Hier hoeven we dus weinig van te verwachten.Problemen bij ADO voor PSV-uit; Groenendijk gaat weddenschap met Beugelsdijk aan
ADO Den Haag gaat zondag met de nodige zorgen naar Eindhoven voor het uitduel met PSV. Op linksback Aaron Meijers na, mist trainer Fons Groenendijk zijn complete favoriete laatste lijn.
Giovanni Troupée was al langer geblesseerd en daar kwam deze week de fikse enkelkwetsuur van Shaquille Pinas bij. Daarnaast is Tom Beugelsdijk geschorst, nadat hij vorige week bij AZ (2-3) zijn twaalfde gele kaart van het seizoen ontvang. Ook verdedigende middenvelder Danny Bakker is niet helemaal fit, terwijl met belofte Dehninio Muringen ook al een ander alternatief ontbrak.
,,Het is puzzelen, uit de opstelling kan zomaar een verrassen rollen”, zegt trainer Fons Groenendijk. Vandaag op de training testte hij als rechtsback Robin Polley, de 20-jarige zoon van oud-prof Prince. Krijgt hij daar voor het eerst in de eredivisie zijn kans, dan verkast Dion Malone van de vleugel naar het centrum. Daar zal hij naast Wilfried Kanon plaatsnemen.
ADO is al nagenoeg uitgespeeld, maar Groenendijk is ondanks alle problemen achterin niet van plan tegen PSV alvast de witte vlag te hijsen. Eerder in Den Haag werd met 0-7 verloren van de landskampioen en dat doet nog altijd pijn bij de trainer. ,,Een smet op het seizoen. Toen hebben we het mentaal laten afweten. De laatste vier doelpunten gaven we weg. Nu zullen we mentaal heel sterk moeten zijn, want ik hou niet van een figurantenrol. Ook niet in Eindhoven.”
Het grootste gemis noemt Groenendijk de afwezigheid van zijn vaste centrale duo van de laatste weken. De 21-jarige Pinas hield de laatste weken Ivoriaans international Kanon op de bank, terwijl ook Beugelsdijk goed in vorm was. ,,Dat zie ik aan Tom hoe hij de ballen raakt. Zijn ze allemaal strak dan zit hij lekker in zijn vel. Het is echt jammer dat hij nu weer niet speelt. Ik ga snel maar eens een weddenschap aan met hem, want volgend seizoen moet hij drastisch minder kaarten krijgen.”
Bron: AD.nl
PSV
Moderator: mods
Re: PSV
Even gezocht, hij is inderdaad geschorst. Sterker nog. ADO mist bijna de complete achterste linie:
Nil volentibus arduum

mooi die ondertekst bij Mattie.
halve finale CL, Kampioenschap nog in eigen hand en beker met mooi voetbal en 100 doelpunten plus.
Maar ten hag moet nog steeds oprotten

Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
- Gezond verstand
het lijkt haast wel of Mattie een paar glazen tequila teveel op heeft.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt
Bommeltje is een soort gefrustreerde PSV supporter maar dan toevallig ook coach.
Baalt elke keer als hij een vraag krijgt over Ajax. Eigenlijk gaat elke vraag over Ajax en dat irriteert hem enorm
speelschema, achterstand, halve finale
ik geniet wel van die gefrustreerde kop maar ik zou ook balen als ie nog voor het einde ons passeert.
Baalt elke keer als hij een vraag krijgt over Ajax. Eigenlijk gaat elke vraag over Ajax en dat irriteert hem enorm

speelschema, achterstand, halve finale
ik geniet wel van die gefrustreerde kop maar ik zou ook balen als ie nog voor het einde ons passeert.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
- Gezond verstand
Ik zou dan als journalist maar door blijven gaan op Ajax, gewoon om die schaamhaarkop te narren.
Fans van andere clubs
Mano schreef:![]()
mooi die ondertekst bij Mattie.
halve finale CL, Kampioenschap nog in eigen hand en beker met mooi voetbal en 100 doelpunten plus.
Maar ten hag moet nog steeds oprotten
mattie heeft door de jaren heen al een dozijn loeiharde teksten gehad
mooie baas op zich dat hij dan niet elke 2 of 3 weken een andere sig naar de waan van de dag neemt maar hem nog lekker tot april of mei laat staan

ADO krijgt aanwezigheidspremie en geen loon voor werken.
Tjesus wat staan die te niksen en dan nog bakt PSV er weinig van.
2-0
PSV loopt 1 goaltje in met nog 3 wedstrijden te gaan.
Tjesus wat staan die te niksen en dan nog bakt PSV er weinig van.
2-0
PSV loopt 1 goaltje in met nog 3 wedstrijden te gaan.
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Ik snap het niet, PSV speelt tegen Den Haag en AZ die beiden nergens voor spelen. Dan klap je er toch bovenop. 2 keer 5-0 en je loopt aardig wat doelpunten in.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Anyway, wat betreft doelsaldo lijkt het mij beslist.
a) 11 doelpunten verschil met nog maar 3 wedstrijden is veel.
b) Psv heeft geen echt makkelijke wedstrijden meer om in te kunnen lopen.
c) Psv scoort al tijden minder makkelijk dan Ajax.
Alles winnen en we zijn kampioen.
a) 11 doelpunten verschil met nog maar 3 wedstrijden is veel.
b) Psv heeft geen echt makkelijke wedstrijden meer om in te kunnen lopen.
c) Psv scoort al tijden minder makkelijk dan Ajax.
Alles winnen en we zijn kampioen.
"Hate it or love it, the underdog's on top".
-
Volgens mij minimaal 15 doelpunten verschil. Bij 14 staan ze gelijk met ons en zijn we kampioen vanwege het hogere aantal goals wat we dan in 34 wedstrijden hebben gemaakt.
- Gezond verstand
Vitesse is thuis, Willem II is uit. Maakt ook nog een verschilletje.
Fans van andere clubs