Vitesse
Moderator: mods
Re: Vitesse
Vitesse heeft altijd prima jeugdspelers gehad dus als publiek zou ik daar absoluut liever naar kijken. Je hebt daar toch eerder binding mee. Al hangt het natuurlijk ook van de kwaliteit van huurspelers af. Als ze stuk voor stuk de sterren van de hemel spelen zijn de meeste supporters snel vergeten via welke constructie een speler in hun shirtje terecht is gekomen.
Nil volentibus arduum
http://www.msn.com/nl-nl/sport/voetbal/ ... ailsignoutNathan laat publiek Vitesse schrikken
De Braziliaan Nathan van Vitesse heeft zowel het publiek als de leiding van zijn club flink laten schrikken in het duel met West Bromwich Albion (1-2).
De talentvolle, van Chelsea gehuurde aanvaller, maakte de enige goal voor de thuisclub en leek daarna de Hitler-groet te maken.
Nathan (20) deed twee vingers onder zijn neus om een snorretje te tonen en stak zijn andere hand recht omhoog de lucht in. Trainer Henk Fraser was het voorval ontgaan, maar zag na afloop de beelden. Hij riep de speler direct ter verantwoording, maar die bleek zich van geen kwaad bewust.
Modieuze snor
Nathan vertelde dat al zijn vrienden in Brazilië een modieuze snor hebben en dat hij een tijd moest wachten om er ook eentje te kweken. Nu heeft hij eindelijk een snorretje en liet hij dat wijzend naar zijn vrienden aan de andere kant van de oceaan zien. Zelfs zijn Israëlische ploeggenoot Sheran Yeini wist dat Nathan dat bedoelde.
Toch heeft Fraser de technisch vaardige aanvaller geadviseerd vanaf nu op een andere manier zijn doelpunten te vieren…
Ricky v wolfswinkel is weer terug! Onverwachts maar goed voor de eredivisie!
Met name bij Sporting Lissabon had hij een fase dat hij ze erg makkelijk scoorde. Is toen dus overeind gebleven in een fysiek nogal nare competitie.WP_LeGeNd schreef:Ricky v wolfswinkel is weer terug! Onverwachts maar goed voor de eredivisie!
Niet de gedroomde Ajax spits, maar wel het type dat uit bij PAOK net die goal zou kunnen maken die je nodig hebt.
Die Van Bergen liet vorig seizoen tijdens een invalbeurt van een half uurtje al meer goede acties zien dan die Brown in een heel seizoen. Ook supporters die vaak trainingen en wedstrijden van de jeugd bezoeken zijn wel positief over hem. Ik denk dat die jongen wel kan ballen.

http://www.vitesse.org/nieuws/vitesse_i ... tesse.html
Nu Pröpper, Van Ginkel en Schaars nog even terug halen...
Nu Pröpper, Van Ginkel en Schaars nog even terug halen...

Toch wel apart die Argentijn met zijn liefde voor Vitesse. Zou er in Argentinië geen middenmoter zijn met een prachtig geelzwart shirt die nooit een prijs wint, cruciale wedstrijden steevast verliest, waar de supporters altijd zeiken, er altijd gezeik is met financiën en die een of andere buitenlandse eigenaar heeft die niemand ooit ziet? En die toch een rivaal heeft met een gigantisch minderwaardigheidscomplex t.o.v
die club?
Nu ik erover nadenk, begrijp ik het. Ze hebben daar geen Airbornewedstrijd.
die club?
Nu ik erover nadenk, begrijp ik het. Ze hebben daar geen Airbornewedstrijd.
Bakkertje wordt toch wel een vrije trappenicoon zo onderhand.
75 minuten lang gedacht dat ik naar een andere club keek dan Vitesse. Gesloten verdediging, nauwelijks kansen weggeven, even koel scoren uit een vrije trap en een penalty. Atletico Madrid-achtig.
Maar in de laatste vijftien minuten bleek het toch echt Vitesse te zijn. ZUCHT...
Maar in de laatste vijftien minuten bleek het toch echt Vitesse te zijn. ZUCHT...

En die bal was natuurlijk hands. Bewoog overduidelijk de arm richting de bal. Had dus 3-2 moeten zijn (mits penalty gescoord).Wouter schreef:75 minuten lang gedacht dat ik naar een andere club keek dan Vitesse. Gesloten verdediging, nauwelijks kansen weggeven, even koel scoren uit een vrije trap en een penalty. Atletico Madrid-achtig.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Ssssttt 

"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Met een degelijke keeper had Vitesse gewonnen.
Die redding op die kopbal van Weghorst was anders geweldig. Niet veel eredivisiekeepers zullen die bal stoppen. Bij de 1-2 had Room hem misschien naast kunnen stompen, maar dat ging wel om een hard en (volgens mij) licht getoucheerd schot.
Die bal moet gewoon naar de zijkant of over de achterlijn. Bij de 2-2 liep ie helemaal te prutsen. Baker die achteruit loopt en Room die helemaal niets doet. Knoeiwerk dus.
Idioot Fraser gaat lekker 4-3-3 spelen in de Kuip met een Tighadouini die al tijden geen bal goed raakt en een Rashica die ook al het hele seizoen slecht speelt. Zucht...
-
Hè, tussenstand 1-1, even kijken wie voor Vitesse scoorde..
2-1 doordat Ota Berghuis laat lopen.
Het is trouwens wel weer droef bij Fox Sports hoor. Een hele zaal vol Feyenoorders, liedjes van Gerard Cox in de voorbeschouwing...Lekker "neutraal" allemaal.
Het is trouwens wel weer droef bij Fox Sports hoor. Een hele zaal vol Feyenoorders, liedjes van Gerard Cox in de voorbeschouwing...Lekker "neutraal" allemaal.
Pff, van mij mag Fraser weg hoor. Het hele seizoen speelt Vitesse al klote. En dan uit naar de koploper, van wie je weet dat die gevaarlijke buitenspelers heeft. Dan denk je: 5-3-2, pot dicht proberen te gooien, en met Van Wolfswinkel en Zhang op de counter spelen. Maar Fraser niet natuurlijk, die gaat met prutsers als Ota en Leerdam als backs lekker 4-3-3 spelen. Lekker op zijn Hollands zelfmoord plegen! En dan kom je achter, en dan wissel je Van Wolfswinkel. Tja...
Genant was het weer.
Genant was het weer.
Vitesse schijnt in onderhandeling te zijn met Büttner.
En? Vind je dat een goed idee?
Ja, want Büttner is veel beter dan Ota.
Bovendien is het wel leuk als een jongen uit de opleiding weer terug komt.
Bovendien is het wel leuk als een jongen uit de opleiding weer terug komt.
Tja, de Büttner van vroeger... Maar veel heeft hij niet laten zien, de afgelopen jaren. Bij mijn weten dan, want ik volg de Russische competitie niet zo.
Grootste deel van de opleiding gehad bij Ajax.Wouter schreef:Bovendien is het wel leuk als een jongen uit de opleiding weer terug komt.
Dat hoeft op zich ook niet; je had hem ook bij Anderlecht kunnen volgen.Yopii schreef:Tja, de Büttner van vroeger... Maar veel heeft hij niet laten zien, de afgelopen jaren. Bij mijn weten dan, want ik volg de Russische competitie niet zo.
"Hate it or love it, the underdog's on top".