FC Utrecht

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13443
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Re: FC Utrecht

Bericht door Arthur » ma feb 02, 2015 3:47 pm

Baseman schreef:,,De publieke opinie heeft er niet toe geleid dat we bakzeil halen''
Oftewel: dat is de enige reden, maar dat durft hij niet toe te geven.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: FC Utrecht

Bericht door Jöhnk » ma feb 02, 2015 4:20 pm

Wat een gezwalk. Je zou bijna denken dat Tiny Sanders het voor het zeggen heeft bij FC Utrecht.

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: FC Utrecht

Bericht door Yopi » ma feb 02, 2015 7:23 pm

Tante Tiny, ik mis hem wel. :smallgrin.gif:

Doet me ook denken aan de 'lovebite' van Martin Jol. :666.gif:

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41190
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: FC Utrecht

Bericht door Marillion » zo feb 08, 2015 10:10 am

Haha, eerst was er niets aan de hand. Daarna moest er toch een schorsing komen en nu moet Kali weg:
Alflen noemt vertrek Kali 'beste oplossing voor iedereen'

Robby Alflen denkt dat het voor Anouar Kali het beste is om te vertrekken bij FC Utrecht. Een club uit Qatar wil de middenvelder overnemen. Kali kwam onlangs in opspraak omdat hij teamgenoot Kristoffer Peterson een gebroken kaak sloeg op de training. Het publiek van Utrecht floot hem uit en de clubleiding schorste hem voor drie duels. "Ik weet dat het speelt en denk dat een transfer het beste voor iedereen is. Daar denkt Kali hetzelfde over", zegt Alflen in gesprek met FOX Sports. "Hij moet naar buiten toe een strijd aangaan die moeilijk te winnen is. Bovendien moeten we verkopen en dat is met Tommy Oar ook al niet gelukt."

Kali keerde vorig jaar terug in de Domstad na één jaar bij Roda JC. Aangezien de transfermarkt in Qatar nog open is, kan de middenvelder nog deze maand vertrekken bij de club waar hij in opspraak is geraakt.

Bron: nusport.nl
Nil volentibus arduum

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Re: FC Utrecht

Bericht door Baseman » ma feb 09, 2015 9:38 am

Wat een farce...

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33988
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: FC Utrecht

Bericht door Duke » wo mar 25, 2015 11:02 am

FC Utrecht breekt met Alflen en Adriaanse

FC Utrecht gaat na dit seizoen niet verder met trainer Robby Alflen. Ook adviseur Co Adriaanse vertrekt na dit seizoen uit de Domstad. Onder het duo was aanvallend en spectaculair voetbal een van de speerpunten, maar vielen de resultaten tegen.

De club heeft besloten het na dit seizoen aflopende contract van Alflen niet te verlengen. 'Onder zijn leiding zijn we weer aanvallend gaan voetballen en zijn diverse jonge jongens doorgebroken en zichtbaar beter geworden. Het spelbeeld en de behaalde resultaten zijn echter onevenwichtig. Daarnaast hebben we over meer zaken gesproken met betrekking tot de toekomst. Hier verschillen we, zo blijkt na één jaar samenwerking, teveel van mening en visie', licht directeur Wilco van Schaik toe op de clubsite.

Adriaanse
Technisch adviseur Adriaanse legt aan het einde van dit seizoen zijn taken bij de nummer twaalf van de Eredivisie neer. 'Voor mij persoonlijk was de rol als adviseur een andere rol dan ik gewend was. Ik denk dat ik onderschat hoe minimaal mijn invloed is het op het eindresultaat, op het veld. Mijn opdracht is niet geslaagd, dus heb ik besloten niet verder te gaan', laat Adriaanse weten.

De breuk tussen Alflen en FC Utrecht kondigde zich dinsdag al aan. Alflen liet gisteren al weten alleen volmondig ja te willen zeggen tegen een contractverlenging van zijn aflopende verbintenis. Woensdag herhaalt hij dat standpunt op de clubwebsite. 'Ik heb altijd gezegd dat de enige basis om samen te werken, 100 procent vertrouwen is. We hebben naar elkaar uitgesproken hoe we dit seizoen hebben ervaren en hoe we over de toekomst denken. Plussen en minnen hebben we benoemd, en we zijn tot de conclusie gekomen dat de basis onvoldoende was om met elkaar door te gaan op de ingeslagen weg.'

Alflen is bezig aan zijn eerste seizoen als hoofdtrainer bij FC Utrecht. Hij volgde afgelopen zomer Jan Wouters op. Tussen 2011 en 2014 was Alflen al als assistent-coach actief in de Domstad en tussen 2009 en 2011 werkte hij bij het beloftenelftal. De voormalige speler van onder meer FC Utrecht en Ajax begon zijn trainersloopbaan in 2007 bij het inmiddels failliete HFC Haarlem.
www.vi.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33988
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: FC Utrecht

Bericht door Duke » zo nov 01, 2015 10:28 pm

´FC Twente keurt spreekkoren supporters FC Utrecht af´

FC Twente keurt de spreekkoren van supporters van FC Utrecht die vanmiddag tijdens het duel tussen beide clubs te horen waren uiteraard af. Dat laat de club in een reactie weten aan de Tubantia.

Tijdens het duel waren vanaf de tribune vuurwerkgeluiden te horen, waarmee supporters verwezen naar de vuurwerkramp van 13 mei 2000. Tijdens een blessurebehandeling van FC Twente-speler Thomas Agyepong zongen supporters van FC Utrecht het ´bananenlied´.

´Wat iedereen heeft gehoord, hebben wij ook gehoord. Helaas´, laat FC Twente-woordvoerder Richard Peters in een eerste reactie aan de krant weten. De club wil het daar voorlopig bij houden. De aanklager betaald voetbal van de KNVB is nu aan zet.
www.rtvoost.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: FC Utrecht

Bericht door Demosthenes » zo nov 01, 2015 11:21 pm

Volgende keer geen Twente-supporters meer naar Utrecht - Twente, probleem opgelost, wie kan zich nog gekwetst voelen?

Volgende week weer de "creatieve" JHK-spandoeken vervangen door JHT o.i.d. (T voor Tumor), de media zullen wel gelukzalig melden dat het publiek zich weer fantastisch heeft gedragen.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: FC Utrecht

Bericht door InnerHarbour » ma nov 02, 2015 10:28 am

FC Utrecht klaar met deel supporters na racistische spreekkoren
Foto: ANP
Gepubliceerd: 02 november 2015 07:46
Laatste update: 02 november 2015 09:16

FC Utrecht-directeur Wilco van Schaik zegt helemaal klaar te zijn met een deel van de fanatieke aanhang van zijn club, na racistische spreekkoren gericht tegen Thomas Agyepong, een Ghanese speler van FC Twente.
Het gaat om een deel van de fans op de Bunnikside, waar de harde kern van FC Utrecht zit. De club speelde zondag tegen FC Twente (4-2 winst).

Op het moment dat Agyepong op de grond lag met een blessure zongen ze: "Ik heb geen bananen vandaag."

"Wij gaan dit incident niet bagatelliseren", zegt Van Schaik op de site van FC Utrecht over de racistische spreekkoren.

"We willen het juist publiekelijk en nadrukkelijk benoemen en één glasheldere boodschap meegeven: wij zijn hier echt hé-lé-máál klaar mee. En met wij spreken we ook over ons publiek dat zich tegen dit spreekkoor liet horen."

Van Schaik wil in kaart brengen wie de spreekkoren zongen. "We hebben onze buik vol van die randfiguren die elke keer proberen een mooie voetbalmiddag te verpesten."

FC Utrecht doet ook onderzoek naar een kwetsend spandoek dat in het uitvak hing.
Oh jee ze zijn er hé-lé-máál klaar me volgens het bestuur, wat zou de beloning deze keer zijn?
YNWA

Gebruikersavatar
Rooie
Berichten: 8117
Lid geworden op: ma mar 31, 2008 10:52 am
Locatie: Amsterdam

Re: FC Utrecht

Bericht door Rooie » ma nov 02, 2015 10:34 am

Echt hè, die hebben een partij boter op hun hoofd. Zelf constant weigeren je eigen aanhang aan te pakken, ze zelfs faciliteren om onder een door de KNVB opgelegde straf uit te komen en nu opeens de vermoorde onschuld spelen. Bah :kots:

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33988
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: FC Utrecht

Bericht door Duke » ma nov 02, 2015 11:22 am

Zo, ze gaan het benoemen! Dat zal indruk maken... :excited.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23236
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: FC Utrecht

Bericht door Cruijff » zo nov 29, 2015 7:30 pm

Peter schreef:Hahaha de Utrecht supporters gaan echt zwaar over een lijn en vervolgens is de uitkomst dat de Ajaxfans thuis moeten blijven. Dat is echt weer een sterk staaltje, hoor. :excited.gif:
Benji schreef:En die reactie van die Van Schaik dan. 'Een unieke straf uitgedeeld door de KNVB', hij weet dondersgoed dat hij z'n eigen publiek door een foefje onder die straf laat uitkomen. Huichelaar.

Als KNVB zijnde kan je dit toch ook niet over je heen laten gaan.
Bij Utrecht wisten ze maar donders goed dat dit de uitkomst zou gaan worden en van de KNVB hoef je sowieso nooit een consequent optreden te verwachten. :kots:

Sneue club dat Utrecht. :aai.gif: Vandaag herdachten ze David di Tommaso in slechts een halfleeg stadion en over een paar weken komt Ajax op bezoek dus dan zit, op het uitvak na, het hele stadion weer vol tokkies met een vers repertoire aan antisemitische liederen.

Prettige wedstrijd!

Gebruikersavatar
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Berichten: 10434
Lid geworden op: do jun 10, 2004 9:10 pm

Re: FC Utrecht

Bericht door mattie » zo feb 07, 2016 6:30 pm

Gaat deze club alleen tegen Ajax voluit..
Als je bedenkt dat je afgelopen Donderdag met 1-3 wint, dan ga je toch vandaag voor de " kil "
Op naar een nieuw RUK seizoen.. heerlijke een Duitse TD.. Wie schopt hem eruit.. deze man is het Failliet van Ajax

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11946
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Re: FC Utrecht

Bericht door Sandro » zo mar 13, 2016 7:30 pm

Wat een goal van Haller zeg.
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23236
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: FC Utrecht

Bericht door Cruijff » wo apr 20, 2016 7:37 pm

Lekkere club hè dat Utrecht. Afgelopen weekend volle bak gegeven tegen Ajax en nu verliezen ze gewoon thuis van de Graafschap.

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11946
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Re: FC Utrecht

Bericht door Sandro » wo apr 20, 2016 7:43 pm

Joosten mocht na z'n zondagsschot afgelopen zondag nu in de basis beginnen, maar dat mocht niet echt baten dus....Moet ineens denken aan de mooie uitspraak van de commentator toen Oliseh er jaren terug één verschrikkelijk hard inschoot voor Ajax van een flinke afstand: "Wat een zondagsschot van Sunday Oliseh!"
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41190
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: FC Utrecht

Bericht door Marillion » wo apr 20, 2016 9:23 pm

Cruijff schreef:Lekkere club hè dat Utrecht. Afgelopen weekend volle bak gegeven tegen Ajax en nu verliezen ze gewoon thuis van de Graafschap.
Er zit ook een voordeeltje aan. Cambuur gaat straks tegen PSV op voor hun allerlaatste strohalm. En met een beetje geluk speelt Ajax op de laatste speeldag tegen De Graafschap dat rechtstreekse degradatie dan heeft ontlopen en zich liever wil sparen voor de nacompetitie.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11946
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Re: FC Utrecht

Bericht door Sandro » zo apr 24, 2016 2:00 pm

Ruiter keept vanavond niet. Dat wordt wat voor die Bednarek. Tegen Ajax keepte hij onzeker, maar had hij het geluk dat hij niet veel hoefde te doen. Dat zal vanavond vast anders zijn.
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Gebruikersavatar
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Berichten: 10434
Lid geworden op: do jun 10, 2004 9:10 pm

Re: FC Utrecht

Bericht door mattie » zo apr 24, 2016 5:02 pm

Zou wel gaaf zijn als Utrecht vandaag wint.. Geen Coolsingel.. Geen Beker en een heel kut Seizoen voor kakkerlakken
Op naar een nieuw RUK seizoen.. heerlijke een Duitse TD.. Wie schopt hem eruit.. deze man is het Failliet van Ajax

Historicus
Berichten: 3373
Lid geworden op: di mar 15, 2016 11:03 pm

Re: FC Utrecht

Bericht door Historicus » zo apr 24, 2016 5:12 pm

Opvallend dat Feyenoord ook begint met een 3-4-3-opstelling...

Alexander
Berichten: 8589
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: FC Utrecht

Bericht door Alexander » zo apr 24, 2016 5:43 pm

Och, wat een fout van die keeper zeg.

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: FC Utrecht

Bericht door Lionel » zo apr 24, 2016 5:45 pm

Die is tegen Ajax amper getest. Kan er geen reet van. Wat een motoriek :excited.gif:
IK GELOOF!!!!!!

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: FC Utrecht

Bericht door brigade zuid » zo apr 24, 2016 5:51 pm

Utrecht valt zoals te verwachten was enorm tegen, alleen tegen Ajax gaat er een schepje bovenop.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: FC Utrecht

Bericht door brigade zuid » zo apr 24, 2016 6:01 pm

Ik ga ook niet meer kijken ook.

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11946
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Re: FC Utrecht

Bericht door Sandro » zo apr 24, 2016 6:07 pm

Mooi, het is weer gelijk.
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Plaats reactie