PSV
Moderator: mods
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Re: PSV
Zoet
Dumfries
Reyes
Viergever
Lato
Rosario
Sadilek
Berghuis
Gakpo
Malen
Bruma
Dit wordt onze concurrent. Misschien nog een Pereiro ipv Gakpo en dan Pereiro op 10 en Berghuis als buitenspeler.
Dumfries
Reyes
Viergever
Lato
Rosario
Sadilek
Berghuis
Gakpo
Malen
Bruma
Dit wordt onze concurrent. Misschien nog een Pereiro ipv Gakpo en dan Pereiro op 10 en Berghuis als buitenspeler.
Die Reyes wordt daar regelmatig aangeboden, maar die wezen ze vorig seizoen nog af. Dat weet ik van iemand die het weet. Die halen ze niet, of ze moeten compleet desperado zijn.Peter schreef:Zoet
Dumfries
Reyes
Viergever
Lato
Rosario
Sadilek
Berghuis
Gakpo
Malen
Bruma
Ajax gaat gewoon op Bergwijn wachten en andersom. Alle tijd. Eens kijken hoe gemotiveerd Bergwijn zal zijn om nog voor mbesv te spelen.

https://twitter.com/RikElfrink/status/1 ... 4213276673
Deal van Lato lijkt onder druk te staan, want Valencia wil bij nader inzien niet verkopen.
Deal van Lato lijkt onder druk te staan, want Valencia wil bij nader inzien niet verkopen.
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Nou Daar gaan onze zuur verdiende punten bij de UEFA..wimpey schreef:Peter schreef:Zoet
Dumfries
Reyes
Viergever
Lato
Rosario
Sadilek
Berghuis
Gakpo
Malen
Bruma
Ajax gaat gewoon op Bergwijn wachten en andersom. Alle tijd. Eens kijken hoe gemotiveerd Bergwijn zal zijn om nog voor mbesv te spelen.

Weer op zoek naar een Interim coach..
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Volgens mij willen ze sowieso gaan schuiven. Viergever zou er ook kunnen spelen en ze halen nog die Amerikaan van Hannover toch?Marillion schreef:Huur voor één seizoen inderdaad. Hebben ze een jeugdspeler achter de hand en is dit dan ter overbrugging?
Het lijkt er bij PSV sterk op dat ze eerst moeten verkopen voordat ze los kunnen gaan.
- Ajaciedjuh
Als hij geen dubbel paspoort heeft, is die nooit meer speelgerechtigd voor de eerste speelronde VCL. Heeft in U17 gespeeld bij Brazilië. Hoogste niveau pas 4 wedstrijden. Zowel links als rechtscentraal zie ik als ik ff google.wimpey schreef:mbesv heeft naar verluidt een bod van 10M uitgebracht op Lucas Halter, een CV van Atletico Paranaense.
Kent iemand die speler?
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Marillion schreef:Huur voor één seizoen inderdaad. Hebben ze een jeugdspeler achter de hand en is dit dan ter overbrugging?
Neem aan van niet, want ze wilden Lato voor langere tijd.
@Wimpey:
https://www.youtube.com/watch?v=1ZrZ5ERty7w
Een laag niveau, natuurlijk.
Dat vind ik ook, afgaande op de beelden, maar tegelijkertijd vraag ik me dan af waarom hij op zijn negentiende nog niet vast in het eerste elftal van Atletico Paranaense speelt.
Hoe dan ook, die jongen schijnt peperduur te zijn.
Hoe dan ook, die jongen schijnt peperduur te zijn.
PSV wil blijkbaar Olivier Boscagli van Nice halen.
Voormalig jeugdinternational. Deed het aardig bij Nimes in de Ligue 2 maar viel bij Nice erg tegen. Saint-Etienne wilde hem blijkbaar ook maar als back-up. Speler moet rond de 2 miljoen kosten.
https://www.lequipe.fr/Football/Footbal ... 52783.html
Voormalig jeugdinternational. Deed het aardig bij Nimes in de Ligue 2 maar viel bij Nice erg tegen. Saint-Etienne wilde hem blijkbaar ook maar als back-up. Speler moet rond de 2 miljoen kosten.
https://www.lequipe.fr/Football/Footbal ... 52783.html
Lijkt erop dat die spelers van mbesv niet zo goed in de markt liggen als de Pravda het klapvee wil doen geloven.
Bergwijn en Lozano zitten in de categorie Ziyech, is mijn indruk. ‘Staan op een lijstje’, dat verhaal.
Ondertussen haalt mbesv reserves van Leipzig, Valencia en Nice. Ergo: ze hopen Bergwijn of Lozano te verpatsen om doekoe te genereren.
Gaan ze met Luckassen of Sainsbury naast Viergever de VCL in, met Rosario en Sadilek daarvoor? Ik zou bijna zeggen: succes.
Bergwijn en Lozano zitten in de categorie Ziyech, is mijn indruk. ‘Staan op een lijstje’, dat verhaal.
Ondertussen haalt mbesv reserves van Leipzig, Valencia en Nice. Ergo: ze hopen Bergwijn of Lozano te verpatsen om doekoe te genereren.
Gaan ze met Luckassen of Sainsbury naast Viergever de VCL in, met Rosario en Sadilek daarvoor? Ik zou bijna zeggen: succes.

Daarom moeten wij ze dus niet aan die doekoe helpen.
Lozano moet verkocht worden, of anders Bergwijn. Tenslotte is Bruma al gehaald. Zolang er geen grote uitgaande transfer is geweest, kunnen ze geen dure verdediger halen.
Er moet elk jaar ook nog een gat in de begroting gedicht worden. PSV kan denk ik meer doen als het CL veilig heeft gesteld.
Lozano moet verkocht worden, of anders Bergwijn. Tenslotte is Bruma al gehaald. Zolang er geen grote uitgaande transfer is geweest, kunnen ze geen dure verdediger halen.
Er moet elk jaar ook nog een gat in de begroting gedicht worden. PSV kan denk ik meer doen als het CL veilig heeft gesteld.
- Gezond verstand
sterker nog, de kans dat ze Basel uitschakelen is al vrij klein.wimpey schreef:Kans dat mbesv 3 voorrondes CL overleeft met deze selectie lijkt me nihil.Yopii schreef:PSV kan denk ik meer doen als het CL veilig heeft gesteld.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt
-
Volgens mij kwalificatie EL, net als wij 2 jaar geleden tegen Nice & Rosenborg.Mano schreef:ALs ze er tegen Basel uitvliegen, stromen ze dan in de voorrondes van de EL?
of is Europees voetbal dan afgelopen?
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Klopt, met dat verschil dat PSV nog twee voorrondes EL moet overleven. (Kunnen ze daar Osijek weer loten)
En in de 4e voorronde kan er zomaar Spartak Moskou of Torino uitrollen als tegenstander.
En in de 4e voorronde kan er zomaar Spartak Moskou of Torino uitrollen als tegenstander.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
wimpey schreef:Kans dat mbesv 3 voorrondes CL overleeft met deze selectie lijkt me nihil.Yopii schreef:PSV kan denk ik meer doen als het CL veilig heeft gesteld.
Er zal nog wel een rechtbenige CV bij komen. Daar doen ze geheimzinnig over.
Hoogstandje van Rik Elfrink: komt snel, maar het kan nog wel een tijdje duren...Technisch manager John de Jong van PSV zet momenteel alle zeilen bij op de transfermarkt. Nadat de club gisteren aankoop Olivier Boscagli presenteerde, komt er waarschijnlijk ook snel een verdediger voor de rechterkant van het centrum van de defensie naar PSV. De directie is in gesprek met een beoogde aanwinst, maar moet nog een akkoord met zijn werkgever zien te bereiken en dat kan nog wel een tijdje duren.

Ook meldt hij:
Die worden het dus niet.Voorzover nog nodig: Rick Karsdorp en Lucas Halter zijn de afgelopen week vaak gekoppeld aan PSV maar niet in beeld. Er wordt in Eindhoven nog wel driftig gewerkt aan defensieve versterking, maar nog geen doorbraken.
Toch jammer dat de opendeurentopic hier niet meer trending is. Anders had ik er wel een:
PSV-verdediger Denzel Dumfries was duidelijk na de verloren oefenwedstrijd tegen Wolfsburg. ,,Er is werk aan de winkel. Tegen Basel moet het anders.”

Kent iemand die Baumgärtl waar PSV nu achteraan zit? Wimpey?
https://twitter.com/Plattekar/status/11 ... 8957164544
Alvarez kan er bij nader inzien weinig van, blijkbaar.
https://twitter.com/Plattekar/status/11 ... 8957164544
Alvarez kan er bij nader inzien weinig van, blijkbaar.