niks met Vitesse, maar ook niks met dit NEC. Ik hoop dat ze in de eredivisie blijven, maar daar houdt het ook echt mee op...
Waarom zou Vitesse de beker niet winnen? Ik denk dat ze de beste zijn uit de teams die over zijn gebleven...
Gefeliciteerd alvast... :)
Als je in 125 jaar zes wedstrijden om het landskampioenschap en drie bekerfinales verliest, en de prijzenkast vol spinnenwebben zit, word je niet heel optimistisch. Daarnaast schat ik AZ iets hoger in, ondanks die 2-1 afgelopen zondag. AZ heeft een grabbelaar op doel maar verder een goede ploeg.
Maar AZ krijgt Krul begrijp ik op nu.nl
Dat bedoel ik nou. Zul je zien dat het in de finale een strafschoppenserie wordt. Vitesse met Room die nooit een pingel pakt en AZ met strafschoppenstopper Krul. Brrrr....