PSV
Moderator: mods
-
Re: PSV
Eigenlijk begint de wedstrijd bij PSV nu pas; de blessuretijd is aangebroken.
- Ajaciedjuh
Mooi 

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- Ajaciedjuh
Over de hele wedstrijd had Feyenoord moeten winnen. PSV pas gevaarlijk na de rode kaart.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
-
Yes! We hebben de titelkansen weer in eigen hand!
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Ajaciedjuh schreef:Over de hele wedstrijd had Feyenoord moeten winnen. PSV pas gevaarlijk na de rode kaart.
Dat is typisch 040 of dat ze pas scoren in de 92/94 min..
Weer op zoek naar een Interim coach..
Je had gewoon boven dit edsv moeten staan. H'veen, Heracles.Toppie schreef:Mooi bij hun verdampen de punten per week nu ook nog een beter doelsaldo in een week wat zullen die punten verlies tegen Heracles zwaar tellen dit seizoen

edsv speelt als z'n trainer dat deed, het is smijten met energie. Hopelijk breekt ze dat op.
mogen we van een dip spreken of is dat alleen maar bij Ajax.
me wederom vreselijk lopen ergeren aan van Bommel. Blijft een kwal
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Mano schreef:mogen we van een dip spreken of is dat alleen maar bij Ajax
In het veld was het al een... maar dat trekt deze gek nu gewoon door...
Weer op zoek naar een Interim coach..
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Ergerde me helemaal kapot aan van Bommel. Heel druk met de arbitrage, maar zijn elftal leek nergens op. Klopte geen hout van op dat middenveld. Werden compleet overlopen. Geen tacticus die Lothar, hoor.
Heeft hij nog gemeld dat het elftal toch echt beter speelt als voor de winterstop? Dat was de afgelopen weken steeds het verhaal.
Dit is de eerste test voor Van Bommel als trainer. Eerlijk is eerlijk. Ze zijn gewoon goed begonnen. Vooruit, een paar keer gelukkig naar de winst al zijn doelpunten in de blessuretijd toch vooral ook een (mentale) kwaliteit. Nu loopt het niet en moet hij aan de bak. Ze staan natuurlijk nog gewoon bovenaan. Maar geen kampioen worden maakt het ineens wel een heel armoedig seizoen.
Dit is de eerste test voor Van Bommel als trainer. Eerlijk is eerlijk. Ze zijn gewoon goed begonnen. Vooruit, een paar keer gelukkig naar de winst al zijn doelpunten in de blessuretijd toch vooral ook een (mentale) kwaliteit. Nu loopt het niet en moet hij aan de bak. Ze staan natuurlijk nog gewoon bovenaan. Maar geen kampioen worden maakt het ineens wel een heel armoedig seizoen.
Nil volentibus arduum
-
Ajax draait nu al een beter seizoen met Europese overwintering, nog nog bekronen met het kampioenschap!Marillion schreef:Heeft hij nog gemeld dat het elftal toch echt beter speelt als voor de winterstop? Dat was de afgelopen weken steeds het verhaal.
-
Misschien bemoeit BvM zich iets minder met Lothar?Peter schreef:Ergerde me helemaal kapot aan van Bommel. Heel druk met de arbitrage, maar zijn elftal leek nergens op. Klopte geen hout van op dat middenveld. Werden compleet overlopen. Geen tacticus die Lothar, hoor.
Whitey on the moon.
BvM is ook gen tacticus.GangstaRiB schreef:Misschien bemoeit BvM zich iets minder met Lothar?Peter schreef:Ergerde me helemaal kapot aan van Bommel. Heel druk met de arbitrage, maar zijn elftal leek nergens op. Klopte geen hout van op dat middenveld. Werden compleet overlopen. Geen tacticus die Lothar, hoor.
Nou, plenty wedstrijden te gaan tot 31 mei. Beide ploegen zijn momenteel zó kwetsbaar dat ze op ieder moment iets kunnen laten liggen.elliquido schreef:Het oude 2 controleurs op het middenveld. Typisch bvm.
Probleem blijft dat Ajax moet winnen van psv, en dat is precies de tactiek die ze willen met die counterploeg
De kakkies hadden uit 4 uitwedstrijden 1 punt gehaald. En speelden gisteren de koploper in een uitwedstrijd 3/4 wedstrijd zoek (dat leidde ik althans uit de samenvatting af). Tacticus Van Bommel wist zelfs tegen 10 man niet te verhinderen dat Jorgensen steeds aanspeelbaar was.

Eens kijken hoe het heethoofd dit gaat managen. De dure aankopen Pereiro, Gutierrez, Ramselaar zullen zichzelf bijv. niet minder vinden dan Rosario en Hendrix.
zijn positieve benadering is eigenlijk een farce.
stellen dat je er goed voorstaat omdat je dezelfde voorsprong hebt als voor de winterstop
Ajax heeft 3 weekenden lopen stuntelen, je had volledig los kunnen staan maar ipv daarvan sta je precies hetzelfde.
Wie houd je voor de gek?
Wat wel bijzonder is, is dat er bij Ajax direct over een crisis wordt gesproken maar bij PSV niet
stellen dat je er goed voorstaat omdat je dezelfde voorsprong hebt als voor de winterstop

Ajax heeft 3 weekenden lopen stuntelen, je had volledig los kunnen staan maar ipv daarvan sta je precies hetzelfde.
Wie houd je voor de gek?
Wat wel bijzonder is, is dat er bij Ajax direct over een crisis wordt gesproken maar bij PSV niet

Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
-
Ihattaren en Gakpo niet te vergeten.wimpey schreef:elliquido schreef:
Eens kijken hoe het heethoofd dit gaat managen. De dure aankopen Pereiro, Gutierrez, Ramselaar zullen zichzelf bijv. niet minder vinden dan Rosario en Hendrix.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.