Als Ajax 31 keer gewonnen zou hebben, dan had PSV op 80 punten gekomen.Thijs schreef:Hoe dan, als PSV gaat eindigen op 83 punten? Dan had Ajax op 93 punten moeten staan, dat is 31 keer winnen van de 34.Lionel schreef:Ajax had ook 10 punten voor moeten staan op PSV.
PSV
Moderator: mods
- Gezond verstand
Re: PSV
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt
Bij De Telegraaf is De Ligt 1 met 0,5 punt voorsprong op nummer 2 Luuk de Jong. Tadic volgt op de 3e plaats dus een bronzen schoen voor Tadic, zilveren schoen voor Luuk en de Gouden Schoen voor De Ligt. Bjorn Kuipers heeft daar het klassement voor de arbiters, de zogenaamde Gouden Kaart gewonnen.
Inderdaad, het zal me echt een zorg zijn wie de beste was volgens de ene of de andere krant.
Uiteraard heeft De Jong bij PSV wel een uitstekend seizoen gehad. Veel belangrijke doelpunten gemaakt en hij was echt hun aanvalsleider. Daarom was het ook zo'n logische keuze van Van Bommel om hem van zijn favoriete positie af te halen toen PSV op zoek ging naar extra doelpunten.
Uiteraard heeft De Jong bij PSV wel een uitstekend seizoen gehad. Veel belangrijke doelpunten gemaakt en hij was echt hun aanvalsleider. Daarom was het ook zo'n logische keuze van Van Bommel om hem van zijn favoriete positie af te halen toen PSV op zoek ging naar extra doelpunten.

Nil volentibus arduum
-
Het maakt mij ook weinig uit.
Maar Tadic was gewoon de beste, topscorer en tevens meeste assists
Maar Tadic was gewoon de beste, topscorer en tevens meeste assists

wimpey schreef:Sam Lammers volgens Jurriaan van Wessem naar Sampdoria.
Zou wel verrassend zijn toch? Goede speler...
Goede speler, maar net als een kleine twee decennia terug bij Huntelaar het geval was voelt die jongen vriwel geen vertrouwen van PSV.
Tja dat is wel lullig voor PSV... hebben ze een topper binnengehaald en dan hebben ze zo'n lullige terugkoopclausule erin gezet... Vorig jaar voor 6M gekocht en nu voor 12M weg. Terwijl PSG er 25M voor wil uitgeven?
WP_Legend schreef:Tja dat is wel lullig voor PSV... hebben ze een topper binnengehaald en dan hebben ze zo'n lullige terugkoopclausule erin gezet... Vorig jaar voor 6M gekocht en nu voor 12M weg. Terwijl PSG er 25M voor wil uitgeven?

Angelino is een fijne speler. Ik zie graag dat City hem haalt voor maar 12 M.
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Overigens, 50m voor Lozano, 28m voor Dumfries? Dat zijn ook wel aardige bedragen moet ik zeggen.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"