Als mensen roepen om een speler die een wedstrijd uit het niets kan beslissen dan duidt dat er dikwijls op dat het spel dat niets wordt waaruit dan toch beslist kan worden.Duke schreef:Yep, dat is hem. Er werden nog meer namen genoemd, maar deze 2 waren het meest concreet. Ze zoeken de 'Ruiz-factor', iemand die vanuit het niets een wedstrijd kan beslissen, dat zou Coelho moeten zijn. Het ging om huur, heb ik begrepen.
FC Twente 2011-2012
Moderator: mods
Re: FC Twente 2011-2012
Wollt ihr den totalen Mensch?
Als het probleem bij de trainer lag, hoef je toch geen rij nieuwe spelers te halen als je die trainer eruit geschopt hebt?
I think I lost my fucking headache
-
Klopt helemaal, maar een vervanger voor Ruiz is er niet gekomen van het zomer. Daar moet nog wel iemand voor komen. Ik verwacht persoonlijk wel aardig wat mutaties deze zomer. Spelers die weggaan of moeten zeg maar. Daar moet je ook al wel rekening mee houden. Tiendalli was bovendien niet de sterkste speler van de eerste seizoenshelft en of Kuipers het niveau weer snel kan halen is ook gewoon de vraag.LucaS schreef:Als het probleem bij de trainer lag, hoef je toch geen rij nieuwe spelers te halen als je die trainer eruit geschopt hebt?
FC Twente 2011-2012
Dus komende zomer stroomt de jeugd wel door onder McClaren....?
-
Weet ik niet, mijn glazen bol is kapot gevallen ;-)
McClaren heeft i het verleden weinig jeugd gebruikt, maar heeft aangegeven dat hij wel jeugd wil gebruiken als het niveau goed is. Makkelijke uitspraak natuurlijk, maar we zullen het zien. Ik verwacht wel dat hij enige jeugd zal inpassen, maar de meesten zullen wel aangetrokken worden.
McClaren heeft i het verleden weinig jeugd gebruikt, maar heeft aangegeven dat hij wel jeugd wil gebruiken als het niveau goed is. Makkelijke uitspraak natuurlijk, maar we zullen het zien. Ik verwacht wel dat hij enige jeugd zal inpassen, maar de meesten zullen wel aangetrokken worden.
-
McClaren heeft in zijn eerste periode ook spelers aangetrokken en in mijn herinnering (Kan ook onder zijn voorganger en/of opvolger zijn geweest) zijn de meeste spelers mislukt, een Iraniër, iemand uit Kazachstan enz.FCT-Bantje schreef:Weet ik niet, mijn glazen bol is kapot gevallen ;-)
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
-
Met jou herinnering is niets mis. Hij maakte ons ook kampioen naar ik mij herinner ;-)Demosthenes schreef:McClaren heeft in zijn eerste periode ook spelers aangetrokken en in mijn herinnering (Kan ook onder zijn voorganger en/of opvolger zijn geweest) zijn de meeste spelers mislukt, een Iraniër, iemand uit Kazachstan enz.FCT-Bantje schreef:Weet ik niet, mijn glazen bol is kapot gevallen ;-)
De huur van Jaja is rond, volgens het AD van vandaag. Maar inderdaad, iemand die 8 clubs heeft versleten (en weg mocht toen ie in de beste jeugdopleiding van Nederland zat) is geen zekerheidje.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Bron: Algemeen dagblad.Henk van Stee was hoofd opleidingen bij Feyenoord toen men Coelho aantrok. "We hebben lang getwijfeld, omdat hij er eigenlijk niet uitziet", zegt Van Stee in gesprek met de ochtendkrant. "Hij is lang, slungelachtig, maar heeft wel een geweldig schot." Dat liet onder meer zien bij Getafe, Flamengo, Metalist Charkov en Trabzonspor.
Bij Metalist scoorde de Braziliaan 31 keer in 60 competitiewedstrijden, Van Stee maakte het mee als hoofd jeugdopleidingen bij concurrent Shaktar Donetsk. "Net als in België werd zijn geweldige schot ook in Oekraïne zijn handelsmerk. Daar scoorde hij vaak mee, al moet het niveau van de competitie niet geromantiseerd worden."
-
Dat laatste kan ik me, ondanks het goede geheugen, niet herinnerenMet jou herinnering is niets mis. Hij maakte ons ook kampioen

Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
-
Demosthenes schreef:Dat laatste kan ik me, ondanks het goede geheugen, niet herinnerenMet jou herinnering is niets mis. Hij maakte ons ook kampioen

Even je geheugen een boost geven

-
Mislukt. De dames, die zijn kampioen geworden? Leuke foto.Even je geheugen een boost geven

-
Dames afgelopen seizoen inderdaad. Ik wist niet dat je je zo in FC Twente interesseerdeDemosthenes schreef:Mislukt. De dames, die zijn kampioen geworden? Leuke foto.Even je geheugen een boost geven

-
Ik ken je voorkeur niet, maar het gaat om damesDames afgelopen seizoen inderdaad. Ik wist niet dat je je zo in FC Twente interesseerde

Zo, ziet er goed uit wat FC Twente laat zien. Staan na twintig min. spelen met 2-0 voor. De Jong is een klasbak. Z'n broer niet.
Twente laat helemaal niks zien. Luuk scoort 2 keer sterk, c'est tout.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Ik vind ze zeker niet slecht spelen. Paar mooie aanvallen gezien. Vooral Ola John sticht veel gevaar.
Tsjonge jonge, wat wordt er slecht verdedigd in Nederland. Abominabel gewoon. 3-1.
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Janko schijnt voor 5 miljoen naar FC Porto te gaan.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
-
Ondanks alles zou ik dat toch zonde vinden. Blijft wel een klasse spits. Is alleen nooit goed gebruikt. Prima pinchhitter alleen veel te duur daarvoor.
Wesley Verhoek zou in beeld zijn als vervanger.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Sterke onderhandelingspositie.Heracles rekent op transfer: 'Wij gunnen onze buren ook wel iets'
Maandag, 30 januari 2012 om 12:43
FC Twente is bezig Marc Janko te verkopen aan FC Porto en denkt aan Glynor Plet als opvolger van de Oostenrijkse spits. Plet maakte dit seizoen al tien goals voor Heracles Almelo en was vorig seizoen ook goed voor zeven doelpunten. De twee clubs uit het oosten hebben nog zo'n anderhalve dag om de transfer af te ronden en Heracles-voorzitter Jan Smit rekent erop dat het goedkomt.
/
“Wij gunnen onze buren ook wel iets”, zegt de preses maandag tegen TC Tubantia. Hij benadrukt dat FC Twente niet de enige club is, die in de markt is voor Plet; ook een niet nader bekendgemaakte club uit Frankrijk heeft een schriftelijk bod neergelegd voor de 25-jarige spits. “Maar Twente moet er eerst ook nog met de speler uitkomen”, geeft Smit aan.
Plet begon in 2005 in het shirt van FC Den Bosch, maar zakte na twee seizoenen af naar FC Lisse. Bij Telstar probeerde hij het opnieuw en dat ging goed; in twee jaar tijd scoorde hij 39 keer. Daarop volgde een transfer naar Heracles, waar zijn contract nog anderhalf seizoen loopt. Plets zaakwaarnemer zei eerder op de dag al dat FC Twente inderdaad navraag had gedaan. “Het zou een jongensboek zijn voor Glynor. In anderhalf jaar tijd van Telstar naar een titelkandidaat in de Eredivisie".
VZ

Rond met ADO over Verhoek. Nu er nog uitkomen met de speler zelf. Groningen laat Tadic niet naar Twente vertrekken ondanks een uitstekend bod, aldus Nijland. Binnenkort gaan ze om tafel voor een transfer van Tadic komende zomer.
Tadic lijkt me een goede aankoop. Verhoek...mwoah. Lijkt niet de vorm van vorig seizoen te evenaren. Oogt ook dik.
Tadic lijkt me een goede aankoop. Verhoek...mwoah. Lijkt niet de vorm van vorig seizoen te evenaren. Oogt ook dik.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Verhoek is niét veel.. Liever betalen ze een miljoentje meer voor Tadic.
IK GELOOF!!!!!!
- Jinne
- Site Admin
Heb je ze wel allebei nodig? John doet het toch prima tot nu toe?
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!