Het Gladbach verhaal is inderdaad ook een mooie.

Moderator: mods
Bij Fulham (en Boog) wisten ze waaraan te begonnen: een deal van de fee die Fulham aan Raiola betaalt, verdwijnt in de pocket van de manager van Fulham.Yopi schreef: Over cynische trainers gesproken: Fulham heeft zich voor Manolev gemeld. Manolev zit bij Raiola.
Dat spreekt dan wel weer voor Dick Advocaat; ik heb niet de indruk dat hij transfers zoekt om er zelf een percentage van op te strijken. Hij wil imo gewoon winnen.wimpey schreef:Bij Fulham (en Boog) wisten ze waaraan te begonnen: een deal van de fee die Fulham aan Raiola betaalt, verdwijnt in de pocket van de manager van Fulham.Yopi schreef: Over cynische trainers gesproken: Fulham heeft zich voor Manolev gemeld. Manolev zit bij Raiola.
Hoe zat het ook alweer? Gemeente zit er voor bijna 50 miljoen in. En dan nog die vriendenclub. En dan ook nog Philips voor 20 miljoen?Duke schreef:http://www.telegraaf.nlTeleVisie: Ajax en PSV minachten sponsors
"De verzekeraar maakt jaarlijks meer dan 10 miljoen euro over naar Ajax en Philips leende PSV anderhalf jaar geleden 20 miljoen euro voor een reddingsplan."
Misschien weet Baseman het?Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Ik vind Mattie's vraag interessant. Waar halen ze die € 9.000.000,-- vandaan? Zelfs als het in gespreide betalingen gaat, is het een enorm bedrag voor een club die alleen het hoofd boven water hield dankzij overheidssteun.
www.telegraaf.nlMaher wil hogerop
Van onze Telesportredactie
Adam Maher (AZ), Talent van het Jaar, vindt nu zelf dat de tijd rijp is voor een stap omhoog. „Ik wil naar PSV. Punt”, zegt hij. „Als er nog iets bovenop het eerste PSV-bod van vijf miljoen euro komt, vind ik dat AZ me moet laten gaan.”
"Ik heb het hier altijd naar mijn zin gehad, maar ben ambitieus en kan naar een topclub. Die kans wil ik niet laten voorbijgaan,” aldus Maher.
Sta je nog steeds op het standpunt dat je per se deze transferperiode naar PSV wilt? Zo ja, waarom?„Ik wil naar PSV. Punt. Dit is voor mij de ideale tussenstap om de Europese top te halen. En het is tijd om weer voor de prijzen te strijden.”
Ajax verwacht Christian Eriksen komende zomer te verkopen. Waarom wacht je niet tot juli? Dan heb je wellicht de keuze tussen PSV én Ajax. "Dat is een goede vraag, maar dan ben ik weer een half jaar verder. Van de PSV'ers heb ik enthousiaste verhalen over de club gehoord. Ajax zou zeker geen straf zijn, integendeel, is ook een topclub en in Amsterdam bij me om de hoek. Maar ik heb nog niets gehoord. Dus zeg ik nu: PSV."
Snap je dat AZ wel geduld heeft, omdat concurrentie tussen PSV en Ajax de prijs zal opdrijven? "Nee, ik lees in de media bedragen die PSV al heeft geboden (vijf miljoen euro, red.) en reken erop dat ze nog meer zullen betalen. Op een gegeven moment moet je als club ook zeggen: 'Dit is een mooie prijs voor een zelfopgeleide jongen, we zijn trots op deze transfer en gunnen hem die.' Ik wacht op het moment dat de clubs eruit komen."
Een seizoen geleden stond AZ in deze fase van de competitie gewoon op de 1e plaats hoor. Ruim een half jaar lang hebben ze aan kop gestaan.El Clavo schreef:Hoezo 'weer' om de prijzen strijden? Toen AZ hoog medeed zat hij nog geen eens bij het eerste. Die zit nu bij Gerbrands op zijn kantoor denk ik.
Vat het ook niet helemaal. Bij psv strijdt hij nl. evenmin om de prijzen.El Clavo schreef:Hoezo 'weer' om de prijzen strijden? Toen AZ hoog medeed zat hij nog geen eens bij het eerste. Die zit nu bij Gerbrands op zijn kantoor denk ik.
Maar dat is Christian Eriksen in principe ook. Die zakt naar mijn mening erg vaak door de ondergrens. Als Ajax Eriksen voor 17 miljoen kan verkopen en voor 8 miljoen Maher kan kopen zijn we in mijn ogen spekkoper. Maargoed, het ziet er niet naar uit dat dat gaat gebeuren.InnerHarbour schreef:Voorlopig is het nog niet meer dan een over het paard getilde zaalvoetballer.
Mr. Ajax schreef:Die arrogante rotjoch met zijn kut mentaliteit wil ik sowieso niet bij ons zien. Laat hem maar lekker voor 10 miljoen naar Eindhoven gaan.
Yopi schreef:Mr. Ajax schreef:Die arrogante rotjoch met zijn kut mentaliteit wil ik sowieso niet bij ons zien. Laat hem maar lekker voor 10 miljoen naar Eindhoven gaan.
Nou, nou...
PSV is sportief en financieel een verbetering voor hem. Net als Ajax dat destijds was voor Suarez, bijvoorbeeld. Het is toch niet verboden om hogerop te willen?
Hahaha met andere woorden: Van Bommel en Strootman pakken samen 47,4% van de kaarten die PSV uitgedeeld kreeg? Doen ze goed!Ajax hervat de competitie dit weekend als sportiefste club van de eerste seizoenshelft. Uit cijfers blijkt dat Ajax het afgelopen halfjaar met slechts zeventien gele kaarten de minsten kaarten in de Eredivisie incasseerde. Ook maakte Ajax de minste overtredingen (192) van alle clubs.
In het klassement met gele kaarten wordt Ajax op de voet gevolgd door PSV (19 kaarten). NEC (25) en VVV-Venlo (26) volgen op ruimere afstand.
Mr. Ajax schreef:Vooral die 'Ik wil naar psv. Punt.' uitspraak vind ik echt om te kotsen. Ik kan daar echt pissig van worden.