PSV

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

Jinne
Site Admin

Re: PSV

Bericht door Jinne » ma apr 15, 2019 9:05 am

Mattie vindt het nog steeds een ruk seizoen van onze kant.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

elliquido

Bericht door elliquido » ma apr 15, 2019 9:52 am

Mano schreef:PSV staat gelijk in punten dus ze doen wel iets goed (in de eredivisie)

Is het voetbal waar je voor gaat zitten?
Nee, absoluut niet. als je geen fan bent van PSV, kan je de wedstrijden niet bekijken. Te lelijk voor woorden.
Zelfs als supporter zou ik er moeite mee hebben.
ZELFS Aad de mos zei gisteren dat men in Eindhoven het Ajax spel beter vind....
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

wimpey

Bericht door wimpey » ma apr 15, 2019 11:21 am

In Doetinchem hadden ze zich nogal gestoord aan de arrogantie van Van Bommel v.w.b. het doelsaldo.

Lijkt trouwens wel alsof edsv een druk programma heeft i.p.v. Ajax. Die lui zijn niet vooruit te branden.

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » do apr 18, 2019 5:16 am

MvB legt ff uit waarom Kik Pierie niet naar PSV toe komt.
"Want wij kunnen niet zomaar 40 miljoen uitgeven."

https://www.youtube.com/watch?v=ISUENduu3vo

Gezond verstand

Bericht door Gezond verstand » do apr 18, 2019 5:19 am

MvB is gereserveerd voor Marco van Basten. Wil je dat nooit meer gebruiken voor deze lapzwans.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » do apr 18, 2019 5:22 am

Gezond verstand schreef:MvB is gereserveerd voor Marco van Basten. Wil je dat nooit meer gebruiken voor deze lapzwans.
Ok, sorry Piet!
der mark von bommel dan.

Zo goed?

Gezond verstand

Bericht door Gezond verstand » do apr 18, 2019 5:28 am

Beter Kareltje.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » do apr 18, 2019 6:14 am

Gezond verstand schreef:Beter Kareltje.

Kareltje. :smallgrin.gif:
Dat is nog echt, in kleine kring weliswaar, een bijnaam van me geweest toen ik wat van die handeltjes enigszins in de schemerzone van het toelaatbare en toegestane had, vergelijkbaar met die van Kareltje uit de serie Flodder. :hypocrite.gif: :smallgrin.gif:

Je bent best weer fel vandaag valt mij op. Met wat voor iets scherps ontbijt jij of lunch? :666.gif: :smile-ajax.gif:

Gezond verstand

Bericht door Gezond verstand » do apr 18, 2019 6:39 am

Ik ben altijd scherp.
Fans van andere clubs

wimpey

Bericht door wimpey » do apr 18, 2019 9:56 am

De directeur van edsv tweette:

"Groot respect en waardering voor dit resultaat van Ajax. Ik heb lang voor onmogelijk gehouden dat een Nederlandse club dit kon bereiken. Er zijn grenzen verlegd. Het is ontzettend knap dat dit is gelukt. Het Nederlandse voetbal zal hiervan profiteren."

Even kort Ajax, daarna afwentelen op Nederlandse club, Nederlands voetbal. :smallgrin.gif: Nee, gozer. Ajax. Ajax. Ajax. Jouw edsv zal dit nooit lukken.

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » do apr 18, 2019 10:16 am

wimpey schreef:De directeur van edsv tweette:
"Het Nederlandse voetbal zal hiervan profiteren."

Even kort Ajax, daarna afwentelen op Nederlandse club, Nederlands voetbal. :smallgrin.gif: Nee, gozer. Ajax. Ajax. Ajax. Jouw edsv zal dit nooit lukken.

EDSV gaat toeslaan natuurlijk. :blush.gif:
Die willen straks allemaal bij PSV komen voetballen. Want dan komen ze in de competitie terecht waar ze zich kunnen meten met Ajax. In de Eredivisie spelen tegen de aller aller besten. :biggrin.gif:

Nihad

Bericht door Nihad » do apr 18, 2019 10:21 am

Bij SBS6 gisteren een of andere tuthola die het succes van Ajax van ons allemaal noemde. Net het Nederlands elftal.

Nee domme doos, dit is het succes van Ajax. Ajax, Ajax, Ajax en nog eens Ajax.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » do apr 18, 2019 10:24 am

Boabdil schreef:Bij SBS6 gisteren een of andere tuthola die het succes van Ajax van ons allemaal noemde. Net het Nederlands elftal.

Toch hebben een aantal spelers die nu aan de basis van het succes staan, wel degelijk via goed spel in Oranje bevestigd gekregen dat ze tegen de groten mee konden doen.

Toen Ajax met Keizer helaas ff een jaar geen Europees voetbal speelde kreeg Frenkie de Jong in een verloren uitwedstrijd tegen Frankrijk toch de bevestiging dat hij minstens zo goed, zo niet beter is als menig speler in de as bij de wereldkampioen.

Nihad

Bericht door Nihad » do apr 18, 2019 10:27 am

Toch hebben een aantal spelers die nu aan de basis van het succes staan, wel degelijk via goed spel in Oranje bevestigd gekregen dat ze tegen de groten mee konden doen.
Ohja? 2/3 van Ajax heeft niks met Oranje te maken:

Ziyech, Tadic, Neres, Schone, Mazrouai, Onana, Dolberg etc

vd Beek wordt nooit opgeroepen volgens mij en de Ligt en frenkie de jong ontstijgen dat armieterige oranje.

Nee, dit is het succes van Ajax. Enkelt Ajax. Haar filosofie, speelstijl, mensen. Niets meer en niets minder. Daar mag niemand buiten Ajax mee aan de haal.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » do apr 18, 2019 10:39 am

Van de Beek zit er straks echt wel bij hoor.
Iedereen ziet toch dat F. de Jong met Van de Beek geassisteerd door evt De Roon of anders Wijnaldum het sterkste middenveld is.

Begrijp me niet verkeerd, Oranje haalt het bij lange na niet tov Ajax maar ik snap de afkeer tegen het Nederlands elftal of zelfs tegen PSV niet.

PSV is een sneue provincieclub zonder een echte identiteit. En meer niet. Maak ze dan ook niet belangrijker dan dat die gloeilampjes.

Oranje, het Nederlands elftal, werd heel treffend beschreven door Menno Pot die het team met zo'n toernooitje een saai pleistertje voor sommige zomermaandjes noemt, "de methadon voor de heroïne die Ajax heet".

Desondanks: die toernooitjes zijn best leuk. In 2016 en 2018 was het voetbal weinig aantrekkelijk en het niveau niet bepaald groots.
Maar er is regelmatig leuk en vrij voetbal te zien bij de interlands, een botsing tussen speelstijlen / culturen.

En het gaat niet om wapperen met de zak met geld hè. Maar gewoon kijken of de gasten uit jouw land een betere lichting of een beter team hebben dan mensen met een andere nationaliteit. Of je goede lichtingen hebt gaat in golfen maar vrij kleine landjes kunnen veel grotere landen verslaan. Best aardig.

Dus nee, mij zul je in zo'n zomer niet met een Oranje kaas op mijn spotten. Maar ik vind het best aardig om die wedstrijdjes dan te kijken. En soms neem ik daar een biertje bij. Of twee. Of drie.

wimpey

Bericht door wimpey » do apr 18, 2019 11:22 am

Boabdil schreef: Nee, dit is het succes van Ajax. Enkelt Ajax. Haar filosofie, speelstijl, mensen. Niets meer en niets minder. Daar mag niemand buiten Ajax mee aan de haal.
:biggthumpup.gif: ADO, Utrecht, edsv en wie nog niet meer claimen Ajax als aartsrivaal. Twente tot voor kort ook. :smallgrin.gif:

En op het moment dat Ajax schittert in Europa is het succes van "Nederland". :kots: Meedenken met het schema van Ajax is echter natuurlijk teveel gevraagd. Nemen: ja, graag! Geven: nope!

Dat Twente is me ook wat. Jong Ajax speelt op De Toekomst. Twente kan de KKD (wow!) winnen en wil in de Arena ballen. Alsof Ajax z'n mat effe uitbesteed om het te laten omploegen door een stel 2e rangs-spelers! Op die mat moet de landstitel gewonnen worden en de CL-finale bereikt worden. Mag dat mss prio hebben boven een potje uit de KKD?

Ik weet het goed gemaakt: draai de wedstrijd om. JA won met 2-5 daar, toch?! :biggrin.gif:

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » do apr 18, 2019 12:11 pm

wimpey schreef:
Dat Twente is me ook wat. Jong Ajax speelt op De Toekomst. Twente kan de KKD (wow!) winnen en wil in de Arena ballen. Alsof Ajax z'n mat effe uitbesteed om het te laten omploegen door een stel 2e rangs-spelers! Op die mat moet de landstitel gewonnen worden en de CL-finale bereikt worden. Mag dat mss prio hebben boven een potje uit de KKD?
De Keuken Kampioen Divisie is ook belangrijk. Zeker voor de club die kan promoveren.

Uiteindelijk de wedstrijd laten verbieden door de gemeente is misschien de slimste oplossing, maar niet de aller sportiefste. Een kampioenschap moet gewoon in de juiste entourage een groot podium krijgen hoor.

Wouter

Bericht door Wouter » do apr 18, 2019 4:21 pm

"Groot respect en waardering voor dit resultaat van Ajax. Ik heb lang voor onmogelijk gehouden dat een Nederlandse club dit kon bereiken. Er zijn grenzen verlegd. Het is ontzettend knap dat dit is gelukt. Het Nederlandse voetbal zal hiervan profiteren."

Jij volgt wel alles en iedereen van PSV op de voet. :smallgrin.gif:

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » do apr 18, 2019 6:34 pm

Niet verder vertellen, maar ik heb de indruk dat Wimpey geen supporter van PSV is.

Net als bij zijn tweet na Real Madrid uit snap ik ook bij deze niet zo goed wat er mis mee is. Dit is toch gewoon een dik compliment aan het adres van Ajax?
Nil volentibus arduum

zeux

Bericht door zeux » do apr 18, 2019 8:56 pm

Marillion schreef:Niet verder vertellen, maar ik heb de indruk dat Wimpey geen supporter van PSV is.

Net als bij zijn tweet na Real Madrid uit snap ik ook bij deze niet zo goed wat er mis mee is. Dit is toch gewoon een dik compliment aan het adres van Ajax?
Zo lees ik het ook. Top. Het is zelfs bijna 'nederig', in zin dat hij nu het hele NL-voetbal - en dus ook psv - kwa positie in de voetbalwereld schatplichtig aan Ajax maakt.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » do apr 18, 2019 10:23 pm

Wouter schreef:

Jij volgt wel alles en iedereen van PSV op de voet. :smallgrin.gif:
Laten we vooral niet vergeten dat (ook) Ajax maar wat rond doolde tot aan het moment dat Hans van Breukelen kwam met zijn rapport 'Winnaars van Morgen'. Hans heeft daarmee een stevig fundament gelegd waarvan de huidige wederopstanding van het Nederlandse voetbal een logisch gevolg is. :neutral.gif:

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » do apr 18, 2019 10:52 pm

Dubbel schreef: Laten we vooral niet vergeten dat (ook) Ajax maar wat rond doolde tot aan het moment dat Hans van Breukelen kwam met zijn rapport 'Winnaars van Morgen'. Hans heeft daarmee een stevig fundament gelegd waarvan de huidige wederopstanding van het Nederlandse voetbal een logisch gevolg is. :neutral.gif:

:biggrin.gif: :biggrin.gif:

No doubt! :biggthumpup.gif:
Dubbel waar hing je uit de laatste tijd? Vanaf wanneer post je dit soort gedachtenkronkels weer eens wat vaker?

Mano

Bericht door Mano » vr apr 19, 2019 11:18 am

Okay, Ajax moet groningen nog maar verslaan maar vergeet PSV - ADO niet.

Ado heeft tegen Utrecht gewonnen, AZ gewonnen en tegen Vitesse gelijk.
ADO zit in een lekkere fase dus ook PSV heeft dit weekend een serieuze tegenstander.
LAat iedereen aub lekker bang zijn voor Groningen en dan valt de klap misschien in een andere wedstrijd.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » vr apr 19, 2019 12:45 pm

Dubbel schreef: Laten we vooral niet vergeten dat (ook) Ajax maar wat rond doolde tot aan het moment dat Hans van Breukelen kwam met zijn rapport 'Winnaars van Morgen'. Hans heeft daarmee een stevig fundament gelegd waarvan de huidige wederopstanding van het Nederlandse voetbal een logisch gevolg is. :neutral.gif:
:biggrin.gif: :biggthumpup.gif:

In Den Haag heeft PSV het regelmatig moeilijk maar thuis winnen ze die wedstrijd meestal wel. Wat dat betreft heb ik meer hoop op Willem II. Maar Beugelsdijk & Co mogen we verrassen.
Nil volentibus arduum

zeux

Bericht door zeux » vr apr 19, 2019 12:57 pm

Marillion schreef:Maar Beugelsdijk & Co mogen we verrassen.
Doet ie mee dan, met zijn 88ste gele kaart (die dieprood had moeten zijn...)?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Plaats reactie