PSV
Moderator: mods
Re: PSV
Psv heeft nog wel een paar wedstrijden waar je de teller qua doelpunten lekker kan laten oplopen. Ajax veel minder. Wellicht excelsior thuis, maar wel na Juve..
Laten we hopen dat ze geen spijt krijgen van de gemakzucht na de 0-5 bij Emmen
I think I lost my fucking headache
- Gezond verstand
LucaS schreef:Psv heeft nog wel een paar wedstrijden waar je de teller qua doelpunten lekker kan laten oplopen. Ajax veel minder. Wellicht excelsior thuis, maar wel na Juve..
Ik zie dat niet zo Lucas. Sterker nog, ik denk dat Ajax een iets makkelijker programma heeft met meer kansen op te scoren dan PSV. Ajax speelt tegen de nummers 5, 7, 8, 16 en 17. En daarvan zijn de twee sterkste tegenstanders nog thuis ook.
PSV speelt tegen de nummers 4, 6, 9, 12 en 16. En daarvan de twee sterkste tegenstanders in een uitwedstrijd. Plus een Willem II dat in een lekkere flow zit, en die flow wil volhouden om met een positief gevoel richting de bekerfinale te gaan.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Heeft nog een punt ook...zowel bij de 1-1 als einde 1e helft in het strafschop gebied... Hoe de man verder is daar kan ik natuurlijk niet over oordelen
Weer op zoek naar een Interim coach..
- Gezond verstand
Jij hebt het over "de teller doen oplopen en Ajax minder". Daar reageer ik op. Ajax heeft zwakkere tegenstanders dan PSV, dus juist de teller voor Ajax kan oplopen. Waar PSV tegen de nummer 4 speelt, heeft Ajax de 5. PSV dan de 6, Ajax de 7. PSV speelt nog maar tegen 1 degradatiekandidaat, Ajax tegen 2.LucaS schreef:Maar Ajax speelt in deze periode 3 en mogelijk 5 wedstrijden meer dan PSV
Fans van andere clubs
- Cluijffert
Degradatiekandidaten hebben natuurlijk nog wel iets om voor te ballen.
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
Ajax komt op +14 als ze alle resterende wedstrijden met 1 doelpunt verschil winnen.LucaS schreef:Psv heeft nog wel een paar wedstrijden waar je de teller qua doelpunten lekker kan laten oplopen. Ajax veel minder. Wellicht excelsior thuis, maar wel na Juve..
PSV moet dus 5 x 3-0 winnen willen ze er voorbij.
Dat zie ik PSV niet doen en Ajax zie ik ergens echt wel winnen met meer dan 1 doelpunt verschil.
Waar ik me meer zorgen om maak, is puntverlies van Ajax.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
- Gezond verstand
Maar zijn kwalitatief wel de minste clubs, met de zwakste verdedigingen. Anders waren het geen degradatiekandidaten.Cluijffert schreef:Degradatiekandidaten hebben natuurlijk nog wel iets om voor te ballen.
Fans van andere clubs
- Gezond verstand
Ajax kan best een redelijk aantal doelpunten uitlopen. En dan in de laatste ronde tegen Utrecht, dat al verzekerd is van play offs terwijl AZ strijd om de 3de plek.LucaS schreef:Psv kan best een redelijk aantal doelpunten inlopen. En dan de laatste ronde, Az dat nergens meer voor speelt en Ajax Utrecht
Fans van andere clubs
laten we hopenLucaS schreef:Dat kan ook. Ik zeg ook niet dat het mis gaat, ik zeg dat 9 doelpunten best ingelopen kunnen worden. Zeker als Ajax in die 6 weken nog 5 extra wedstrijden zou spelen

Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Je krijgt toch bijna medelijden met deze 'club'. Wat een stel sneuneuzen: http://www.soccernews.nl/news/567923/ps ... nd-bericht
Jaloezie is echt heel unsexy.
Jaloezie is echt heel unsexy.
Ze lopen daar ook altijd met van die 110% anti Ajax sjaaltjes. Die zullen, mag ik tenminste hopen, niet uit de officiële fanshop komen. Maar ze zijn daar regelmatig drukker met Ajax dan met PSV, dat is wel duidelijk. Ach, laat die mensen. Hebben ze ook een verzetje. 

Nil volentibus arduum
- Gezond verstand
Ik hoop toch echt op 6 wedstrijd. 5 wedstrijden houdt in dat je in de halve finale uitgeschakeld wordt (bekerfinale, 2 wedstrijden kwart finale, 2 wedstrijden halve finale).Mano schreef:laten we hopenLucaS schreef:Dat kan ook. Ik zeg ook niet dat het mis gaat, ik zeg dat 9 doelpunten best ingelopen kunnen worden. Zeker als Ajax in die 6 weken nog 5 extra wedstrijden zou spelen
Fans van andere clubs
Ze heten vast allemaal yepmiw.Marillion schreef:Ze lopen daar ook altijd met van die 110% anti Ajax sjaaltjes. Die zullen, mag ik tenminste hopen, niet uit de officiële fanshop komen. Maar ze zijn daar regelmatig drukker met Ajax dan met PSV, dat is wel duidelijk. Ach, laat die mensen. Hebben ze ook een verzetje.
yepmiw bevindt zich i.t.t. een zekere Vitesse-supporter niet op fora van andere clubs dan z'n eigen club Ajax.Wouter schreef:Ze heten vast allemaal yepmiw.Marillion schreef:Ze lopen daar ook altijd met van die 110% anti Ajax sjaaltjes. Die zullen, mag ik tenminste hopen, niet uit de officiële fanshop komen. Maar ze zijn daar regelmatig drukker met Ajax dan met PSV, dat is wel duidelijk. Ach, laat die mensen. Hebben ze ook een verzetje.
-
PSV zal het heus nog wel recht zetten, maar ik vind de tussenstand na een half uur voetballen tegen De Graafschap wel interessant in Eindhoven..