Zal wel met de wedstrijd van Utrecht te maken gehad hebben, zo lang heeft hij niet in Rotterdam gespeeldAlexander schreef:Houdt Twente een minuut stilte voor Smolarek?
Overigens wel verschrikkelijk jong overleden zeg.
Feyenoord 2011-2012
Moderator: mods
- InnerHarbour
Re: Feyenoord 2011-2012
YNWA
Zal die vrinden mee maken bij zijn kameraden in de haven.. dat hij in Amsterdam komt buiten een wedstrijd

Vakkie 129
Die debutant van Feyenoord speelt echt fantastisch.
Inderdaad, en Guidetti is een malloot.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Blom schijnt na die elleboog tegen Guidetti gezegd te hebben dat ie rustig aan moest gaan doen.. Ben benieuwd wat de Knvb met die beelden gaat doen..Duke schreef:Inderdaad, en Guidetti is een malloot.
Weer op zoek naar een Interim coach..
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Feyenoord 2011-2012
Niets aangezien Blom dus blijkbaar iets zag maar geen elleboog. Dus volgens mij kan de KNVB niets doen.mattie schreef:Blom schijnt na die elleboog tegen Guidetti gezegd te hebben dat ie rustig aan moest gaan doen.. Ben benieuwd wat de Knvb met die beelden gaat doen..Duke schreef:Inderdaad, en Guidetti is een malloot.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Het was dan ook geen echte elleboog. Meer een hand in het gezicht van de tegenstander.
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj
Interview na de wedstrijd was weer typisch Koeman.
'Ronald, ben je teleurgesteld over dit gelijkspel?'
---> *minutenlang gezeik over het slechte veld*
'Maar oké, dat is geen excuus. Aanvallend gezien brachten we ook te weinig.'
Einde interview.
'Ronald, ben je teleurgesteld over dit gelijkspel?'
---> *minutenlang gezeik over het slechte veld*
'Maar oké, dat is geen excuus. Aanvallend gezien brachten we ook te weinig.'
Einde interview.
In de tussentijd probeert Ronald ook de trein naar Milaan te halen.
Kedeng kedeng, kedeng kedeng, kedeng kedeng!
Oe oe!
En kilometers spoort schieten onder mij door...
Kedeng kedeng, kedeng kedeng, kedeng kedeng!
Oe oe!
En kilometers spoort schieten onder mij door...
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Ja? Wil Inter 'm hebben?
Koeman doet in Nusport een open sollicitatie.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Koetenaccio.Peter schreef:Ja? Wil Inter 'm hebben?

Inderdaad. Wat een trieste vent.Bertje schreef:Koeman doet in Nusport een open sollicitatie.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Tja, die is natuurlijk gewoon met zijn loopbaan bezig. Zo is Koeman. En de kans is vrij groot dat het na dit seizoen niet veel beter gaat bij Feyenoord. Want daar waar ze vorig seizoen onder hun kunnen speelden en alles tegenzit is het dit jaar precies andersom. Het kan zomaar zijn dat ze volgend jaar weer wegzakken en spelen voor een positie rond de 6e plek.
Nil volentibus arduum
Zou ik nog hoog vinden. Ik verwacht dat Feyenoord volgend seizoen moet strijden voor een plek in het linkerrijtje.
-
- AT Toto winner 15/16
Ze kunnen nu ook nog gewoon 6e worden en dat hoop ik ook, kunnen ze lekker nacompetitie spelen. Dat gedweep met fnoord, het lijkt wel alsof heel Nederland hun van alles gunt.Marillion schreef:Tja, die is natuurlijk gewoon met zijn loopbaan bezig. Zo is Koeman. En de kans is vrij groot dat het na dit seizoen niet veel beter gaat bij Feyenoord. Want daar waar ze vorig seizoen onder hun kunnen speelden en alles tegenzit is het dit jaar precies andersom. Het kan zomaar zijn dat ze volgend jaar weer wegzakken en spelen voor een positie rond de 6e plek.
Ja dat vond ik vorig seizoen het enige minpuntje; het feit dat het dit seizoen alleen maar beter kon gaan met ze.
Guidetti doet vanwege een zenuwontsteking niet mee in de topper tegen AZ.
Liever Feyenoord dan de subsidievereniging PSV of de weglopers van AZ.... (dat ik dit ooit nog zou schrijvenRishi schreef:Echt he. Oprotten met die club.

Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Daar zullen we het intern nog wel eens over gaan hebben inderdaad!Khraa schreef:Liever Feyenoord dan de subsidievereniging PSV of de weglopers van AZ.... (dat ik dit ooit nog zou schrijvenRishi schreef:Echt he. Oprotten met die club.![]()

"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
heerlijk he, lekker druk maken om andermans ellende, wie schatten we volgend jaar als sterkste in ?
Psv ?
dan mag die wel voorronde CL spelen.
Psv ?
dan mag die wel voorronde CL spelen.
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
Ach,brigade zuid schreef:Ze kunnen nu ook nog gewoon 6e worden en dat hoop ik ook, kunnen ze lekker nacompetitie spelen. Dat gedweep met fnoord, het lijkt wel alsof heel Nederland hun van alles gunt.Marillion schreef:Tja, die is natuurlijk gewoon met zijn loopbaan bezig. Zo is Koeman. En de kans is vrij groot dat het na dit seizoen niet veel beter gaat bij Feyenoord. Want daar waar ze vorig seizoen onder hun kunnen speelden en alles tegenzit is het dit jaar precies andersom. Het kan zomaar zijn dat ze volgend jaar weer wegzakken en spelen voor een positie rond de 6e plek.
1 europese ronde en ze zijn weer voor een paar jaar uit het toernooi geflikkerd door dat fantastische publiek van ze..

Vakkie 129