Maar, uhm, wat vindt jij van het plotselinge vertrek van Bosz?Wouter schreef:Arnhem met stip zeg ik!Geef Bosz eens ongelijk. Tel Aviv of Arnhem.En een zak roebels meer.
![]()
Maar ja, de regio-Arnhem is dan ook de mooiste regio van Nederland.
Vitesse
Moderator: mods
Re: Vitesse
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Ik vind het jammer, want Bosz was een trainer die in ieder geval de wind eronder had. Wel is zijn tactiek een beetje alles of niets-achtig; als het loopt kijk je naar prachtig voetbal en zet je als club Ajax en Feyenoord in eigen huis voor lul, maar als het niet loopt mondt zo'n beetje elke verdedigende fout uit in een tegendoelpunt.
Maar aan de andere kant was Bosz ook weer niet onvervangbaar.
Maar aan de andere kant was Bosz ook weer niet onvervangbaar.
Thanks!
En wat vindt je van de gang van zaken, zo plotseling in de winterstop? Of zag jij het als vaste volger wel aankomen?
En wat vindt je van de gang van zaken, zo plotseling in de winterstop? Of zag jij het als vaste volger wel aankomen?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Als buitenstaander heb ik de indruk dat Bosz er altijd relatief snel in is geslaagd om zijn elftal aan het voetballen te krijgen. En dat hij zich niet van de wijs liet brengen als z'n ploeg een keer in het mes liep. De volgende wedstrijd koos hij opnieuw voor de aanval. De vraag is wat hij zou kunnen met beter spelersmateriaal. Lukt het dan om de missers die er nu af en toe tussen zaten er uit te krijgen?
Op zich trouwens vreemd dat hij als trainer zo'n andere indruk maakt dan in zijn periode als speler (bij Feyenoord in ieder geval). Daar ging het vooral om defensieve zekerheid.
Op zich trouwens vreemd dat hij als trainer zo'n andere indruk maakt dan in zijn periode als speler (bij Feyenoord in ieder geval). Daar ging het vooral om defensieve zekerheid.
Nil volentibus arduum
Ik bedoelde eigenlijk Bosz. Jij noemt hem een prima trainer, had hij de opvolger van FdB kunnen zijn?wimpey schreef:Nee, hoor. Prima als in de zin van dat die club aantoonbaar progressie heeft geboekt. Zijn achternaam is garantie voor problemen (in NL). Die gast lijkt me niet achterlijk, die brandt z'n vingers niet aan Ajax.Duke schreef: Prima als in de zin van geschikt voor Ajax?
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
wimpey schreef:
Geef Bosz eens ongelijk. Tel Aviv of Arnhem.En een zak roebels meer.
Het gaat alleen om Canadese dollars, maar voor de rest mee eens hoor

- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Ota maakte wel een goede indruk vandaag. Eindelijk een behoorlijke linksback.
Hebben t lastig in een leuke derby. Mooie goal van Vermeij net. Go superboeren, leuk cluppie.
Ik weet niet wat ik zie. Wat speelt Vitesse slecht zeg.
Het is overigens geen echte derby natuurlijk.
Het is overigens geen echte derby natuurlijk.
Een wat wijverig elftal. Plan A werkt niet, 'dus' is De Graafschap beter. Dat kan natuurlijk niet.Wouter schreef:Ik weet niet wat ik zie. Wat speelt Vitesse slecht zeg.
Ze hebben de spelers er niet voor om te knokken. Als het ff niet lukt dan wint een ploeg als Graafschap gewoon.
"Hate it or love it, the underdog's on top".
Wat een kutkeeper. Die bal kun je met 2 handen vangen. Staand. Gast gaat bij beide goals vet in de fout.
Die goede linksback van Wouter kan er geen hol van.
Ik heb mijn onjuiste beoordeling al na Ajax-Vitesse toegegeven...wimpey schreef:Die goede linksback van Wouter kan er geen hol van.

Vitesse is na de winterstop steeds slechter gaan spelen. Gelukkig hees Heerenveen al voor de aftrap de witte vlag, anders hadden ze na Cambuur-uit helemaal niets meer gewonnen. Het is ook gewoon best klote als je zonder spits speelt. En dat eeuwige gebrei kan ik nauwelijks aanzien, ik haat dat soort voetbal.
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Het kan verkeren bij uhmmm... Grauwe middenmoot...?! Witte zakdoekjes bij enzo...?Sandro_Calááábro in het mooie EnieSeedraadje... schreef:En dan verliezen van Excelsior. Nu staat NEC in de grauwe middenmoot. Het kan verkeren in een maand tijd. Helemaal niet slecht om in de middenmoot te staan natuurlijk. Ze hebben boven hun stand geleefd.

Nee hoor. Voor een club als NEC niks mis mee. Maar dat schreef ik toch al

- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Klopt, maar voor een club als Vitesse daarentegen...

Oh, wacht, we zitten in het Vitesse topic...stelletje slappelingen is het.
Voor een club als Vitesse ook niks mis mee... Ze zitten al jaren beetje in de play off gebieden te rommelen en bereiken niet zo veel meer.
Das het plekje waar ze thuis horen...
Dat ze zichzelf hoger inschatten... Tja... Das paychologenvoer wat je daar mee moet... :)
Dat ze zichzelf hoger inschatten... Tja... Das paychologenvoer wat je daar mee moet... :)
Of ze presteren al jaren ondermaats. Ze hebben vaak een goede fase waarin ze laten zien goed te kunnen voetballen en dan ineens stort alles weer in. Slappe hap.Skampie schreef:Ze zitten al jaren beetje in de play off gebieden te rommelen en bereiken niet zo veel meer.
Als dat dus jaren achter een zo is, zijn ze gewoon niet beter dan grauwe middnmood... Ik snap dat "onze grote broer" dat wel zou woillen zijn, maar tis niet anders....
Niks om voor te schamen hoor...
Niks om voor te schamen hoor...
Nah, play off is nog geen grauwe middenmoot. Ze hebben altijd wel een aantal leuke spelers die voor attractiviteit zorgen. Maar vechten ho maar.
Klinkt misschien ongeloofwaardig en belachelijk maar ik hoop echy niet dat NEC die rare voorrondes EL haalt door het winnen van die play offs.
Dan moetje 3 voorrondes doen die je als NEC toch nooit doorkomt... Je moet in juni al weer beginnen met die onzin.
Laat het seizoen na de competitie maar gewoon over zijn voor de kleintjes uut Nimwegen... En de andere mogen zich dan voor lul zetten in Europa.
Ik vind niet eens dat je Europees haalt als je de play offs wint... Het zijn veredelde oefenpotjes.
Dan moetje 3 voorrondes doen die je als NEC toch nooit doorkomt... Je moet in juni al weer beginnen met die onzin.
Laat het seizoen na de competitie maar gewoon over zijn voor de kleintjes uut Nimwegen... En de andere mogen zich dan voor lul zetten in Europa.
Ik vind niet eens dat je Europees haalt als je de play offs wint... Het zijn veredelde oefenpotjes.