Het feit dat je die kansen weggeeft telt niet?D_skilled schreef:Inderdaad. NEC maakt de kansen niet en PSV scoort in de slotfase. Gewoon goed afgestraft.Demosthenes schreef:
Kom op, je bent gewoon jaloers, PSV wint die wedstrijden wel, Ajax had beter moeten zijn.
PSV 2011-2012
Moderator: mods
PSV 2011-2012
Re: PSV 2011-2012
Ach, de 2e keer in een week dat PSV in de laatste minuten het duel beslist. Is ook een kwaliteit.
I think I lost my fucking headache
PSV 2011-2012
Het zou een kwaliteit zijn als je het achter dichthoudt en geduldig afwacht om op het laatst toe te slaan. Zoals het PSV van Hiddink, Cocu en Van Bommel. Nu hebben ze m.i. vooral mazzel dat NEC de kansen onbenut liet en George ze een handje hielp.
Toegegeven, het was een grote fout, maar elke tegenstander maakt wel een aantal foutjes. Het is zaak om die af te straffen. Maar goed, geluk blijft nooit een heel seizoen duren.
I think I lost my fucking headache
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Dit was de aller, allerslechtste wedstrijd die ik dit jaar heb gezien. Zo slecht ga ik het niet meer zien ook. Om te janken gewoon.
-
Dit seizoen al naar Ajax gekeken?Peter schreef:Dit was de aller, allerslechtste wedstrijd die ik dit jaar heb gezien. Zo slecht ga ik het niet meer zien ook. Om te janken gewoon.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
- peter
Dit was veul slechter. Beschamend om te zien wat NEC en PSV aan het doen waren. Parodie op voetbal.Demosthenes schreef:Dit seizoen al naar Ajax gekeken?Peter schreef:Dit was de aller, allerslechtste wedstrijd die ik dit jaar heb gezien. Zo slecht ga ik het niet meer zien ook. Om te janken gewoon.
Zo kun je het ook zien. Ik vraag me af of het een kwaliteit is om tegen een ploeg als NEC in de verdrukking te komen.D_skilled schreef: Inderdaad. NEC maakt de kansen niet en PSV scoort in de slotfase. Gewoon goed afgestraft.
AZ kan maar zó kampioen worden dit seizoen, wanneer ze gevrijwaard blijven van blessures / schorsingen. Ajax, Twente en psv pakken veel tegendoelpunten en laten tegen ploegen als VVV en Excelsior punten liggen.
Het wordt weer zo'n seizoen waarin je kampioen bent met een punt of 75.
Ploegen van Verbeek kunnen nooit een seizoen lang constant op hetzelfde hoge niveau presteren.
Na de kerst is het gedaan met die geweldige fysieke gesteldheid van de spelers van AZ.
Na de kerst is het gedaan met die geweldige fysieke gesteldheid van de spelers van AZ.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Ik ben bang dat het 'gewoon' weer PSV gaat worden. 

"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
PSV dreigt toptalent kwijt te raken.
Die jongen is vijftien, dus hij heeft nog geen contract, neem ik aan.
Die jongen is vijftien, dus hij heeft nog geen contract, neem ik aan.
Het stinkt aan alle kanten!
Engelse clubs kunnen wel spelers voor hun zestiende vastleggen en Nederlandse clubs niet, dus je staat machteloos.
Als de speler wil gaan sta je machteloos, ja.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Uiteraard moet een speler ook zelf willen.
Het is oneerlijk t.o.v. de Nederlandse clubs dat een jeugdspeler in Engeland vóór hun zestiende een contract kan tekenen. In Spanje mogen jeugdspelers pas vanaf hun achttiende levensjaar hun eerste contract tekenen.

Hoe kom je aan die onzin dat Engelse clubs voor hun 16e spelers kunnen vastleggen?
Nog niet professioneel (dat wordt uitgesteld totdat ze ouder zijn), maar ze ondertekenen een scholarship contract.
D_skilled schreef:Nog niet professioneel (dat wordt uitgesteld totdat ze ouder zijn), maar ze ondertekenen een scholarship contract.
Het zit iets anders want tot hun 16e spelen ze op schoolboy forms. Pas daarna kunnen ze een scholarship contract krijgen. Wat precies de status is van zo'n schoolboy form dat kan Feest misschien wel vertellen maar het klinkt voor mij als een vrij los iets.bbc schreef:What happens once a club agrees to take me on?
Between the ages of nine and 16 you will be asked to sign schoolboy forms.
These will be renewed every year or two years, if the club is happy for you to continue.
Once you're 16, the club will then decide whether it wants you to stay on and join its Youth Training Scheme.
Places are limited, though. For example, Crystal Palace take on about six trainees every year at this stage.
Some clubs take on more, some less. If you are one of the lucky ones, you will be offered a scholarship.
This can last up to three years, during which time you should progress from the Academy's Youth team to the Reserves.
Premiership clubs also have Under-21 teams to bridge the gap between the reserve team and the first team.
Technically, you can sign a professional contract at 17. But Wayne Rooney is the exception rather than the rule.
Tjongejonge, wat is die Zoet slecht bij vrije trappen zeg. Volgend jaar nog maar eens verhuren aan een club als Heerenveen of zo..
Gewoon een constructie dat de zoon geen salaris krijgt en dat z'n pa dus op de loonlijst van de club wordt gezet. Lijkt me.Dubbel schreef: Het zit iets anders want tot hun 16e spelen ze op schoolboy forms. Pas daarna kunnen ze een scholarship contract krijgen. Wat precies de status is van zo'n schoolboy form dat kan Feest misschien wel vertellen maar het klinkt voor mij als een vrij los iets.
Lullig voor de betroffen clubs, maar men moet zich maar niet beklagen. Ajax en psv roven ook andere clubs leeg om jeugdspelers te ronselen.
- peter
Moest wel lachen toen ik las dat de Gemeente Eindhoven 14 miljoen in Dexia had zitten. Die lui daar hebben wel de goudmijntjes gevonden he. 

Je kunt lullen wat je wilt, maar Zoet is de enige reden dat Jong Oranje nog steeds een 0 - 1 voorsprong heeft.generaal schreef:Tjongejonge, wat is die Zoet slecht bij vrije trappen zeg. Volgend jaar nog maar eens verhuren aan een club als Heerenveen of zo..
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj
Peter schreef:Moest wel lachen toen ik las dat de Gemeente Eindhoven 14 miljoen in Dexia had zitten. Die lui daar hebben wel de goudmijntjes gevonden he.

Die Depla moet het wealth management in.

wimpey schreef:Lullig voor de betroffen clubs, maar men moet zich maar niet beklagen. Ajax en psv roven ook andere clubs leeg om jeugdspelers te ronselen.
Ja, Bakkali is niet bepaald een Eindhovense jongen.
Wat een hype.
Een nieuwe horizon voor PSV.
Ik heb aardig wat gereisd in India, maar ik ben er nooit iemand tegengekomen die zich voor voetbal interesseerde.
Ik heb aardig wat gereisd in India, maar ik ben er nooit iemand tegengekomen die zich voor voetbal interesseerde.

Daar valt dus nog veel te winnen!
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali