Bizar he. Ik zou echt gek worden daar.Mano schreef:PSV liet Groningen gewoon de hele tijd aan de bal![]()
counteren in eigen stadion, brrrrrrrr je zal maar een seizoenskaart hebben
PSV
Moderator: mods
Re: PSV
Zowel Ajax als PSV moeten echt een off-day hebben om punten te verliezen van de rest.
AZ kan ze het wellicht moeilijk maken.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Of Twente of Vitesse...Die hebben dat al gedaan immers.Mano schreef:Zowel Ajax als PSV moeten echt een off-day hebben om punten te verliezen van de rest.
Vorig seizoen leek het er ook lang op dat ze niet of nauwelijks punten zouden verliezen. En toen waren beide ploegen het na de winterstop zo maar even kwijt.
Laatst gewijzigd door Wouter op ma sep 30, 2019 4:37 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Waarom toch altijd dat gelieg en gekonkel v.w.b. bedragen vanuit Eihoven?PSV waarschuwt voor Ajax: "Dat kunnen wij niet"
1 Oktober 2019 22:15
PSV-directeur Toon Gerbrands ziet geen reden om het salarisplafond te doorbreken. Ajax loopt in sneltreinvaart uit in financieel opzicht, maar in Eindhoven zorgt dat niet voor ander beleid.
In Voetbal International legt Gerbrands uit waarom: "Als de getallen die ik in de media lees kloppen, dan praat je over bedragen die wij niet kunnen betalen. Zouden wij zulke contracten met spelers afsluiten voor vier of vijf jaar en je mist vervolgens een paar keer deelname aan de Champions League, dan beland je weer in het scenario wat hier een jaar of acht geleden heeft gespeeld."
De algemeen direct besluit: "Ik ben er juist voor aangesteld om in de gaten te houden dat wij contracten sluiten die over twee jaar ook nog betaald kunnen worden. Binnen onze financiële huishouding proberen we op een slimme manier kansen te benutten, maar wij kunnen niet structureel met dat soort salariskosten mee. Maar voor de duidelijkheid: dat kunnen we al tien jaar niet."

Die club haalde Bruma, Baumgartl en het broertje van Siem uit de BuLi. Moreno en Guardado uit de PL. We zijn niet van gisteren: die gaan geen aanzienlijk deel van hun salaris inleveren om mbesv een plezier te doen en onder het salarisplafond te passen.
PSV breekt met Investous n.a.v. de aflevering van Opgelicht van gisteren. Het ED is vol lof over dit dappere besluit.
De werkelijkheid: in juli wisten ze bij PSV al dat het foute boel was (voor zover het feit dat de firma zetelt op Cyprus geen boekdelen sprak) maar hoopten ze nog dat het over zou waaien.
https://www.nrc.nl/nieuws/2019/07/05/to ... n-a3966279
De werkelijkheid: in juli wisten ze bij PSV al dat het foute boel was (voor zover het feit dat de firma zetelt op Cyprus geen boekdelen sprak) maar hoopten ze nog dat het over zou waaien.
https://www.nrc.nl/nieuws/2019/07/05/to ... n-a3966279
ik denk een gelijkspel in het gure Trondheim en dan zondag een tikkie krijgen in de competitie maar zag dat het VVV is waar ze tegen moeten dus dat laatste zal wel niet gebeuren.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Ongekende tijden voor het Nederlands voetbal in Europa.
We hebben uiteraard de prestaties van Ajax. Eerder versloeg PSV al Sporting, Feyenoord wint vanavond van Porto. AZ is de teleurstelling van de avond met een punt tegen Manchester United.
We hebben uiteraard de prestaties van Ajax. Eerder versloeg PSV al Sporting, Feyenoord wint vanavond van Porto. AZ is de teleurstelling van de avond met een punt tegen Manchester United.
Nil volentibus arduum
- Giacomo Puccini
Hoogtijdagen inderdaad. Zou mooi zijn als naast Ajax ook AZ of PSV eens een halve finale of finale weet te bereiken. Net iets te hoog gegrepen denk ik, maar wie weet. Malen en Ihattaren (17) zijn wel top.
Ajax!
Ik viel in slaap na de 0-1.
Netjes de puntjes gepakt, niet te veel energie verspilt maar was niet een fijne wedstrijd voor de neutrale kijker.
Zoals het nu gaat, kunnen er weleens 3 à 4 teams gaan overwinteren.
Gaan er 2 teams automatisch de CL in na volgend jaar
Netjes de puntjes gepakt, niet te veel energie verspilt maar was niet een fijne wedstrijd voor de neutrale kijker.
Zoals het nu gaat, kunnen er weleens 3 à 4 teams gaan overwinteren.
Gaan er 2 teams automatisch de CL in na volgend jaar

Bergwijn was na rust erg goed. Malen is een prima afmaker.
Veldspel is matig. Rosario drukt het tempo. Opbouw gaat in laag tempo. Reactievoetbal is hun ding. VVV was een uur lang amper minder. Maar dan heeft mbesv de kwaliteit om snel te schakelen.
Veldspel is matig. Rosario drukt het tempo. Opbouw gaat in laag tempo. Reactievoetbal is hun ding. VVV was een uur lang amper minder. Maar dan heeft mbesv de kwaliteit om snel te schakelen.
-
Zelfde geld voor ons, wij worden gewoon kampioen!mattie schreef:Waar gaat deze ploeg nationaal punten verliezen met deze selectie...

Eens. Maar Mo speelde niet. Scheelt ook wel.wimpey schreef:Jammer dat die Bruma eraf gehaald werd. Daarna werd het een makkie. Dit was vergelijkbaar met Ajax tegen Fortuna of Groningen: op zeker moment valt ie toch wel.
15M he, die Bruma. Kan weinig. Gakpo is veel beter.
IK GELOOF!!!!!!
Als Ajax en PSV nationaal hun niveau halen, wordt het een lange two horse race.
Je moet echt hopen op een off-day want van de tegenstander hoef je niets te verwachten.
PSV loopt inmiddels ook in qua doelsaldo
Je moet echt hopen op een off-day want van de tegenstander hoef je niets te verwachten.
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Klopt, wel eentje dit weekend.Mano schreef:Als Ajax en PSV nationaal hun niveau halen, wordt het een lange two horse race.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
PSV speelde vorig seizoen zo'n beetje alles met 1-0 en nu scoren ze regelmatig 3x of meer. Dus ook zij zijn er op vooruit gegaan.